Hier vanmorgen een witte test. Dus de Ovitrelle is uit mijn lijf na 10 dagen! Wanneer ik dus nu weer test en er is wél een tweede streepje, weet ik in ieder geval zeker dat dit niet meer van de Ovitrelle is.
12 februari pas, maar dat is 17 DPO. Ons ziekenhuis heeft echt een hele late testdatum. Ik verwacht woensdag (9-2) ongesteld te worden. De vorige keer kwam dat ook dwars door de utro heen. Ik ga maandag (7-2) testen denk ik, dat is 12 DPO.
Ja! Maar zolang ik niet ongesteld word heb ik nog hoop.. mocht ik volgende week nog steeds niet ongesteld zijn geworden en de testen zijn negatief ga ik bellen voor een echo ... Zit nu op cyclus dag 38.. en bij mij is 30-35 redelijk normaal
Vanmorgen werd ik wakker van enorme steken en pijn in mijn buik. Dit heeft denk ik een kwartier aangehouden… dit is mijn eerste natuurlijke cyclus na de eicelpunctie. Vorige week vrijdag had ik een piek met ovulatietest. Normaal voel ik mijn eisprong nooit .. en denk als ik vrijdag een piek had dat mijn eisprong niet vandaag was maar al eerder ? Is dit voor iemand bekend, eerste normale cyclus na eisprong dat je je eisprong (als dat het was ) zo erg voelt ?
Ik had na de punctie ook dat alles wat gevoeliger was. Voelde me zwaar ongesteld met heftiger buikpijn. Ook de eisprong voelde ik daarna.. had ook echt zoiets van: huh? Wat is dit.. ik voel mijn eisprong bijna nooit namelijk..
Ja, ik herkende die pijn ook helemaal niet. Dacht misschien toch iets beschadigd tijdens de punctie ? Maar fijn dat jij het herkent, grote kans dat het dan toch eisprong was
Oke.. zenuwpees hier hoor. Wat is jullie ervaring met een wat oudere test? Alsin, van vanochtend met ochtendurine en dan naja nu dit tijdstip...
Van vanmorgen.. had vanochtend getest.. en ik zie nu een 2e streepje .. maarja dat kan natuurlijk ook een indroogstreepje zijn... .ik ga morgen weer testen maar was benieuwd wat jullie ervaring met zoiets was.
Inderdaad slim om te doen! Denk dat ik zondag ga testen, tot nu toe weinig tot geen klachten… zenuwslopend!!!
@Luna87 @Lizzie1401 en @JH8 hoop zo dat het bij jullie ook raak is. Zou super zijn!! Sterkte met de spanning en ik duim voor jullie!
Het is zo gek.. ik had heel gespannen borsten een week ofzo en dat is vanaf gisteren helemaal weg. Heb ook verder nergens last meer van, begin van de week wel… gebruik nog steeds utro en heb nog geen bloed ontdekt. Iemand ervaring hiermee?
Ik had van de utro ook hele zere borsten (sliep met bh aan), ging volgens mij pas over toen ik ermee stopte, en het hield ook mijn menstruatie tegen. Mijn ervaring met de utro is dat je totaal niet kunt voelen of je zwanger bent of niet.