Wel heel veel drinken hè en je gewicht in de gaten houden. Als pijn meer/erger wordt bellen. @Mezelf - ik weet niet of je na 9 dagen utrogestan gebruik nog bijwerkingen kan hebben, maar s avonds om 19 uur man met hamer en sinds gisteren ploftieten.
Ja heb veel gedronken en plas me wat af vandaag hihi. Hebben jullie ook echt elke dag gewogen? Ik weeg mezelf eigenlijk nooit. Dacht..als t mis is voel ik dat wel
Er zijn 17 bevruchtingen. Donderdag horen we hoeveel er zijn ingevroren....had gedacht dat ik blij zou zijn maar vind het eigenlijk nog heel spannend. Kan nog alle kanten op...
Heel eerlijk? Nee. Nooit gedaan. Ik ben een keer heel ziek geworden na de punctie. Bij de eerste. Kon niet rechtop lopen. Had heel veel pijn rechts onder mijn ribben. Toen waren ze wel bang voor ohhs. Maar dat was het toen niet. Ik moest van Gent trouwens braaf de eerste week sportdrank drinken! Blijkbaar zitten daar dingen in zodat je drinken beter opneemt ofzo. Dus de eerste week zat ik aan de isodrink.
Wij hebben maandag middag de terugplaatsing. Ze zeiden verder niet hoeveel er bevrucht waren dus even afwachten nog
@Kletsmoeder ja heel leuk dat we bijna tegelijk lopen, is dat de test van moeders voor moeders op jouw profielfoto?
Jaa gelukkig wel haha. Ik moet alleen weer een smoes voor mijn werkgever gaan verzinnen want die weten van niks
Ja niet normaal hè, had nog testjes liggen haha, vanmorgen gedaan en streep kwam al voor de controle streep. Nu stop ik echt!! Jij hebt lekker veel bevruchtingen! Ik deed trouwens de dag van de punctie even wegen en opschrijven, zodra ik het idee had dat m'n buik groter werd of ik me niet lekker voelde deed ik weer even wegen, dan heb je in ieder geval een begin gewicht.
@jumphola hihi succes. Wees creatief zou ik zo zeggen. Hihihi @JB27 ah oke. Nouja dat heb ik dus niet gedaan hihi. Maar een beetje opgeblazen gevoel is normaal toch? Althans dat lees ik op internet. Idd veel bevruchtingen spannend wat verder gaat delen! Denk dat ik toch dinsdag ofzo eens even ga bellen
17 bevruchtingen is erg goed! En ja, het kan alle kanten op, mogelijk wat meer afvallers, maar nijgeertgen gaat wel door tot blasto's (5 daagse embryo's) en die hebben wel meer kans tot innestelen. Al met al, nog weinig over te zeggen, maar voor als nog klinkt t goed!
Ja is heel normaal een opgeblazen gevoel. Ik zou zeker bellen!! Mij zouden ze niet bellen over hoeveel er in de vriezer zouden gaan, zou binnen 3 weken een brief ontvangen, vond ik raar. Heb gewoon gebeld en gezegd dat ik het wilde weten, klinkt flauw misschien, maar daar heb je toch gewoon recht op, buiten om dat het gewoon reuze spannend is een je benieuwd bent. Uiteindelijk kreeg ik de brief na 2 dagen maar toch
Ja idd. Dus er zullen er meer dan in een zkh afvallen misschien omdat ze ze verder laten groeien. Maar daardoor ook meer kansen dussss helemaal top!
Ooo joh! Tuurlijk heb je daar recht op. Het zijn tenslotte je startbabys! Hihi. Helemaal gelijk dat je gebeld hebt!!
Lekker veel bevruchtingen, fijn zeg! Klinkt opzich wel positief, al is het niet prettig natuurlijk haha. Ik was ook echt op zoek naar bevestiging (met borsten schudden om te kijken of ze gevoelig zijn bijvoorbeeld) hoop het voor je, wanneer ga/mag je testen? Goed nieuws! Ik kreeg ook met de terugplaatsing pas te horen hoeveel er nog in de race waren. Maar fijn dat je weer een stapje verder bent. Ja klopt, ik mag maandag starten met flessen vullen Mooie knaltest heb je! Fijn die extra bevestiging. @droomwens79 succes morgen! hopelijk gaat deze cryo uitgroeien tot een lieve en gezonde baby!
Hallo Dames, Donderdag was mijn baarmoederslijmvlies ruim 8mm en mijn follikel 13,5mm. Nu twee dagen later baarmoederslijmvlies pas ruim 9mm en follikel pas 16mm. Niet veel gegroeid dus in 2 dagen tijd! Wie herkent dit? Morgen weer terug komen voor een nieuwe echo. Kost veel tijd en energie zo. En dan maar weer afwachten of die morgen wel ver genoeg is om Ovitrelle te mogen zetten.