Merkten jullie iets van de medicatie die je gebruikte? Bijwerkingen? Het gevoel of je eierstokken groeiden? En vanaf wanneer voelde je dat? Ik merk nog niet zoveel...alleen vanmorgen erg duizelig als ik opsta. Normaal nooit last van eigenlijk...
Vanmorgen follikelmeting gehad. Ik had 14 a 15 follikels van 15 mm of meer. 1 januari de punctie, merk dat ik het allemaal wel spannend vind.
Nee eigenlijk nog niet, haha Waarschijnlijk beetje angstig voor een negatieve test. Al moet ik ook wel zeggen dat we graag meer duidelijkheid willen, is het nou wel of niet gelukt. Wordt bij elk krampje gek dat de menstruatie doorbreekt. We gaan het zien, morgen de grote dag! Ben benieuwd hoe we 2020 gaan afsluiten. Bij een negatieve test is 2020 zo voorbij, dat scheelt dan wel weer Van de decapeptyl kreeg ik hoofdpijn, en van de gonal-f stemmingswisselingen. Ook voelde ik vanaf dag 5 ongeveer dat mijn buik gevoeliger werd en opgezet was. Maar al met al niet als heftig ervaren. Ik sta er vrij nuchter in, hoort er allemaal bij. Alles voor het goede doel. Netjes hoor, hoelang ben je nu aan het stimuleren? Voel je je goed Een goed begin van 2021 Heel veel succes alvast! @droomwens en @Featherr hoe gaat het met jullie?
@Kletsmoeder Ooo knap hoor. Snap de angst wel...nu heb je nog hoop en bij een negatieve test valt het weer in duichen..maarrrrr ik duim heel hard voor een dikke positieve streep!! Zeker hoort het er allemaal bij. Ben gewoon benieuwd hoe het bij andere dames gaat zodat ik beetje weet wat ik kan verwachten. Blijf steeds beseffen hoe bijzonder het is wat ze allemaal kunnen...echt bizar!
Dat is zeker zo, daar ben ik me ook heel bewust van. En het feit dat we al een zoontje hebben mogen krijgen dmv icsi zijn we het ziekenhuis ook erg dankbaar voor. Ben benieuwd hoe jouw eerste follikelmeting gaat, duim voor een mooi aantal. Zonder al te veel klachten
@Kletsmoeder hier gaat het nu langzaam de goede kant op. 2e kerstdag dagje ziekenhuis gelegen en toen naar huis maar dat is niet goed gegaan en toen van maandag tot gister weer in het ziekenhuis. Dus echt een nacht gebleven. Had eigenlijk langer moeten blijven maar de nacht was echt onmogelijk. Diëtiste is geweest en ik krijg voor als ik weer een beetje kan eten nutridrink erbij. Ik ben door hg 3 kilo afgevallen sinds de zwangerschap. Ik kwakkel dus lekker door.
Wat vervelend voor je zeg, dus echt genieten zit er nog niet in. Had je anders gegund. Ik hoop voor je dat het bij de eerste termijn blijft. Sterkte
Ja na 3 maanden de zoladex is dit echt een verademing. Ja zei vandaag al zal 2021 dan ons jaar worden...
Bij een kennis bleef waterijsjes, snorpgroente, hamburgers van de mac, en pizza er wel in. Zij heeft op een gegeven moment wel sondevoeding gehad. Is vaak ff zoeken wat er in blijft. Wel heftig zeg! Sterkte!
Ik heb momenten dat ik best oke kan eten maar ook echt momenten dat water er niet eens in blijft. Ben al goed zoekende naar wat wel en niet maar die downs.. pff. Sonde voeding hebben ze het ook over gehad maar is voor nu nog wel een paar stappen te ver weg.
@droomwens79 succes vandaag! Nou dames, met knikkende knieën vanmorgen getest. Zowel mijn man en ik vonden het beide spannend. (Een paar keer bruine afscheiding gehad en vanaf maandag ook dagelijks krampen). Nu had ik nog 1 test liggen en wat denk je, 1.5 jaar over de datum. (Jaja ik weet het, lekkere voorbereiding) Toch maar de test gedaan en zie hier het resultaat. (Blauw witte test) Omdat we niet overtuigd waren vanwege de datum zijn we gelijk in de auto gestapt en naar de Kruidvat gereden. Urine mee en daar getest. Ook daarvan zal ik een foto meesturen. Duidelijke streep, maar geen knaller (Wat we 3 jaar terug wel hadden, maar toen 2 dagen later getest dan nu). Herkennen jullie dat? Dus voorzichtig blij, maar vinden het nog wel spannend. Over 2 dagen testen we nog een keer.
Mijn testen waren veel lichter in het begin. Je bent gewoon zwanger hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Waaaaaahhh wat goed! Een streep is een streep is mij verteld! Voorzichtige gefeliciteerd! Wauw wat kunnen jullie mooi het nieuwe jaar beginnen
ivf & icsi traject gestart in Oktober - November - December 2020 ❤️ Leden: ❤️Droomwens79 - icsi 2 - 2de kindje ❤️Miekkie - ivf 1 - 2de kindje ❤️Kletsmoeder - icsi 2 - 2de kindje ❤️Zonnebloem543 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Vally85 - ivf 1 - 2de kindje ❤️Luna87 - icsi 1 - 2e kindje ❤️Lampje007 - ivf 1 - 2de kindje ❤️Koekiemonster95 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Blueeye31 - icsi 1 - 2de kindje ❤️Korenbloem - icsi 2 - 2de kindje ❤️Coob1989 - ivf 1 - 1ste kindje ❤️Mimi89 - icsi 1- 3de kindje ❤️Feather - icsi 2 - 1ste kindje ❤️Aicirtap - ivf 3 - 2de kindje ❤️Preitjuh90- icsi 1 - 1e kindje ❤️Catwomen1985 - ivf- 2e kindje ❤️JB27 - ivf 2 - 2e kindje ❤️7missme1987 - ivf 1 - 1e kindje Afsprakenlijst December 31-12 Droomwens79 - bsm Januari 02-01 Preitjuh1990 - follikelmeting 1 03-01 Droomwens79 - bsm + ovitrelle 28-01 Catwomen1985 - 1e afspraak Test datum: 1-1 Kletsmoeder 6-1 JB27 Punctie resultaat: Droomwens79 - 13 eicellen - 8 bevrucht - 5 cryo's Zonnebloem543 - 10 eicellen - 3 bevrucht - Coob1989 - 20 eicellen - 14 bevrucht - 5 cryo's Miekkie - 16 eicellen - 10 bevrucht - 5 cryo’s Feather - 48 eicellen - 41 bevrucht - 17 cryo's Koekiemonster95 - 13 eicellen - 7 bevrucht - 2 cryo's Korenbloem - 1 eicel Kletsmoeder - 11 eicellen - 4 bevrucht - 3 cryo's JB27- 13 eicellen - 8 bevruchtingen - ? Cryos Zwanger: Vally85 - 16-11 positief getest Feather - 20-11 positief getest Coob1989 - 28-11 positief getest
Hier vanmorgen echo gehad op cyclusdag 9 en slijmvlies baarmoeder was al 5.4 en ik had 2 follikels in de rechter eierstok de 1 was 12.1 en de andere 12.8 (spuit geen hormonen) Moet nu zondag terug komen voor echo en meting en dan waarschijnlijk ovitrelle in de avond, en dan op naar de tp week later