@JB27 ik precies hetzelfde. 3 jaar terug bij onze zoon ook. Ik heb nog een doosje over, dus ben nu aan het afbouwen. Ongeveer een weekje nog, maar de arts zei dat het in principe niet hoefde maar wel mocht om mezelf gerust te stellen. Stom eigenlijk dat ik bij onze zoon gelijk stopte na de positieve test en nu het veel spannender vindt.
Ik snap je volkomen, jouw situatie nu is ook ff anders dan standaard helaas. Gaat het nog steeds niet beter nee
Ik gebruik lutinus, zelfde idee maar iets anders (en wordt niet vergoed, 21 euro per week). Dit moet ik gebruiken tot 12 weken.
Helaas niet. Het is een soort berggebied. Met medicijnen heb ik een stijgende lijn maar zodra ik stop (mag maar 5 dagen) begint die rit bergafwaarts weer
@Featherr bedankt voor het reageren. Ik lees dat je ziek bent, heb even terug gelezen wat je hebt, wat onwijs vervelend zeg, wat moet jij afzien, wanneer zou het minder moeten worden? Of hou je dit heel je zwangerschap?
Dat kan helaas nog alle kanten op. Soms trekt het tussen de 14 en 20 weken weg. En soms heb je het tot de bevalling.
@Kletsmoeder oke bij jou zeggen ze dus ook dat het niet lang hoeft. Hoe meer controle je probeert te hebben hoe onzekerder je wordt zeggen ze wel eens hé hihi @Featherr hoop voor jou dat het snel beter wordt!
Hi dames. Misschien een hele rare vraag...kan het ook echt nergens vinden! Maar is iemand bekend met straie tijdens stimulatie fase?! Ik heb er ineens 3 flinke strepen bij.......vind het zo raar?!
Nee niet echt. Wel de schaamstreek een beetje.. daar zitten ook de straie. Ik had het al in mijn zij dus ben er bekend mee..maar vind dit wel vreemd!
Heb je er misschien ook jeuk en veel gekrabt? Ze zeggen als je veel krabt dat je sneller straie krijg.
Hey, snap dat je t vreemd vind, zelf ook bekend met straie maar niet extra bijgekregen tijdens de stimulatie... ik vind t ook vreemd
@JB27 nee geen jeuk.. @Coob1989 heb straks FM eens vragen of het bij hen bekend is! Als ik het nu al heb....hou ik mn hart vast voor als ik zwanger ben hihi
Daar ben ik niet bekend mee, heb het eerlijk gezegd ook nooit gehoord. Succes zometeen met de 2e follikelmeting, misschien dat er wel al een punctie kan worden ingepland @7Missme1987 hoe gaat het met je, heb nog aan je moeten denken, wat een shit bericht zeg. @Vally85 succes vandaag, hoe reageerde je werkgever? @JB27 heb je nog een mooie test voor ons?
@Preitjuh90 bijna follikelmeting !!!!! Spannend!!!! Benieuwd hoeveel het er zijn nu en of er een punctie ingepland wordt. @Kletsmoeder tuurlijk heb ik testen, die heb ik altijd ga zo even een foto maken!
Dit zijn de testen onder elkaar, ik vind ze niet echt sterk oplopen eigenlijk, hoop morgen toch wel dat hij knalt.
Als je de even en oneven met elkaar vergelijkt vind ik er toch echt wel een oploop tussen zitten hoor! En bij mij knalde hij ook pas 1 week later... op officuele testdag was hij wel zeer snel zichtbaar... nog voor de controlestreep...