Nog even een berichtje tussendoor ik heb gebeld met het ziekenhuis en moest direct langskomen. Net bloed afgenomen en zometeen komt de gynaecoloog voor verder onderzoek en waarschijnlijk moet ik opgenomen worden omdat mijn buik steeds dikker en dikker wordt.
Jeetje wat spannend...hoeveel eitjes had je bij de punctie ook alweer?! Pff ik herken het maar al te goed...die buik die giga wordt! Alleen had ik niet de spanning rondom de zwangerschap! Sterkte!!
De buik van mn schoonzus van 20 weken was er niks bij. Bizar. En heeft bijna 6 dagen geduurd.. sinds vandaag eindelijk weer normaal. Bizar bij 11..maarja het is maar net hoe je lichaam reageert he!
De bloeduitslagen zijn binnen en die zijn on orde. Ik ben naar huis gestuurd met verplichte rust rust en rust
Ik vroeg er idd naar maar ze gaf aan niks te kunnen zeggen omdat het nog voor de officiële testdatum is en ze het protocol morten volgen.
Nog last ik voelen net zo een kogelvis maar ik ga wel gewoon aan het werk. Gelukkig heb ik een hele saaie kantoorbaan en kan ik tussendoor rust nemen en stoppen als het niet gaat.