Ik ben blij dat je je weer iets beter voelt. Ik zie dat je je testdatum verwijderd hebt en een evaluatie datum hebt toegevoegd, deze poging niet geslaagd dus... komt dat door de overstimulatie?
Kijk dat zijn al een hoop cryo's! Dat van de nervositeit herken ik goed net nog maar n rondje gelopen buiten... brrr best koud nu... Vandaag voor de laatste keer sushi gegeten, morgen voor de laatste keer carpaccio... #omdat het nu nog kan! Wat te enthousiast van start gaan zal geen grote problemen opleveren als je nu de voorgeschreven hoeveelheid weer gebruikt. Zolanf je maar niet tekort gaat komen, maar met 25 eh zal dat wel meevallen.
@miekkie Bij ons houden ze 16 dagen na de punctie aan (vanaf dat moment was er ook een bevruchting in progres). Vanochtend getest of de pregnyl uit mn lijf was, en dat was zo. Vanaf zondag is het ook streng aan de regeltjes hoor, max 3 kopjes caffeine, geen carpaccio en sushi en balkenbrij meer... Innesteling is ongeveer 8 dagen na de bevruchting, dus ik verwacht die tussen zondag en dinsdag. Daarvoor gaan we ons natuurlijk braaf aan de regeltjes houden.
Ah je hebt getest of de Pregnyl eruit is. Ik heb die zaterdagavond pas gespoten, dus zal er nu nog wel in zitten? Ik hoop het vol te houden tot 3 december. Weet wel dat het twee lange weken gaan worden.. Balkenbrij, wat is dat ook alweer? Klinkt vies, haha. Ik stop helemaal met cafeïne drinken of max eentje per dag tot aan een positieve test. Daar moet ik nog even een beslissing in nemen. Heel gek om wekenlang in zo’n intensief traject te zitten en nu kan ik alleen nog maar afwachten en de Utrogestan trouw blijven gebruiken.
Tip: niet opzoeken wat balkenbrij is. Het is vergelijkbaar met bloedworst, maar dan zoetiger. Ik eet t ook alleen als t knapperig krokant in gebakken. Pregnyl halveert elke 33 uur, dus dat kan je zelf uitrekenen wanneer dat die uit je lijf zou moeten zijn. Halveren tot hij onder de 25 komt, kijken hoevaak je gehalveerd hebt, dat x 33 en dan delen door 24 is het aantal dagen. Als je het toch nog uit je lijf wilt testen, dan zijn de testen van de action zeer geschikt: 1,49 per 2 gewone testen. De early zijn 2,59 (nog geen geld ivm clearblue bijv) maar hebben mijns inziens niet echt een toegevoegde waarde...
Als ik jouw rekentool gebruik dan kom ik uit op 5,5 dag. Dat lijkt me wel heel snel voor 250 Ovitrelle?
Klopt, ik was pril zwangerschap maar helaas was de embryo niet sterk genoeg. En werd ik ineens goed ziek van de verlaten OHSS. Ben sinds vanmorgen gaan bloeden, 11 dagen na de tp en ook de test was nog licht positief dus dat laatste hcg zal snel gaan afnemen. Heb vandaag nog controle. Het is daarmee dubbel het gevoel, hoe graag ik het ook wilde lijkt het me toch beter dat de afloop zo is gegaan. Anders had ik alleen maar zieker en zieker geworden en misschien weken in het ziekenhuis gelegen. Nu heb ik 15 december evulatie gesprek om in januari te starten met cryo's tp. Voor mij gevoel de veiligste weg voor nu.
Ach meid, wat een heftige start van je 2e icsi. En wat goed van je dat je gelijk al je schouders eronder kunt zetten. Echt heel knap. Ik gun je een wolk van een baby in 2021, iedereen natuurlijk, ieder verhaal is heftig en uniek. Ben je alweer thuis? Succes vandaag met de controle @Coob1989 & @miekkie fijn dat de terugplaatsing goed gegaan is, broedse! @Featherr Jij mag vandaag testen, ben heel erg benieuwd, succes! @Luna87 succes vandaag met je punctie, hopen op mooie berichten na het weekend!
Ik ben idd weer thuis! Met voldoende rust en water drinken. Vandaag echo om nog de eierstokken te bekijken. Ik verwacht een beter beeld dat afgelopen dagen omdat sommige klachten al zo sterk zijn afgenomen en de buik al minder is opgezet. En daarbij had de arts al gezegd dat zodra ik ging bloeden mijn eigen hcg zou gaan afnemen.. Sterk zijn is de kracht om door te gaan, pijn doet het ongelooflijk veel. Maar door naar ons zoontje te kijken dat geeft ons zoveel kracht en vrolijkheid dat het sneller gaat lijkt wel. We hebben veel gesproken en veel gehuild en we hebben voor december een lang weekend weg geboekt om even alles te verwerken. We gaan gewoon voor 2021❤
Wat ben je toch een sterke vrouw. Ik hoop dat alles snel weer oké is en 2021 een mooi jaar voor jullie wordt.
Dat hopen wij ook, ga straks ook vragen hoelang hcg zichtbaar blijft. Want ik test nog steeds licht positief ook nu ondanks het bloeden... zo frustrerend gevoel! Maar ook achter deze sterke vrouw schuilt een hoop verdriet hoor vally❤
Ovitrelle reageert iets anders. Dat zijn 6500 eh (omgerekend) met een halfwaardetijd van ong. 30 uur. Gebruik van "mijn rekentool" maakt dan ook ongeveer 9 a 10 dagen. Wel een kleine kanttekening, de een breekt dit natuurlijk eerder af dan een ander.
Knap hoor, ook je onderschrift meenemen... al heel lang bezig om een gezin te starten en compleet te maken. Wanneer je niet meer positief test, kan dagen maar ook weken duren, eerst maar eens wachten tot het stopt met bloeden... Natuurlijk doe je dit niet alleen, wens je man ook alle sterkte toe, geniet van Jason, voel dat het mogelijk is. Ik hoop dat t lange weekeind jullie voldoende energie geeft om 2021 een mooi jaar te laten zijn met een droom die uitkomt
Hele dikke knuffel voor jou @droomwens79 Fijn om te horen dat het lichamelijk iets beter gaat. Hier punctie gehad. Eitje is er goed uit gekomen en er waren genoeg zaadjes. We worden zondag gebeld of er een bevruchting en deling heeft plaatsgevonden en dan maandag een TP. We gaan duimen!
Veel sterkte @droomwens79, weinig woorden die troost kunnen bieden.. Het is zo zo jammer en soms zo oneerlijk. ❤️ Ik ben hier wat afwezig atm, gezien ons traject nog steeds on hold staat. Ik heb er ‘vrede’ mee. In mijn hoofd heb ik uitgemaakt om ten vroegste te starten in jan 2021 of later, en dat is oké. Ik focus me terug meer op mijn liefste dochter, want ik heb het gevoel dat in haar tekort schoot door te zwaar te focussen op nieuw leven, en das niet oké. Succes aan alle meiden hier, en hopelijk hebben jullie snel een blijvende positieve test in handen! En misschien kan ik wat meer meepraten in het nieuwe jaar
Het voelt zo onwerkelijk! Is het streepje niet te licht voor 10 dagen na tp, 15dpo dan? Hopelijk lopen de testen op! Tijdens afleestijd Na opdrogen is hij nog iets feller geworden Mijn telefoon wil hem alleen echt niet duidelijk op de foto zetten! Bijgevoegd is na opdrogen.