Start ivf - icsi traject #Oktober #November #December 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 22 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletsmoeder

Kletsmoeder Actief lid

24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    #1161 Kletsmoeder, 5 jan 2021
    Laatst bewerkt: 5 jan 2021
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Heerlijk dit!
    Ik zie wel een oploop hoor, misschien komt het omdat je elke dag test. Ik had 14 dagen na de terugplaatsing pas een goede streep, geen knaller. Maar hoorde op dit forum dat Kruidvat testen meestal niet zo snel knallen. 2 dagen daarna had ik weer getest en toen was ie al duidelijker en was ie ook sneller zichtbaar. Je hoeft je dus nog geen zorgen te maken hoor, je zit officieel nog voor de testdatum.

@Preitjuh90 hoe is het gegaan?

JB27 en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  2. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Goed gegaan!! 24 folikels waarvan 17 grotere. Vrijdag de punctie!!! Blijft dus tot dan spannend of het een verse tp of een cryo gaat worden.
    Heeeele fijne uitleg gehad over de punctie. Vind het super spannend maar voelt allemaal heel prettig.

Featherr, aicirtap, Coob1989 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Coob1989

Coob1989 Actief lid

18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Gaat snel ineens hè

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  4. Coob1989

Coob1989 Actief lid

18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Dag dames, kreeg net via de zwangerhap app een melding, zie afbeelding Screenshot_20210105-132056_ZwangerHap.jpg

5. Kletsmoeder

Kletsmoeder Actief lid

24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Dankje, moet er toch niet aan denken zeg

6. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Bizar! Welke dr had jij bij punctie?

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Dames,

Ik ben een stille meelezer :) Morgen heb ik de punctie in het erasmus MC maar ik ben zo bang dat ik onderuit ga van de pijn. Voor de dames die al een punctie hebben ondergaan is het te doen of valt het echt zwaar tegen ?
    Ik lig inmiddels al weken wakker omdat ik het maar niet uit mijn hoofd krijg :cry:

8. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL
    @jumphola welkom!! Ik was beide keren ook op van de zenuwen, hoeveel follikels heb je en krijg je morfine tijdens de punctie?

9. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Dankjewel :)
    Ik heb er 13 en ik krijg een infuus en nog 2 andere prikjes. Ik ben ook als de dood voor naalden dus dat maakt het allemaal niet makelijk.
    Hoe heb je de punctie ervaren? En heb je ook pijnstilling gekregen ?

10. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL

Ik heb een morfine infuus gehad, ik had de eerste keer 25 follikels, ik vond het echt heel erg toen, dit keer begonnen ze met een hogere dosis vanwege de vorige keer. Ik had dit keer 13 follikels en het was daarom veel sneller klaar voor mijn gevoel, links was echt te doen, rechts was flink tanden bijten, maar toen ze weer bijspoten ging het weer wat beter. Het is gewoon spannend, zou aangeven dat je heel bang bent en je niet groot houden tijdens de punctie, ze kunnen met een infuus goed ophogen, dus geef dat ook aan! Ik lees heel veel verschillende ervaringen op internet, sommige vinden het reuze mee vallen! Ze zijn hooguit 10 minuten bezig en zodra ze stoppen is de pijn ook gewoon weg, hou dat vast!

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wow 25 is echt super veel! Het is bekend dat ik echt bang ben dus ik hoop dat ze er een beetje rekening mee houden haha . Ik mag morgen om half negen dus ik ben de eerste die dag. Ik heb flik gegoogld maar idd de ervaringen lopen zo uit een de een vergaat van dr pijn en de ander zegt een fluitje van een cent.
    Ik hou in het achterhoofd dat we het voor een goed doel doen en hopelijk is het snel over.

12. Kletsmoeder

Kletsmoeder Actief lid

24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Ha meid,
    Ik vond de punctie 3 jaar terug erg vervelend, duurde voor mijn gevoel te lang en daardoor leek de pijnstiller uitgewerkt.
    Toch wilde we graag een 2e en wist daardoor ook dat er ook weer een punctie zou plaatsvinden. (Ik riep tegen mijn man steeds, bevalling duurt langer en is pijnlijker;)).
    Dit keer vond ik het nog spannender, en nou viel het juist reuze mee. Heb eigenlijk geen echte pijn gevoeld (ik kreeg een pijnstiller via een infuusnaald).
    Kortom , (voor mijn gevoel) geen pijl op te trekken.
    Wens je veel succes, hopelijk een mooi resultaat.
    Voor Jason was er dus geen punctie nodig begrijp ik?

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hey :)
    Ja het kan dus erg wisselen begrijp ik? Dan maar van het ergste uitgaan dan kan het alleen maar meevallen denk ik.
    Klopt dit wordt de eerste punctie die ik krijg. Vorige trajecten die we hebben doorlopen was iui en nu zitten we in een icsi traject.

Kletsmoeder vindt dit leuk.
  14. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Tegen mij zeiden ze vanmorgen dat elke vrouw het heel spannend vind (logisch ook!) maar dat bijna iedereen achteraf zegt het viel wel mee....dat houdt ik maar in mijn achterhoofd!!
    Ik krijg een infuus met rapifen en slik een uur van te voren paracetamol en diclofenac. Ze zei verder goed op ademhaling letten, de dokter zou daar ook bij helpen. Normaal gesproken kan ik me met mijn ademhaling wel goed ontspannen.
    Ik laat het maar op me af komen.
    Ben benieuwd naar jouw ervaring morgen @jumphola

Kletsmoeder vindt dit leuk.
  15. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik hoop dat ik hier morgen ook kan schrijven dat het allemaal reuze mee viel en de pijn te doen was . Ze vertelde me dat ze ook best muziek wilde opzetten haha maar dr tip van de ademhaling ga ik zeker gebruiken!

Zodra het morgen achter de rug is zal ik even laten weten hoe ik het ervaren heb :)

Preitjuh90 en Kletsmoeder vinden dit leuk.
  16. Kletsmoeder

Kletsmoeder Actief lid

24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Ik denk dat iedereen hier een eigen/andere mening over heeft. Ik denk als je zo'n vraag zou stellen over bevallen je hetzelfde resultaat krijgt, namelijk uiteenlopende ervaringen.
    Het feit dat ik het voor een 2e keer gedaan heb, zegt eigenlijk al genoeg:)
    En ik hoop dat jij morgen ook zegt dat het je meegevallen is, laat je niet gek maken. Heel veel succes alvast!

17. Coob1989

Coob1989 Actief lid

18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Dr van krevel, lieve vrouw:thumup:

18. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ja daar heb je zeker gelijk in! Ik moet zeggen dr bevalling was zeker goed te doen haha.
    Heel erg bedankt we gaan er gewoon voor :)

Kletsmoeder en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  19. Coob1989

Coob1989 Actief lid

18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Ademhaling is zeker belangrijk, was zo blij dat ik n pufcursus mee gedaan had:roflmao:
    Wie gaat bij jou de punctie doen?

20. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ah die had ik vanmorgen! Leuke spontane vrouw inderdaad. Ik heb vrijdag dr Wissmann. Al 2 keer gehad dus was daar wel blij mee, een bekend gezicht!

Deel Deze Pagina