Oh wat spannend, lijkt me ook heel dubbel qua gevoel. Ik hoop heel eeg dat het alsnog zo mag zijn!! Succes, we duimen.
Vreselijk he... wat balen dat die kuur ook geen zoden aan de dijk heeft gezet. Hier ook nog steeds niets. Wachten wordt er niet makkelijker op. Als ik vrijdag nog geen menstruatie heb ga ik maar eens bellen, dan zit ik op dag 49.. niet zolang als jou aan het wachten, maar ik snap je frustratie!!
Hi dames, mijn teststreep is inmiddels net zo donker als de controlestreep dus heb nu geen twijfel meer dat het gelukt is. Vrijdag het ziekenhuis bellen en dan zullen het wel lange weken worden tot de echo. Merk dat het nog heel onwerkelijk is zo'n positieve test nadat we hier eigenlijk al 2,5 jaar mee bezig zijn.
Jaa ik zit inmiddels op dag 65... Maar heb reactie van het zh. Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben moet ik bellen.. deze kuur werkt ook nog 10 dagen na.
Oh wat verdrietig. Helaas weten we hier hoe dat voelt. Hou hoop. Verwerk dit en geef jezelf de tijd ervoor
Wat onwijs onwijs fantastisch. Gefeliciteerd meis. Spannend tot aan de echo maar ik duim voor een mooi kloppend hartje.
Zit te wachten op ovulatie maar testen geven geen smiley. Wel gisterenavond en net helder rood bloedverlies...snap er niks van. Kliniek maar gebeld hierover ..arts belt me terug. Mss toch nog maar een echo. Want ga zo echt onze laatste cryo niet terug laten plaatsen. Eerst zeker weten dat t goed is daarbinnen
Morgen kijken of ik ovulatie heb en zo wie zo krijg ik dan vrijdag of zaterdag een echo ter check. Gelukkig.
Nou geen ovulatie te bekennen. Wel eerder wat bloedverlies. Arts belt morgen terug. Geen idee wat dit nu weer is. Nog nooit gehad
Jeetje wat vervelend. Lijkt erop dat je cyclus dan best van slag is ofzo? Hopelijk weet je snel hoe of wat.
Ik mocht vanmorgen het ziekenhuis bellen om de positieve testuitslag door te geven. De eerste echo is ingepland op 23 maart. Wederom duimen draaien en dagen aftellen. Ik vind het super spannend!