O wat een mooi vooruitzicht!! 2 eitjes dus, wat goed. Heb dat zelf nooit meegemaakt in een natuurlijke terugplaatsing. En Ik snap je volkomen, Zou het ook negeren. Lekker eigenwijs haha
Echt spannend de nippt! Hopelijk krijg je ook gauw de uitslag En wat leuk dat je buik al zo groeit. Dat is echt de bevestiging dat het goed gaat lijkt me!
Heb Je al iets vernomen toevallig, we gaan er natuurlijk vanuit dat er meerdere bevrucht zijn en je woensdag de terugplaatsing hebt @aicirtap is de 3e goed blijven delen en kon ie de vriezer in? Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders en mag vanaf volgende week maandag gaan sparen haha Doen jullie dit toevallig ook?
Yups, minste wat ik kon doen vond ik. Vrouw mocht vorige keer niet meedoen, dus dan doe ik t nu met veel "plezier". Vind het wel fijn dat ik maar 1 kratje heb, die heb ik altijd wel vol. 2 kratjes zou ik denk ik ook wel redden, maar t is wel fijn dat dat niet hoeft. Neemt best wat ruimte in En ja, die flessen stinken, gelukkig zijn ze alleen open als je je opvang kannetje erin leeggiet. Ow en t cadeautje is nu wel geweldig! Geen armband of ketting met t logo verwerkt, maar een heerlijk zachte omslagdoek/badcape voor de kleine.
Klopt, ik heb het 3 jaar terug ook gedaan en vond de badcape heel erg fijn, blijft zo lekker zacht Vind het ook idd het miste wat ik terug kan doen, hopelijk daardoor nog meer dames zwanger in 2021. Waarom mocht je vrouw trouwens de vorige keer niet meedoen?
Hoi Meisje, Ik heb al een tijdje niks van mij laten horen, ik merk dat ik het toch best lastig vind om te moeten wachten. Daarbij moeten wij ons eerste gesprek nog krijgen en jullie zijn al een heel eind verder... Ik heb dan ook besloten om jullie groepje te gaan verlaten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes een dikke knuffel en een kus. Bedankt voor alle info tot dusver! Heel veel liefs Cat.
Hier helaas heel slecht nieuws.. er hebben helemaal geen bevruchtingen plaats gevonden...we zijn er helemaal kapot van.
Oh nee dat meen je niet! Wat ongelofelijk rot! Was het ivf of icsi? Ik niet omdat je met 6 weken begint en toen begon de hg bij mij. Ik las al dat het erg stinkt en dat wilde ik er echt niet bij hebben. Ik ben al zo ongelofelijk misselijk heel de dag.
Nadat ik mijn gynaecoloog had gesproken die haar excuses had aangeboden en had gegeven. Ze waren te kort door de bocht gegaan.... had ik akkoord gegeven voor de derde traject in Apeldoorn. Tot vandaag zou ik daar gaan starten. Maar niks is zo veranderlijk als een vrouw met kinderwens!! Door jullie verhalen en een paar andere uit mijn omgeving heb ik besloten dat ik naar Nij geertgen ga. Ook voelde het gewoon niet goed om het bij mijn eigen ziekenhuis te doen. Ben nu dus druk alles aan het regelen. Februari intake en dan gaan we snel starten. Ik heb nu al zoveel dingen gehoord van de verpleegkundige dat ik niet wist!!
Nou dan maar hopen dat icsi net dat zetje gaat geven. Bevrucht is het dan sowieso. Hopelijk gaat het dan wel doorgroeien. Wij zijn meteen icsi gaan doen omdat ze idd ook verwachtte dat ivf bij ons minder zou doen dan icsi. Dus ik ga gewoon duimen voor je!
Lieve Cat, Ik snap je helemaal, maar daardoor vind ik het niet minder jammer hoor. Ik wens je heel veel succes en geluk toe. Meid, wat een verschrikkelijk nieuws.kan niet anders zeggen. Wens je heel veel sterkte toe. Wat oneerlijk allemaal zeg Wat goed om je gevoel te volgen. En wat fijn dat je in februari (al) terecht kunt
Jeetje, wat een domper na zoveel hoop, helaas was dit nodig om te er achter te komen wat het probleem is en zal ICSI echt voor jullie de uitkomst zijn. Even om je een positief verhaal te geven.. een vriendin van mij heeft het ook gehad, 0 bevruchtingen met IVF, daarna ICSI met 8 mooie cryos, hier heeft ze al haar kinderen uit kunnen halen. Voor nu gewoon even lekker balen en jezelf verwennen, dat heb je verdient! Positieviteit en hoop komt altijd weer terug zodra de emoties gezakt zijn
Ach neeee meen je niet. Wat erg!! Jullie mogen hier heel verdrietig om zijn.. gelukkig is er nog hoop met icsi!!!
@korenbloem wat een toestand. Maar de keus is gevallen lees ik. Je zult niet weten wat je overkomt bij Nij Geertgen. Een warm bad! Ongelofelijk. Het is er zó fijn....ik heb dit nog nooit ergens (wat voor zorg bedoeld is) mee gemaakt. Iedereen is zo lief en meedenkend. En het gaat gewoon allemaal heel snel bij hun...succes alvast!
Tot wanneer moeten jullie utrogestan gebruiken? De eerste keer IVF moest ik het vanaf de punctie 10 dagen gebruiken, ik werd toen 2 dagen later ongesteld terwijl ik wel een positieve zwangerschapstest had, terugplaatsing erna moest ik bij een positieve test 8 weken door gebruiken. Nu ik net m'n laatste doosje open maak zie ik dat ik nog maar tot en met donderdag heb terwijl ik zaterdag pas mag testen, zie nu ook dat er op de brief staat, 15 dagen gebruiken.. ik wil het risico eigenlijk niet nemen om te stoppen, ik ga morgen even bellen met de kliniek uiteraard, maar hoe zit dat bij jullie en hoe denken jullie daarover?
Meerdere redenen, oa dat ze een bloedtransfusie gehad heeft bij geboorte. En ze is diabeet, dat is ook een reden tot uitsluitsel...