Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh ja gelijk heb je ..type foutje...de 30ste. Zit nu veilig aan boord....bidden dat t gaan nestelen en groeien:thumup:
     
  2. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Hi meis!

    Ik had woensdag mijn punctie. 8 follikels aangeprikt.
    6 goede eicellen voor icsi.

    5 zijn er tot nu toe goed gedeeld. Allemaal 4cellig vandaag. Morgen worden we weer geïnformeerd!
    Tot nu toe allemaal goed dus.

    Bezig met de utrogestan, erg opgezwollen gevoel en moe. Maar voor het goede doel! Ik hoop zo dat het lukt, we hebben er wel een heel positief gevoel over deze keer;)

    Hoe is het met jou? Waar zit je nu in het traject?
     
    Melissert vindt dit leuk.
  3. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Wat mooi dat er 5 van de 6 bevrucht zijn! Dat is echt top. Ook fijn dat de punctie goed is gegaan. Wanneer heb je je tp? Spannend.
    Ik hoop ook voor je dat het lukt deze keer! :) Hou dat positive gevoel vast. ♥️

    Ik ben nog aan het prikken. Vandaag me 4e dag gonal f. Ik begin het wel een beetje te voelen.. voel wat druk in me buik waar de eierstokken zitten dus volgens mij gebeurt er wat :) had vorige keer dat gevoel ook. 7 april krijg ik een echo om te zien of alles goed gaat en ik de punctie eventueel al kan krijgen. Vorige keer was ik meteen ready dus ik ben erg benieuwd!
     
    Geluksvlinder vindt dit leuk.
  4. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    @Geluksvlinder wat een mooi aantal. Stom spul dat utro hè. Maar tnis voor een goed doel idd. Succes en duimen dat alles mooi blijft delen en je een super goede voor de tp hebt.

    @Melissert ...spannend nog ff prikken en dan weet je ook meer. Hou vol!
     
    Melissert en Geluksvlinder vinden dit leuk.
  5. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Lief! Dank je;)
    En hoe is het met jou?
    Ik las dat je afgelopen woe je terugplaatsing hebt gehad! Ik hoop zo dat het deze keer lukt! Hoe voel je je?
    Wat doe je om te ontspannen, lukt dat een beetje?

    Ik duim voor je!!
     
  6. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Spannend hoor! Hopelijk verloopt het spoedig allemaal.

    Tp weet ik nog niet. Hoor morgen meer!
     
  7. Esthar789

    Esthar789 Lid

    12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    Dat is wel de hoop en verwachting. Dat de endometriose nu de groei van eitjes remt. Maar geen garanties..spannend!
     
    SVM79 vindt dit leuk.
  8. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Hii dames, hebben jullie advies voor me? Ik heb dinsdag 22 maart de laatste tp gehad in kunstmatig cyclus. Ik heb vandaag negatief getest, maar m'n officiële testdag is eigenlijk pas dinsdag. Het lijkt mij sterk dat ie toch nog plots positief word, dus ik wil graag stoppen met de hormonen en gewoon m'n ongesteldheid laten komen. Hoe deden jullie dit altijd? Netjes wachten tot de officiële datum of...?
     
  9. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Ik zou echt nog even wachten, immers kan de test nog positief worden. De ene maakt meer hcg aan dan de ander. Er zijn zat verhalen van dames die pas op de testdag een positieve test in handen hadden!

    Succes! Ik snap ook heel goed dat je wilt stoppen hoor, de wachtweken/dagen zijn vreselijk
     
  10. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Zojuist geïnformeerd, maandag de terugplaatsing! Alles gaat nog steeds voorspoedig, 8 cellige inmiddels :)
     
    SVM79, Nandine en Melissert vinden dit leuk.
  11. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ja tp gehad. Ben er eigenlijk best rustig onder. Heb wel onwijze spierpijn laatste 2 dagen en gisteren beetje bloed bij afvegen. Geen idee wat er allemaal gaande is. We wachten maar af ...haast die wachtweken
     
  12. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Vreselijk inderdaad! Innesteling misschien. Ik wens je alle goeds!! Duim voor je:thumup:
     
  13. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Nou vandaag weer en ook soort weefsel verlies. Voelt als zoals hiervoor ging. Dus heb er nu al een hard hoofd in. :cry:
    dit is niet goed. ..toch nog maar doorprikken tot maandag en dan testen.
     
  14. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Hoe ging het? Weet je ondertussen al hoeveel er de vriezer in gaat?
     
  15. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Meen je niet. Ik hoop dat het alsnog goed afloopt. Heel veel succes ♥️
     
  16. JH8

    JH8 Lid

    7 jun 2021
    91
    31
    18
    Vrouw
    Hi Dames,

    Mag ik hier een vraagje stellen? Heb lang niks geschreven omdat ik even rust wilde, maar wel veel gelezen en ik leef met iedereen mee!

    Heb een cryo tp gehad en morgen is mijn testdag. Vandaag toch al een test gedaan omdat ik gister wat bloedverlies had. Hier is mijn test. Ik zie er niks op maar een vriendin zei wel iets te zien. Wat denken jullie?

    liefs x
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Hoi meid, als ik heeeeel goed kijk denk ik een heel vaag streepje te zien, maar als morgen je testdag is zou je toch echt wel wat duidelijkers moeten zien vrees ik :( Morgen nog maar eens proberen, dit zegt niet veel denk ik.
     
    JH8 vindt dit leuk.
  18. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Nou t zet door dus t is niet goed.
    Moet van kliniek wel doorprikken en maandag testen.
    Maar dat zie ik niet zitten gezien de hoeveelheid bloedverlies. T is geen spotting ofzo...dus :cry::cry::cry:
     
  19. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ik wil heel graag een mooi streepje herkennen voor je. Maar t is niet te zien. Mss morgen een betere test. Ik ga duimen voor je.
     
    JH8 vindt dit leuk.
  20. Jojo2021

    Jojo2021 Actief lid

    12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Hoi meiden.

    Al even geleden mijn laatste post hier. Ik wilde jullie laten weten dat ik vorige week donderdag bevallen ben van onze 2e dochter. Op precies 37 weken.. Bevalling ging super snel en ons meisje deed het goed. Inmiddels zijn we nu al een aantal dagen in het ziekenhuis. Ze drinkt niet goed en de zag wat geel. Inmiddels is de geelheid afgenomen doordat ze een paar dagen onder zo'n blauwe lamp heeft gelegen. Ze heeft een sonde en na iedere voeding word het restje melk via de sonde gegeven. Ze doet het nu alweer een stuk beter. En als het zo doorgaat mogen we van het weekend weer naar huis.

    Ik zie dat er gelukkig weer wat zwangeren bij zijn gekomen. Hoop echt zo dat het lijstje snel langer word. Gun het jullie allemaal. Sommige zijn al zo lang bezig. Dikke knuffels en power voor jullie!
     
    Famke93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina