Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ik snap je twijfels. Gezien je leeftijd voelt het als bijna onmogelijk. Maar hoop houden en doen wat goed voelt en praat erover met je partner en de arts. Wellicht zijn de stappen die je nu zet de beste. Bespreek je twijfels!

2. Juune

Juune Lid

1 jun 2021
    32
    3
    8
    Vrouw
    Ja dank je. Met mijn partner kan ik het echt goed bespreken, gelukkig. Hij staat overal achter, maar zegt ook vertrouwen te hebben 'dat het allemaal goed komt'. Dat steunt me natuurlijk wel.

De arts heb ik nu 1x gezien. Begin augustus weer een telefonische afspraak, omdat dan de uitslagen van bloed en sperma binnen zullen zijn. Hij zei echter al er niets van te verwachten in negatieve zin, omdat hij over de echo al heel tevreden was. Mijn schildkierwaarde was al gecheckt en die is goed, 1.3.
    Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet bespreken met de arts over mijn twijfels. Hij was echt heel aardig en laat het bij ons wat we willen, hij kwam daarin niet heel sturend of stellig over. Stelde wel gerust en gaf me ergens ook wel het gevoel dat we vertrouwen moeten houden, maar toch. Kan natuurlijk wel wat nadrukkelijker zijn advies vragen. We komen net kijken in deze wereld en merk dat ik het nog een beetje over me heen laat komen, maar het wordt wel steeds 'echter' natuurlijk.

3. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ik doe ook acupunctuur sinds een aantal weken. Heb het gevoel dat mijn lijf beter in balans komt. Ik had altijd veel klachten met de menstruatie, maar nu na 2 behandelingen acupunctuur bijna geen klachten meer. En een warm lijf, handen en voeten warm. Weet niet wat het doet, maar ik ben er blij mee ;)

Vanwaar de granaatappelsap?

4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Dat had ik dus precies ook! Menstruaties en pijn helemaal veranderd.

Om innesteling te bevorderen :)

5. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh had ik moeten weten. 7 juli is nod. Heb al 2 dagen licht kramp gevoel en licht roze bruin bloed verlies. Duimen maar geloof er eigenlijk niet in maar goed....ik doe heeeel veel tegenwoordig in de hoop zwanger te raken

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Same ;), hoop dat het goede krampen zijn.

7. Jeanettie

Jeanettie Lid

3 jun 2021
    21
    10
    3
    Vrouw
    @AKeizer Hoe gaat het met je? Wanneer krijg je je eerste echo?

Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad. Dat is erg tegen gevallen qua pijn. Ik heb hier al een verslagje van geschreven, 2 pagina's terug.

Ik had 11 follikels. Daar zijn 7 eicellen uitgekomen. En vervolgens zijn er 3 bevrucht.

Er valt dus behoorlijk wat af bij elke stap.

Vandaag zijn er 2 embryo's terug geplaatst. Een A en een B kwaliteit. Nu de wachtweken in. Hoop echt dat ze blijven zitten.

SVM79, Kimm17, Maaikevds en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. AKeizer

AKeizer Actief lid

24 mei 2021
    286
    253
    63
    Vrouw
    Ja ik had gelezen dat je punctie tegen viel, wat naar zeg! Ja herkenbaar, ik was ergens ook teleurgesteld dat er maar 3 bevrucht waren. Maar toen dacht ik, ik moet het andersom zien. 3 mooie kansen waar er maar 1 goede tussen hoeft te zitten. Nu dus de spannende wacht weken voor jou! Succes, en zorg goed voor jezelf!

Jeanettie vindt dit leuk.
  9. AKeizer

AKeizer Actief lid

24 mei 2021
    286
    253
    63
    Vrouw
    Mijn echo is maandag! Ik moet zaterdag en zondag lange dagen werken, dus de tijd gaat dan hopelijk snel voorbij. Qua klachten merk ik soms wat misselijkheid en moeheid. Ik denk wel veel terug aan mijn vorige zwangerschap en dat is lastig soms. Maar toch zie ik het redelijk positief in.

Asil en Jeanettie vinden dit leuk.
  10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Vind het een goede score hoor. Wij hadden de vorige ronde 8 eicellen, 4 bevruchtingen en 3 dag 5 embryo’s. En ook de dubbele tp van een A en B.

Succes met broeden!

Jeanettie en AKeizer vinden dit leuk.
  11. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Hoi lieve meiden! Ik ga toch even afstand van dit forum doen. Mijn prolactine was helaas weer gestegen en met de bruiloft over minder dan twee weken begin ik dan pas met het ophogen van mijn medicatie. Over 3 maanden mag ik pas weer mijn waardes controleren en als het dan nog twee hoog is krijg ik weer een ophoging van mijn medicatie en twee maanden verder bekijken we dan weer hoe het met mijn prolactinegehalte gaat. Pas wanneer hij rond de 300 zit mag ik me bij de ivf kliniek aanmelden. Tot die tijd staan wij helaas stil :( dus we zijn zo 3-5 maanden verder voordat we mogen starten…

@AKeizer van harte gefeliciteerd!!!

12. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Spannend Jeanettie!!! Ik duim voor je.

Jeanettie vindt dit leuk.
  13. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Positief blijven idd. Nieuwe kans en zo good so far.

14. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh meis wat jammer dat t nu tegenzit. Maar focus op je mooie bruiloft en geniet!! Daarna hopelijk snel goede waardes om te starten.

svlok vindt dit leuk.
  15. AKeizer

AKeizer Actief lid

24 mei 2021
    286
    253
    63
    Vrouw
    Balen zeg van je prolactine... Ik hoop ook dat je nu eerst even al je positieve energie op je bruiloft kan richten, en daar heerlijk van geniet!

svlok vindt dit leuk.
  16. MarijkeK1982

13 jun 2021
    39
    10
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Heb niet alles terug gelezen maar sluit me graag bij jullie aam!
    Wij zijn bezig met ivf traject. Zit nu op cyclusdag 30 en al 7 dagen bezig met de decapetyl. Nog geen spoor van menstruatie. Merk dat me een beetje zorgen begin te maken... maar goed. Ik zou graag met jullie mee kletsen en lezen en zo van elkaars ervaringen willen leren..
    Groeten,
    Marijke

17. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Maak je geen zorgen, niet heel uitzonderlijk om "later" te zijn. Succes!

18. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Hoi...welkom. sterkte!! En later kan hoor.

19. AKeizer

AKeizer Actief lid

24 mei 2021
    286
    253
    63
    Vrouw
    Lieve dames, ik ga mij alweer wat terug trekken uit dit forum. Wij hebben vandaag een eerste echo gehad bij 6+3 weken, en we zagen het hartje al kloppen:). Ik hoop heel erg dat jullie allemaal ook geluk hebben de komende maanden. Ik zal zeker een beetje mee blijven lezen om te kijken hoe het met jullie gaat!

Kimm17, Korey, SVM79 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Laura95

Laura95 Actief lid

12 mei 2020
    190
    128
    43
    Wat een geweldig nieuws, wat fijn voor jullie! Heel veel geluk de komende tijd, hopelijk zonder al te veel zorgen !

AKeizer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina