Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43

    Wat kl*te zeg! Stopt het dan echt helemaal voor jullie of zijn er nog mogelijkheden? Ik wens je heel veel sterkte voor nu!!
     
  2. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Hi!

    Ja we hebben maandag een terugplaatsing van een blasto gehad.

    Er zijn er nog 2 ingevroren. Maar hoop dat we aan deze genoeg hebben.

    Toch weer erg spannend allemaal. Probeer er niet te druk mee te zijn in mijn hoofd, maar ja.... dat lukt toch niet zo!

    Het wordt tijd voor een lekker dagje voorjaar ipv deze herfstdag!

    Hoe is het met jou? Heb je al zicht op een punctie?
     
    Melissert vindt dit leuk.
  3. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Halloo. Hoop ook dat er niet meer tp nodig zijn. Succes in je wachtweken. En ja het is moeilijk je niet druk te maken of er niet aan te denken maar ik hoop toch dat je er een beetje doorheen komt.♥️ Ik heb vandaag m'n eerste follikel meting gehad. 10 follikels te zien ik geloof 6 rechts en 4 links.... Het was erg gevoelig deze keer. Ze zijn allemaal rond de 15mm dus moet nog ff doorprikken.... Ze laat me 2 dagen langer doorgaan en ze denkt dat dat echt wel genoeg moet zijn. Ook denkt ze wel dat er een goede kans is ze allemaal mee groeien ze zijn ok allemaal rond dezelfde maat. Maar dat weet je natuurlijk nooit. Daar hoop ik nu echt op. We gaan t zien.... Er groeien iig meer follikels dan de vorige keer dus daar ben ik al blij om ♥️
     
  4. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Wauw! 10 stuks en al zo mooi gegroeid. Klinkt veelbelovend meid!

    Maandag dan de punctie denk ik??

    Spannend hoor. Het klinkt wel positief allemaal! We duimen weer:thumup::thumup:
    Lekker verder broeden:p
     
  5. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Helaas is de laatste tp niet gelukt.
    Dit was onze allerlaatste kans. Ik ben 43 en nieuw traject ivf vergoed zorgverzekering niet. De arts gaf aan dat zelf betalen optie is. Maar hij geeft aan dat de kansen kleiner worden gezien leeftijd. Kansen creëren noemt hij het.

    We stoppen dus nu met hopen en bidden. Met veel verdriet gaan we de droom voor een 2e opgeven. Kijken naar de toekomst met onze zoon. Dit kost tijd en zal met ups en downs gaan.
    Ik ben ervan overtuigd dat we hier doorheen komen. Maar voor nu overheerst verdriet en verslagenheid.

    Dank voor al jullie steun en ik wens jullie allemaal een enorm geluk en een fantastische zwangerschap en gezond kindje.
    Ik zal dus niet meer actief zijn hier.
     
  6. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig. Ik had het jullie anders gegund!
    Heel veel sterkte toegewenst!
     
  7. Jojo2021

    Jojo2021 Actief lid

    12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Ah nee, dat is niet wat we wilden horen. Heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie! Ik had jullie ook echt een 2e kindje gegund. Ik hoop dat jullie over een poosje toch weer de energie en positieve flow gaan vinden.
     
  8. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43

    Ach meid, wat een verdriet! Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst met jullie mannetje.
    Ik had het heel graag anders gezien voor jullie.

    Maar je hebt gelijk, soms komen dromen niet uit. En dit soort momenten zijn een realitycheck.
    Ook voor ons hier die nog in het traject zitten en waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn.

    Het gaat jullie goed! Veel geluk en gezondheid gewenst met elkaar. Maak er wat moois van

    Liefs
     
  9. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw

    Ach nee toch!
    Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken!
     
  10. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Oh.... ik was weer eens heel ongeduldig. Ik had me nog zo voorgenomen niet te gaan testen vpor de afgesproken datum

    Helaas bezweek ik vanavond om 22.15u. Uiteraard spierwit.
    Nu helemaal aan het balen dat ik 1 te vroeg heb getest en 2 dat er niets te zien in. Precies 1 wk geleden een blasto teruggeplaatst. Dan zit ik toch op 12 DPO? Dan moet je toch minimaal een tuurstreep zien??

    Zucht! Die wachtweken.... killing
     
  11. Geluksvlinder

    Geluksvlinder Actief lid

    30 sep 2021
    169
    153
    43
    Hopelijk gaat het jullie allemaal beter af. Hier is de test negatief. Nu verplichte rustmaand en dan zijn er nog 2 cryo's in de vriezer!

    Het is moeilijk om de moed en hoop niet te verliezen!
    Vandaag wordt een moeilijke dag. Tranen blijven vloeien. Zit er even doorheen.
    Manlief zegt, ja je kan er niets aan doen. Je hebt er geen invloed op
    Alsof het niks is, alsof dat helpt:cry:

    Hopelijk breken mijn regels snel door. Mijn cyclussen zijn altijd heel lang, dus ik ga er vanuit dat we pas in juni weer verder kunnen.

    Is er iemand hier die wel goed nieuws heeft! Kan wel wat vrolijkheid gebruiken! Succes allemaal en een fijn zonnige paasweekend
     
  12. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Een update vanuit hier.

    Na een cyclus van 67 dagen moest ik op dag 12 langskomen voor een echo. Om de 3 dagen terug krijgen en uiteindelijk bij de 4e keer was ik het zat.. er was amper een eisprong in zicht en op dag 21 zaten er aan allebei de kanten een follikel van ongeveer 10 mm.. te weinig en te klein... Ik had zelf aangegeven dat ik er klaar mee was en dat het beter was om te stoppen. Eerst bloedprikken om extra te kijken maar helaas... De waarde zat op net boven de 300 en ze willen toch wel minimaal boven de 600 of 700...

    Ik heb hier ook heel veel stress en spanning van en ik merk dat mijn lichaam helemaal ontregelt ervan raakt.. ook mentaal zit ik er doorheen.. dus hebben we besloten om een pauze in te lassen.
    We gaan rond september weer verder en dan deze keer met hormonen spuiten om mijn eisprong op te wekken... Hopelijk gaat dit wel werken.

    Ook maar een psycholoog ingeschakeld aangezien het steeds slechter ging.

    Merk nu wel: moederdag komt er aan. Ik ben gastouder dus vanaf deze week de moederdag kadootjes maken... Vind het stiekem wel weer heel lastig ..


    Hoe gaat het inmiddels met jullie meiden?

    Fijne Pasen!
     
  13. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Wat erg dat je je zo slecht voelt en stress hebt. Neem idd even een break. Idd moederdag is een moeilijke dag.... Heb ook veel mensen met kids om me heen. Vanuit hier ook ff een update ik schrijf in een ander groepje nu dus hier wat minder. Het is daar wat drukker nml. Ik had dus 9 eitjes en er is maar 1 bevrucht en het is een matige embryo... Zit in m'n wachtweken nu. Erg teleurstellend sinds ik vorige keer 3 A had en 1 B meer dan de helft was bevrucht... Dusja de dokter heeft gevraagd of ik ziek ben geweest en ben flink ziek geweest tijdens injecteren(wist niet zkr of bijwerking was) zij denkt dat t daar aan ligt. Dus het is best wel een weggegooide poging eigenlijk.. ik verwacht ok niet dat dit embryo me zwanger gaat maken. Dusja heel erg zonde. Maar ik krijg hier meer over te horen in m'n evaluatie.
     
  14. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Oh wat voor groepje is het? Ook medische molen?

    Oh wat balen. Ik hoop echt voor je dat deze embryo blijft plakken!

    Heb je al de tp gehad? Wanneer mag je testen?
     
  15. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Mag 30 april testen. Maar word wsl wel voor die tijd ongesteld. Ja ff kijken hoe doe heet snel haha
     
  16. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Ohh spannend!! Ja dan moet je nog wel even wachten ja... Echt killing! Heel veel sterkte met het wachten!
     
  17. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Start IVF/ICSI feb/maart/april 2022
     
    Lizzie1401 vindt dit leuk.
  18. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Oh thanks! Ga ik eens even stiekem meelezen.. maar denk dat ik richting september weer echt op zoek ga naar een groepje om mee te schrijven
     
  19. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Verwacht er niet veel van maarja het is een kans. Dankjewel :)
     
  20. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Och jeetje ik snap dat het een enorme teleurstelling is. Daar had je niet op gehoopt en was je stiekem ook niet vanuit gegaan denk ik. Ik hoop dat ze je een verklaring kunnen geven. Ik snap dat je er niet vanuit gaat, maar hopelijk is het toch een plakker!
    Ook nog even een update van mijn kant. Wij hebben best goed nieuws gehad. Bij ons zijn het aantal zaadcellen het probleem, en de laatste aantallen die we hebben gekregen waren toch echt wel zorgwekkend. We zijn nu over gestapt naar een nieuwe kliniek waar ze weer een nieuwe semen analyse hebben gedaan, en zij hebben 2,6 miljoen goed bewegende zaadcellen gevonden (ik weet niet of dit voor of na bewerking was, ben ik vergeten te vragen). Dit is voor ons echt mega veel! Ik hoop dat ze mij op de juiste manier weten te stimuleren straks zodat we voor het eerst ook hopelijk mooie 5 daagse cryo's krijgen (bij ons vorig zh 2 waren het 3 daagse cryo's). Volgende week maandag hebben we weer een afspraak. Ik hoop dat we dan groen licht krijgen om meteen bij de eerstvolgende menstruatie te beginnen. Ook wil ik graag de NK- en plasmacellen onderzoek laten uitvoeren en een ReceptIvfty test. Al met al begin ik weer wat hoop te krijgen, maar tegelijkertijd ook erg bang voor teleurstelling...
     
    Melissert vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina