Ach jeetje, wat vervelend. Kan me voorstellen dat je even rust wilt. Veel sterkte en hopelijk tot snel. Welkom. Maak je niet ongerust. Ik ben op 25-6 begonnen met deca en heb op 28-6 de laatste pil laten genomen. Had vandaag mijn uitgangsecho en ben ook nog steeds niet ongesteld. Bij ons in het ziekenhuis maken ze zich daar niet druk om. Mijn BMS is mooi dun gaf ze aan. Het komt gewoon van de deca. Wanneer heb jij je uitgangsecho? Hier vanaf morgen 225 eh Menopur spuiten en volgende week woensdag 14-7 kijken hoeveel eitjes er aan het groeien zijn. Spannend!
Heb nog geen datum voor uitgangsecho,moest bellen als menstruatie er is. Dan dag 5 echo en dan start gonal f. Maar gaat nu denk ik even anders lopen,aangezien er nog geen menstruatie is
@Luna87 wat spannend we lopen bijna hetzelfde. Ik heb vandaag mijn uitgangsecho gehad heel erg spannend. Gezien dat ik nu al 3 weken menstrueer omdat ze mijn menstruatie hebben opgewekt. Gelukkig het bms dun genoeg mag vanaf vrijdag gonal-f erbij gaan spuiten en volgende weer vrijdag de echo! Succes allemaal
Hoi meiden, Ik ben even niet op het forum geweest omdat ik nog even moest wachten voordat mocht beginnen. Ik zie dat ik al veel gemist heb. Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn en succes voor degene die nu ook bezig zijn of binnenkort mogen starten. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus mag op dag 3 beginnen met de pil...het is nog niet veel hihi maar we zijn in iedergeval nu weer officiëel begonnen. Super spannend.
Hoe gaat het nu met jou? Ik spuit nu voor de 6e dag Menopur. Voor alsnog gaat het wel. Soms wat druk onderin mijn buik, het fietsen was dit weekend wat oncomfortabel, maar verder gaat het prima. Ik ben erg benieuwd naar de echo woensdag.
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 26 juli intake IVF Mimi89 - verwacht menstruatie op 12 juli en dan starten op dag 3 met de pil. Luna87 - 14 juli eerste FM meting na 1 week Menopur Testdatum -- Zwanger!! AKeizer
Hoi meiden. Ik sluit me ook graag aan bij jullie "clubje" In het kort :kinderwens Na iui overgegaan op icsi. Bij 1e icsi een verse terugplaatsing. Dochter geboren in augustus 2016.1 cryo over uit de poging. Januari 2020 terugplaatsing cryo in natuurlijke cyclus. Geen zwangerschap. Door medische redenen en corona wachten.. April 2021 medicatie meegekregen voor lang schema icsi. Kleine pauze, 2 juli gestart met de medicatie. Op 2 juli dus begonnen met triptofem. Vandaag, dag 11 eindelijk menstruatie. Kliniek gebeld en word morgenmiddag terug gebeld. Dan hoor ik of ik mag starten en dan woensdag mag komen voor de echo. Vind het nog wel spannend dat ik misschien niet kan starten als het dus te druk is... Hoe dan?? Alle injecties voor niks geweest?? Maand wachten?? Laten we maar van het postieve uitgaan en hopen op een goed telefoontje. Dat ik woensdag mag komen voor de echo en de 2e soort hormonen injecties erbij krijg.
Met mij gaat het eigenlijk redelijk goed, behalve wat hoofdpijn geen lichamelijke klachten. Zit nu op dag 4 met het spuiten van gonal-f. Heb vandaag een enorm emotionele dag, heel erg heftig ben me er van bewust dat het waarschijnlijk door de hormonen komt maar kan er niet zoveel mee. Herkenbaar voor sommige misschien? Alvast heel veel succes voor komende woensdag!
