Ik heb vrijdag echo gehad. Vanaf morgen eisprong testen. Bij eisprong 5 dagen later de terugplaatsing van onze laatste cryo en laatste kans. Hierna houdt het voor ons op. Ik ben 43 dus geen vergoede trajecten meer. En we gaan het ook niet zelf bekostigen. Dan sluiten we na 3 jaar het boek voor een 2e wonder. Dan gaan we genieten van wat we hebben en ons leven volop leven.
Oh wat een spannende tijd voor jullie! Ik duim heel hard mee en dat de laatste de 'beste' mag zijn (afgezien van je 1e natuurlijk!) Hoe voel je je er nu onder?
Dapper maar ook heftig. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat deze laatste het mag worden. Zet 'm op ❤
Dankjewel ❤ dat denk ik wel ik had vandaag best wel wat oploop qua kleur en ook veel sneller een tweede streepje. Officiële testdatum halen blijft toch een soort van spannend.
Dat hoort veelbelovend! Wat super. Als je het er aan toe hebt, kom je dan meeschrijven in zwanger na de MMM sep-nov?
Wij hebben afgelopen zaterdag een vroege echo gehad met 6.3 weken. En daar zag alles er uit zoals het moest zijn en het hartje klopte ❤
Inmiddels op dag 63. Kuurtje is afgelopen vrijdag afgelopen en nog steeds niks... Merk dat het me teveel word, loop een beetje op de automatische piloot.. nergens meer zin in, ja hangen op de bank, serie kijken, borduren en gamen... Maarja we gaan maar gewoon door.. Zit in twijfel of ik morgen (vandaag al te laat) het zh moet bellen.. maarja wat kunnen ze nu nog meer doen... Pff zwaar kansloos dit
Ja, zelf geboekt bij een echobureau. Heb met de zwangerschap van onze dochter daar ook bijvoorbeeld een 3D echo laten doen. Zij is ook echoscopiste in het ziekenhuis en doet ook 13/20 weken echo's. Je weet dus dat ze goed is. Voor 30 euro heb ik nu een heleboel rust gekregen. Dinsdag 8 maart echo in het ziekenhuis en als daar alles goed is gaan we door naar de verloskundige.
Nou idd, voor die 30 euro is dat prima te doen! Wat geinig eigenlijk, wist niet eens dat zoiets er was! Super fijn!
Ach jeetje, wat een onzekerheid zeg! Ik zou gewoon bellen. Misschien kunnen ze je geruststellen of geven ze aan dat je kunt komen voor een echo ofzo. Al si het voor je eigen gemoedsrust.
Ja! 2 weken geleden geweest en er zat een folikel in m'n rechterstok dacht ik.. en m'n baarmoeder was mooi dik qua slijmvlies, ze verwachtte dat die wel redelijk snel zou doorbreken... Nou... 2 weken verder...
Wat jammer ♥️ik weet hoe het voelt... Heb er ook in totaal 4 die mislukt zijn. Hopelijk is die laatste cryo de gene die bij je blijft. Heel veel sterkte.
Wat verdrietig! Veel sterkte! Hopelijk wordt de laatste cryo jullie kindje! Blijf vertrouwen houden hoe moeilijk ook. ❤️
Och, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.. hou vol. Ik ga duimen dat die laatste cryo jullie geluk is!