Heel veel succes meid. Ga voor je duimen!! Hoop dat het deze keer lukt voor je. Ik ben ook in afwachting van een 2e ronden... Had tijdje geleden ook gezien dat we beetje zelfde situatie hebben ook Tese zaad door vasectomie ect. Iig goed dat je er minder mee bezig kan zijn.. geeft wsl ook meer rust. X
Oh wat knap dat je dat kan.. ik ben daarin echt een stuk ongeduld haha! En wat fijn dat de punctie meeviel! Hopelijk blijft er 1 van de 3 plakken!! Ja hier nog steeds wachten... Ze zeiden wss rond dag 6 dat het door zal breken van de kuur en zit op dag 3... Maar het gevoel is erg aanwezig! Zit al 3 dagen met zeuren de buikpijn... Maarja we wachten af!
Ik duim ook heel hard voor jou. Dat ronde 2 maar die van ons mag zijn! Wij zijn ongeveer gelijk gestart ook met alles geloof ik. Al dat wachten mag nu wel beloond worden. Liefs x
Hoi allemaal, even stil geweest van mijn kant omdat ik in een rustmaand zat na afgelopen mislukte poging. Door de miskraam een wat langere cyclus gehad maar gelukkig is dit afgelopen week weer opgang gekomen. Ik mag woensdag langskomen voor de uitgangsecho en deze maand een tp in natuurlijke cyclus. Ik loop wat achter met de berichten… Allereerst voor alle zwangeren : gefeliciteerd !! Ontzettend fijn dat het gelukt is. Geniet ervan. @Pien040 gelukkig zit de punctie er op en is de tp geweest. hoe voel je je? Succes tijdens de wachtweken! @Lizzie1401 is het bij jou inmiddels al aangebroken? Zo rot dat wachten hè.. ik vond het al vreselijk dat mijn cyclus nu 36 dagen was ipv 29-30. Die onzekerheid en de wachten.. killing!! Als je menstruatie doorbreekt, mag je dan weer starten?
Nope nog steeds niet! Zit nu op dag 4 van de kuur dus hopelijk binnenkort! Ik zou me in principe gewoon weer kunnen aanmelden voor de volgende tp... Ik heb maandag zowiezo een telefonische afspraak met de gyn en volgens mij word er dan ook besproken hoe we het nu gaan aanpakken! Dat wachten is zeker heel killing! Zeker omdat m'n schoonzusje is bevallen! Super leuk maar zo confronterend! Ik ben niet zo geduldig van mezelf dus al dat wachten is echt de grootste uitdaging ever voor mij! En door alle onzekerheid krijg ik spanning en stress wat ook niet echt positief kan helpen dus ja lekker cirkeltje! Wat spannend dat je woensdag langs mag komen! Hopelijk ziet de echo er goed uit en gaan we voor een positief resultaat uiteindelijk!
Ik begrijp je helemaal … heel confronterend als het zo dichtbij komt, zeker wanneer je zelf stil staat doordat je maar moet wachten en wachten … ik ben heel even jouw verhaal Kwijt. Jij gaat voor een cryo tp ook toch, niet opstarten nieuwe cyclus ?
Inmiddels dag 56 en al een week lang buikpijn... Zit nu op dag 6 van de kuur.. pfff dit is gewoon zenuwslopend dit. Ben benieuwd wat de gyn straks gaat vertellen en wat haar reactie is over het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben!
Poeh wat vervelend dat het nog steeds niet is doorgebroken en je wel buikpijn hebt. Hoop echt dat het snel komt voor je! succes bij de gyn!
Haii, ik heb afgelopen zaterdag weer een terugplaatsing gehad. Toen ze de vriezer in gingen kreeg ik te horen dat het een cryo van slechte kwaliteit was. Maar zaterdag was het toch echt een prima 10 cellig embryo. Zou dit ons kleine vechtertje zijn?
Oh wat spannend!! Dan had je zaterdag ook wel even stress denk ik.. gelukkig dat die toch goed was!! Succes met het wachten! Wanneer mag je testen?
Fijn dat je weer een terugplaatsing hebt gehad en dat het zaterdag toch nog een prima embryo was! Heel veel succes met de wachtweken en ik duim voor je!
Ik ben echt hondsmoe ik weet niet of het door de utrogestan komt. Dat vind ik bijna het rotste aan een hele poging met verse tp. Smerig spul haha. Heel veel succes alvast woensdag!
Ja t is goor spul. Ik heb na 1e keer ook om tabletten gevraagd. Doet t zelfde. Bij cryo moest ik ook gebruiken.
Dat ga ik ook doen mocht het nodig zijn. Heb het idee alle bijwerkingen ook af te kunnen vinken deze keer
Heb ik met de duphaalston tabletten niet gehad. Met deze prolutexrogesteron injecties ook niet...maar wel enorm na t stoppen ermee pukkels over mijn rug en borst. Bizar.