Zal aan je denken rond 12.00 Dit was de 1e verse terugplaatsing. Van de 1e verse terugplaatsing bij mijn dochter ook gelijk raak. Daarna de cryo poging helaas niet. (dat was vorig jaar voorjaar. Toen kwam corona, moest ik een operatie. Die werd steeds uitgesteld door corona. Dus we konden voor ons gevoel pas laat weer van start.. Maar met een mooi resultaat dus) . Maandag de kliniek bellen voor de 1e echo.
Ze zitten veilig vastgeplakt met embryo glue! Ben benieuwd of dit misschien werkt.. nu de wachtweken in!
Wat een geweldig nieuws hierzo!! Gefeliciteerd zwangere dames! En super fijn voor degenen met mooie ei-opbrengst. Ik krijg er echt hoop van… ik hoop ook dat wij eindelijk eens geluk mogen hebben. Vandaag voor het eerst gonal-f gespoten. Was ff eng maar viel wel mee. Ik spoot geloof ik wel wat te snel en het deed ook zeer, dus ik ga morgen wat rustiger die knop induwen hehe. Groei eitjes! Groei aub goed!
Ohhh dames wat lees ik goede berichten!!! Alle zwangeren proficiat echt geweldig om te lezen !!! (Sorry dat ik zo weinig actief ben, zo mega druk met alles en hebben nu vakantie dus veel dagjes weg gepland) Ik heb vrijdag trouwens bloed laten prikken om te kijken of ik miss pcos heb. Mijn vriend moet maandag de SOT test doen. Daarna afspraak maken om alles te bespreken en behandelplan opstellen.
Wauw gefeliciteerd alle zwangeren!! Super fijn zeg. @Wondertje2020 ...ik duim voor je! @Korey...ik merk als ik te snel spuit het ook zeer doet. Ik ben maandag begonnen mrt decapeptyl en 225 ovaleap (vergelijkbaar met gonal f) De naald rustig prikken en na langzaam inspuiten ff 10 sec laten zitten. Niks geen bloed of blauwe plekken. Merk wel na dag 4 veel moe en hoofdpijn af en toe. Sinds gisteren ook misselijk met vlagen. Denk maar zo..mer zwangerschap heb je dat ook...alvast oefenen Ik had vrijdag echo..zag er al goed uit 1 van 18, 1 van 16 en 3 van 15. Nog enkele kleinere rond de 10 en 11. Totaal geloof ik 11. Dus ik hoop zo maandag bij de echo dat ze er genoeg grote hebben. Ze willen er minimaal 4 van 20 hebben zei de arts. Dus als t maandag ok is dan zal woensdag punctie zijn. Ik vind dat rete spannend!!!...beetje eng ook eigenlijk
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 20 augustus 1e echo follikelmeting Mimi89 - Dinsdag 17 augustus punctie Luna87 - 13 augustus follikelmeting na 8 dagen spuiten Menopur 300EH Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - gesprek met arts voor icsi 3 augustus Melissert - 12 augustus starten Gonal F & 21 augustus follikelmeting SVM79 - 16 aug 2e follikel meting IVF Testdatum Jojo2021 : 14 augustus 2021 Maaikevds 9 augustus 2021 Zwanger!! AKeizer[/QUOTE]
Kom ik weer met een prik vraag... Ik heb nu mijn 3e dag gonal f gespoten.. De eerste 2 dagen gingen volgens mij alleen niet zo goed. Ik heb dus niet die knop heel lang ingedrukt gehouden.. Best wel kort zelfs.. Ook niet bij het eruithalen. Heb wel de dosis tot 0 ingespoten. Toen ik de naald eruit trok kwam er ook wat vloeistof mee uit me buik en er zat nog een druppel asn de naald. Dat is de eerste 2 dagen dus gebeurt. Vandaag niet want ik heb het goed opgezocht en het ging perfect. Ik denk dus niet dat ik de eerste 2 dagen een volledige dosis hebt gehad. (moet 150 spuiten btw) zou dat veel uitmaken voor mij traject? Ik word er echt onzeker van.. Is je opgeblazen voelen en het in je buik voelen als je te veel beweegt trouwens een bijwerking van gonal f? Is het ok wel goed om dat al te voelen? Dit is me eerste keer en ik merk dat ik echt super onzeker ben soms over alles. Vooral dat ik bang ben dat er iets fout gaat of ik iets fout doe.. Maak mezelf een beetje gek soms...
@Melissert dat je buik opgeblazen voelt is normaal. Er groeien veel meer follikels dan normaal en je eierstokken zijn vergroot. Ook hou je waarschijnlijk meer vocht vast.
het is ook heel spannend allemaal! Succes morgen met de follikelmeting, het ziet er echt goed uit! Ik vond de puncties ook eng (heb naaldenangst) als je het heel eng vindt kan je ook vragen om oxazepam. Daar word je een beetje rustig van, kan heel helpend zijn.
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 20 augustus 1e echo follikelmeting Mimi89 - Dinsdag 17 augustus punctie Luna87 - 13 augustus follikelmeting na 8 dagen spuiten Menopur 300EH Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - gesprek met arts voor icsi 3 augustus Melissert - 12 augustus starten Gonal F & 21 augustus follikelmeting SVM79 - 16 aug 2e follikel meting IVF Testdatum Wondertje : 26 augustus Zwanger!! AKeizer Jojo2021
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 20 augustus 1e echo follikelmeting Mimi89 - Dinsdag 17 augustus punctie Luna87 - 17 augustus 2e follikelmeting Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - gesprek met arts voor icsi 3 augustus Melissert - 12 augustus starten Gonal F & 21 augustus follikelmeting SVM79 - 16 aug 2e follikel meting IVF Testdatum Wondertje : 26 augustus Zwanger!! AKeizer Jojo2021
Ik zelf niet maar mijn partner wel inderdaad. Het probleem is dat ze eerst een aantal onderzoeken gaven om te doen, toen na een paar maanden alle resultaten terug, en vervolgens gaven ze weer nieuwe onderzoeken om te doen. Dit hadden ze allemaal tegelijk kunnen geven, dan waren we allang klaar geweest .. ( het zijn geen vervolg onderzoeken, dit hadden ze echt al kunnen weten..) Maarja wie weet in oktober beginnen?
Nee kan geen kwaad ik denk dat je wel de juiste dosis hebt binnen gekregen! Ik had altijd dat er nog wat uitkwam
@Kimm17 & @Wondertje2020 bedankt voor jullie reacties. Ik maak mezelf gewoon heel onzeker... Misschien omdat het allemaal nieuw is en er veel vanaf hangt. Maarja voorlopig nergens voor nodig blijkbaar. Thanks!
Wat super spannend zeg!! Hopen op goed nieuws met de echo morgen. Ik heb dinsdag mijn punctie dus schelen we maar een dag. Succes morgen met je echo