@jumphola waaauuuww geweldig zeg!! Gefeliciteerd!!! @korenbloem ja dat wachten is helemaal niks! Wel fijn dat de volgende afspraak al staat; heb je iets om naar uit te kijken. Qua vaste arts...ik heb ook een "vaste" arts maar bij de cyclus gebonden afspraken is het toch maar afwachten wie aanwezig is... @Coob1989 die site ken ik helemaal niet! Ik heb altijd alleen ingelogd via hun eigen site. Is het met hetzelfde gebruikersnaam en ww?
Misschien dat dat veranderd is en daarom mijn afspraken er ook niet instonden. Zal eens kijken of ik t op de site zelf bij kan... Nee dus, krijg geen sms met code.... Ik zou niet eens weten wie mijn "vaste" arts is geweest met dr schoonenberg het traject opgestart, maar daarna haar niet meer in de behandelkamers gezien. Wel alle anderen... @jumphola little party time!!! Whoop whoop congratz
Dames bedankt voor de felicitaties!! Kan het eigelijk nog steeds niet geloven haha. 10 februari heb ik de echo
Misschien hebben ze een nieuw soort portaal dan! Want bij jouw link kom ik er inderdaad ni3t in hihi! Jammer.
Er zitten 2 dames op het wachtbankje dus spannenddd! En ik hoop dat ik over iets meer dan 2 weken het wachtbankje mag! Gister dacht ik nog yes eindelijk ongesteld! En nu denk ik al..pfff duurt lang haha!
o dat moet ik even nakijken want ik zit in een andere omgeving lijkt het. Wat heerlijk!! Geniet ervan! Ik zeg taart en alcoholvrije bubbels!!!
Dames, ik hou de wachtdagen niet meer vol! Nu 7,5 dag na terugplaatsing. 11,5 dag na eisprong. Ik heb even zitten denken aan nog eerder testen.. Maar ben dan bang dat ik nog Ovitrelle in urine kan hebben (nu 12,5 dag na Ovitrelle). Wat duurt het lang! (Moest even klagen..)
Ben je morgen/zaterdag toch dpo 12? Dan kan je gewoon testen. Alleen niet te vroeg juichen bij een streep. Pas bij oploop.
Nee ik ben niet gezwicht vandaag. Vind het risico te groot dat ik dadelijk licht positief test door de Ovitrelle. Wil tot maandag wachten.
Hey dames, wat merken jullie eigenlijk van de bijwerkingen van alle medicatie? En hoe snel verdwijnt het na gebruik van de medicatie