Start ivf - icsi traject #Oktober #November #December 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 22 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Vandaag dpo 14, 2 weken na punctie. Van het ziekenhuis mag je pas op dpo 18 testen. o_O
    Ja ben ook benieuwd hoeveel kindjes in de buik zitten. Ik ga donderdag bellen voor echo afspraak. Ik moet vrijdag werken plus ik zit tegen de tijd dat ik de echo moet wat beperkt in afspraak mogelijkheden.

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Super spannend!! Ik ga voor je duimen :)

aicirtap vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Net contact gehad met de kliniek gezien mn klachten. Ze willen me toch even zien en bloed prikken. Spannend dit zeg! Ik had eigenlijk gehoopt dat ze zouden zeggen; hoort er helemaal bij. Maarja...duimen aub!

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Oh wel beter dat je even gebeld hebt dan kunnen ze je even nakijken. Ik hoop dst alles in orde is!
    Laat je het weten?

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  5. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Er was inderdaad veel vocht in mijn buikholte en de eierstokken waren behoorlijk groot. Een TP dan ook echt niet gekund...rust rust rust is het advies! Verder ook nog bloed geprikt, morgen uitslag.
    Natuurlijk even een update rondom de embryo's gevraagd ;) alle 17 zijn nog in de running, 5 zijn er zelfs al ingevroren! Dus dat kunnen er alleen nog maar meer worden :)

Coob1989, 7Missme1987, JB27 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Dan ook gewoon echt je rust pakken !! Wat super goed om te horen dan heb je dus een goed vooruitzicht :)

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Goed gedaan om te bellen, wees voorzichtig met alles ❤

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Hoe gaat het met iedereen ?:)

Hier gaat het eigelijk wel prima merk niks van de terugplaatsing heb geen krampen of andere dingen. Geen ideeontwikkeling dat goed is maar we zitten pas 2 dagen na de tp. Alleen dat wachten wat een ellende :roflmao:

9. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL
    Vandaag precies 5 weken! Heb mij zo onzeker gevoelt de afgelopen dagen.
    Vandaag de laatste clearbluetest gedaan. Hij gaf gewoon 3+ aan, ik kan het niet geloven eigenlijk dat het nu misschien toch echt gewoon goed zit.

@Preitjuh90 goed dat je gebeld hebt, bij twijfel altijd doen en wat ongelooflijk goed dat er nog zoveel in de running zijn zeg.. die 5 cryos zijn sowieso een goed aantal :)

@jumphola wachten is vreselijk, ik heb het er heel erg moeilijk mee gehad, nu nog steeds tot aan de echo, het is slopend:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

7Missme1987, jumphola, droomwens79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.721
    3.175
    113
    Vrouw
    Brabant
    En echt veel beter wordt het niet dames. Ik heb nu ook weer moeten wachten. Tot vandaag. En daarna is het weer wachten tot we een echo kunnen laten maken voor geslacht.

Het is en blijft een heel hoop wachten!

11. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL
    @Featherr haha ja dat geloof ik! Maar heb jij het nu wel toegelaten in je hoofd dat je echt zwanger bent? In de zin van, dat je aan het voorbereiden bent, spulletjes kopen en bedenken wat je wilt met de kinderkamer bijvoorbeeld? Ik laat echt nog helemaal niks toe, ik wilde niet eens kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn, wil nog nergens over nadenken omdat ik zo bang ben voor de teleurstelling, dat valt mij heel zwaar.

12. droomwens79

Hier nu op 3 dagen na de tp, had de dag na de tp en gisteren steeds krampen en steekjes. Maak me daar wel zorgen om, alsof mijn lichaam het niet wilt ofzo...

Maar idd dat wachten is slopend pfff

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ja die onzekerheid is verschrikkelijk he maar fijn dat die 3 plus aangeeft !

JB27 vindt dit leuk.
  14. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook altijd na de terugplaatsing, het kan ook van de vloeistof zijn die ze inspuiten waar het embryo mee ingespoten wordt, vocht in je baarmoeder is heel gevoelig.

15. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Jaa dat wachten is echt klote haha. Er word hier vandeweek een nieuwe vloer gelegd dus dat is enige vorm van afleiding :roflmao:

Koekiemonster95 vindt dit leuk.
  16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.721
    3.175
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt zwanger? Ja. Maar ik heb natuurlijk zware hg dus eerlijk nee niet echt iets gekocht ofzo al. Dat zal ook nog even duren voor ik me weer beter voel. Wel al bedacht hoe de kamer een beetje moet worden en dat de baby de eerste tijdje bij ons op de kamer komt.

Heb ook heel lang het idee gehad dat het niet echt was. Na 4,5 jaar is het ook heel lastig te geloven dat het echt zo was maar na de eerste echo met kloppend hartje was het opeens heel echt. Daarna in het ziekenhuis nog heel veel echo's gehad om te kijken of alles goed ging met de kleine dus wat dat betreft zijn we redelijk verwend met echo's.

aicirtap vindt dit leuk.
  17. JB27

JB27 Actief lid

15 apr 2017
    177
    264
    63
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat het na het kloppend hartje wel was, daar hoop ik namelijk ook op, dat ik het dan kan geloven en meer rust heb. Ik ben ook 4,5 jaar bezig geweest en inmiddels de 4de keer zwanger, dus positieve testen zijn voor mij niet overtuigend genoeg. Hopelijk voel jij je snel beter en kun je echt gaan genieten!

18. droomwens79

@jumphola, zie nu pas de naam van jullie zoontje:D Leuke naam hè:D ons zoontje heet ook Jason:D

jumphola vindt dit leuk.
  19. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hahaha ik zie het nu ook pas. Maar idd een hele leuke naam :D

droomwens79 vindt dit leuk.
  20. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Uitslag van mijn bloed was goed! Gelukkig. Nu verder rust en veel drinken. Haha dokter zei dat als ik zou gaan menstrueren alles als een kaartenhuis in zou storten dus daar moest ik maar naar uit kijken. :roflmao:
    Tussenstand is 8 cryo's, morgen nog een definitief telefoontje van het lab. Maar hier al heel blij mee!!
    Tis nu nog even afwachten of we gaan voor een TP in natuurlijke cyclus (ong 5 dagen na ovulatie) of gemanipuleerde cyclus (pilletjes (geen idee welke?) om een "bedje" in de baarmoeder te maken).
    Jullie bekend met de verschillende vormen? :rolleyes:

Deel Deze Pagina