Ik kon soms zomaar om alles huilen tijdens het gebruiken van de.gonal f. Dus heel herkenbaar! Ik ben vandaag bij gynaecoloog geweest aangezien er nog geen menstruatie was. Baarmoederslijmvlies zag er mooi dun uit maar linker eierstok zit een cyste. Moet doorgaan met de decapeptyl en vrijdagochtend weer terug. Hopelijk is die cyste dan of verdwenen of kleiner geworden...
Dat af en toe emotionele herken ik wel hoor. Huilen om niks. En je moet me niet met onverwachte zaken aankomen, zo van zullen we NU naar het zwembad of weet ik veel. Dat kan ik nu even niet overzien wat ik dan allemaal moet doen voor we weg kunnen.. zo gek.
Vanmiddag om 5 voor 3 gebeld. Ik mag gaan starten!! Was zo fijn om te horen. Weet namelijk dat het momenteel heel druk is in de kliniek. @Maaikevds Ik spuit triptofem en merk daar sinds zondag ook echt wel wat bijwerkingen van. Emoties.. Kan om alles huilen, hoofdpijn. Gehoord dat als ik de 2e soort medicatie erbij krijg die klachten weer minder zouden worden..
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 26 juli intake IVF Mimi89 - begonnen met de pil op 13 juli. Vanaf 27 juli starten met decapeptyl. Verwacht menstruatie op 6 augustus en dan starten met gonal-f Luna87 - 14 juli eerste FM meting na 1 week Menopur Testdatum -- Zwanger!! AKeizer
Super fijn! Eindelijk starten dat gevoel is echt zo fijn, zeker met al die lange wachttijden. Zo spannend dat wachten.. Wat fijn om ervaringen uit te wisselen, vind het af en toe lastig om er aan toe te geven dat het bij de hormonen hoort, er tegen vechten lukt niet echt. Maar het accepteren vindt ik erg lastig, komt denk ik ook echt door alle spanningen die het met zich mee brengt. Iedereen weer veel succes komende weken, spannend voor vele een follikel meting. Ik heb vrijdag mijn eerste meting na een week gonal-f gebruik ben zo benieuwd!! @Luna87 veel succes vandaag!
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 26 juli intake IVF Mimi89 - begonnen met de pil op 13 juli. Vanaf 27 juli starten met decapeptyl. Verwacht menstruatie op 6 augustus en dan starten met gonal-f Luna87 - 14 juli eerste FM meting na 1 week Menopur @Maaikevds - 16 juli eerste FM na 1 week Gonal-f Testdatum -- Zwanger!! AKeizer
Vanmorgen eerste meting gehad na 8 dagen Menopur. Er waren twee eitjes rechts (13mm) te zien en links kon ze niet goed zien. Ze dacht 2 of 3 kleinere (10mm). Mijn bms was nog maar 6mm, dus nog doorgaan met deca en Menopur en vrijdag weer terug. Ik hoop toch wel heel erg dat er dan 3 links zitten. Iemand ervaringen met metingen op dag 8 en het verdere verloop? In het app groepje van onze dochter gaven ze al aan dat het vaker zo voor komt. Maar toch zie je liever nu al gewoon 7 mooie eitjes ofzo he? Zucht...
Bij welke kliniek zit jij? Ik weet over minder dan 2 wk of we mogen starten (pas bij aanmelding na start cyclus). Maakt het altijd wel extra spannend.
Ik loop bij nij geertgen. Ja maakt het zeker spannend. Ik was dus ook al begonnen met de 1e medicatie. Maar als het te druk was dan moest ik daar weer mee stoppen. Gelukkig hier dus goed nieuws dat ik wel verder mocht. Vandaag de 1e echo, de uitgangsecho. Het zag er beter uit dan verwacht. Aan de ene kant 3 eicellen. Maar daar zit ook een endometriosecyste. Dus minder ruimte. En aan de andere kant 10 eicellen!! Wauw. Niet alleen ik, maar ook de arts was blij. Bij de vorige keer (in april, dag 5 cyclus ipv nu dag 3) waren er aan beide kanten maar 3 eicellen. Dus dit was heel fijn om te horen. Nieuwe medicatie mee gekregen en vanavond de 1e spuit gonal f erin gezet.