Start ivf - icsi traject #Oktober #November #December 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 22 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    @Kletsmoeder Hier gaat het goed weer ❤ ben sinds dinsdag weer volop aan het werk, dus lekker afleiding! Lief dat je het vroeg

    @droomwens79 hoe gaat het met jou?
     
    Kletsmoeder vindt dit leuk.
  2. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Mooie streepje al❤
     
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.546
    938
    113
    Vrouw
    Wauwie geweldig!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!

    Ik heb voorheen niet goed gereageerd op diclofenac..maar ze zullen er vast iets anders op bedenken ;) fijn dat het mee viel in ieder geval..

    Hoe gaat dat eigenlijk de dagen na een punctie? Heb je dan nog pijn? Kun je gewoon werken?
     
  4. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Deze cyclus kreeg ik met fm meting 3 te horen: hopelijk hebben we 5/6 follikels om een punctie te doen, kom dan terug en dan gaan we de punctie afspreken, daar zat 2x spuiten tussen, en toch n nog een extra ophoging van 225 eh gonal naar 300 eh. Die 2 dagen later zaten er 18 follikels is de punctie afgesproken. Met de punctie zijn er uiteindelijk nog meer follikels aangeprikt en zijn er 20 eicellen gevonden... dus zeg echt nooit nooit. Je lichaam heeft ook eigenlijk 4 dagen nodig voor een ophoging/gonal f werkt...
     
  5. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Dankje voor de gefeliciteerd

    Ik had bank/bedrust ivm kans op overstimulatie doordat er dus zoveel follikels aangeprikt zijn. De pijn viel wel mee. Ik had niet kunnen werken dankzij fysiek zwaar beroep, had daar wel 1 week vrij voor nodig... heb je een zittend beroep, zal dat makkelijker zijn.
    Qua pijn vergelijking, beurs gevoel, alsof je op een herenfiets zat en van t zadel af op de stang klapt... maar dan niet die hele scherpe pijn, maar die napijn, snap je m? En dat was enkel de 1e dag trouwens, daarna 1 dag paracetamol, en toen al niks meer...

    En thnx @droomwens79 en @Featherr en een streep is zeker een streep!
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  6. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Ik zie dat je de dag van de terugplaatsing niet meeteld! Het eitje is de dag na de punctie begonnen met groeien. Nu zou je dan op dag 12 zitten. Ik heb getest op 14 dagen na de punctie. En je ziet t resultaat je kan evt vandaag testen, morgen niet, en dan maandag weer, en woensdag, conform de echte testdatum. Dan heb je ook een mooi oploopje als t goed is!
     
  7. Kletsmoeder

    Kletsmoeder Actief lid

    24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Yes Yes Yes een streepje, gefelicteerd wat een goed nieuws!:D
     
  8. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Coob1989!!!!!!!

    Ik zit nu idd op dag 12 na punctie. Maar ik ga niet testen. Morgen ook zeker nog niet. Ik twijfel over maandag. Maar vooralsnog durf ik gewoonweg niet. Bang voor een witte test, die me dan uit het veld zal slaan maar misschien nog later positief kan worden. Of bang voor een hele lichte streep die ik dan niet vertrouw in verband met Ovitrelle. Ik wil het eigenlijk tot donderdag proberen vol te houden, omdat dit me de meeste zekerheid zal geven.
     
  9. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Dat was dus ook de reden dat ik de pregnyl uit mn lijf getest heb zodat ik zeker weet dat dit mn eigen hormonen zijn, en voor die 1.49 per 2 (action) had ik geen zin om in die onzekerheid te zitten...
     
  10. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Het vele testen maakt me juist wel onzekerder denk ik. Dus ik ga het gewoon proberen vol te houden tot donderdag. Iedere dag dat ik dan niet ongesteld word, heb ik dan meer hoop op een zwangerschap.
     
  11. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    iedereen werkt anders, weet van alle dames van andere fora en ook in t verleden dat er bijna altijd eerder getest wordt, dus vind t knap als je t volhoudt!

    Vind het wel spannend, nu dan die positieve test, en nog maar 5x utrogestan, hoop dat mn lichaam het zelf over kan pakken en dat alles in een keer goed gaat, spannend spannend spannend
     
  12. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Ja echt superspannend!! Dat begrijp ik.
    Moest jij die Utrogestan niet afbouwen?
     
  13. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Nope, 3x daags 1 capsule tot aan de officiele test datum. Vrouwlief mocht bij iui ook utro als ondersteuning gebruiken, maar dat was tot de 12 weken... dus ik ga maandag wel even overleggen of ik nog een vervolg recept kan krijgen...
     
    miekkie vindt dit leuk.
  14. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dank je wel, jouw naam eigenlijk ook al bekend bij me door vorige topic en zo leuk dat je nu zwanger bent, van harte gefeliciteerd
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  15. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ja klopt ik zit nu in de wachtweken op 21 november heb ik een verse tp gehad. Hoe is het gegaan met je fm? Hopelijk veel eitjes deze ronde. En helaas vandaag bericht gekregen van Vumc dat er geen cryo's zijn. Dat was een harde klap voor me. Dus mijn enige kans is nu die in mijn buik is. Anders weer naar icsi 2
     
  16. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    @Coob1989 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap een heel mooi streepje, wanneer heb je pregnyl uitgetest?
     
  17. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Thnx!
    Donderdag de 12e om 2300 moest die gezet worden. Heb de 19e getest, toen een heel minimaal streepje (echt een tuur tuur tuur streep) dus had zoiets van als ik dan op mn nod sterker test, dan is t goed.
    Ik had trouwens maar 5000 eh pregnyl, dat duurt ongeveer 6-8 dagen...
     
    nadin en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  18. korenbloem

    korenbloem Actief lid

    8 jun 2017
    394
    341
    63
    Ik had geen eitjes helaas. Nu weer doorspuiten tot dinsdag en dan hopen op een wonder. Dit is mijn laatste icsi dus het zou geweldig zijn als het positief zou afsluiten.

    Bah... ook rotnieuws dus! Je houdt er rekening mee maar als het zover is dan is het toch weer een zware teleurstelling. Nu maar hopen dat deze goed blijft plakken! sterkte deze laatste dagen.
     
  19. korenbloem

    korenbloem Actief lid

    8 jun 2017
    394
    341
    63
    wauw wat een verhaal joh! Daardoor word ik wel iets positiever. Ik wist niet dat eitjes zo snel kunnen groeien! Ik ben al blij met 4, want dan gaat de punctie door!

    dankjewel voor je bericht... heb toch een beetje hoop gekregen.
     
  20. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.546
    938
    113
    Vrouw
    Dit ga ik ook onthouden...hihihi
     

Deel Deze Pagina