@Korey helemaal niet en begrijp het heel goed onze eerste punctie ging niet door omdat ik 3 uur voor de punctie een eisprong kreeg. Misschien is andere medicatie beter voor jouw. Geen punctie is geen poging, en een escape IUI is dan de beste oplossing.
@Korey ..ik kan me voorstellen dat je even van t pad was. Maar wie weet...beetje hoop kan geen kwaad. En anders duim ik voor je dat iui kan.
Vandaag terugplaatsing gehad. 2 overige horen we morgen of ze goed genoeg zijn voor invriezen. Vindt t maar spannend. Nog 9 dagen utrogestan gebruiken en dan 6 september testen. Hoop zo dat mijn lijf gaat broeden en t goed gaat. Ik hoop dat de mama vitaminen en omega 3 en B12 bijdragen aan t broeden. Kan ik gewoon paardrijden? Sporten (fitness). Of is t beter om weekje te wachten? Innesteling enzo.
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 24 augustus 2e echo follikelmeting Mimi89 - 20 augustus terugplaatsing Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - gesprek met arts voor icsi 3 augustus Melissert - 23 augustus punctie ICSI 1. Testdatum Wondertje : 26 augustus Mimi89 : 1 september Luna87: 6 september SVM79: 6 september Zwanger!! AKeizer Jojo2021
Och @Korey ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Wij hadden precies hetzelfde vorige cyclus. Echt voelt zoooo niet goed om de poging af te breken, maar toch is dat het beste. Wellicht is een kort traject met meer of andere hormonen meer iets voor jou? Hier deed het iig wonderen! En je kunt nog flink opgehoogd worden, dus er zijn nog mogelijkheden. Dikke knuffel. Het is gewoon zo'n heftig traject
Fijn dat het goed gegaan is! Nu heel hard duimen. We hebben dezelfde testdatum. Wat spannend! Al ga ik wel eerder testen hoor. Zelfs de gyn zei dat het wel wat laat was en paar dagen eerder prima kon
Ja ik zal op mijn handen moeten zitten om niet eerder te testen. Maar arts zei...2 tot 3 dagen na stoppen met utrogestan kan je menstruatie komen als t mis is. Dus test niet te vroeg....ik ga proberen te luisteren
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 24 augustus 2e echo follikelmeting Mimi89 - 20 augustus terugplaatsing Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - gesprek met arts voor icsi 3 augustus Melissert - 25 augustus telefonische afspraak of er een bevruchting is van punctie ICSI 1. Testdatum Wondertje : 26 augustus Mimi89 : 1 september Luna87: 6 september SVM79: 6 september Zwanger!! AKeizer Jojo2021[/QUOTE]
Dankjewel ik ben wel echt zenuwachtig. Het is zkr super spannend. Lig er nu wakker van en kan echt niet slapen.. Maargoed we moeten hier allemaal doorheen.. Word als t goed is om 3 uur smiddags gebeld.... Dat staat iig in me account.
Het is een fijn resultaat. Meer dan ik hoopte dan toen ze me vertelde dat er 6 follikels waren om aan te prikken. Wel zenuwachtig voor morgen... Hoop echt dat ik goed nieuws krijg.
Dankjewel meis super spannend. punctie viel idd mee. Als ik een tweede punctie nodig heb ben ik iig niet meer zo bang van te voren. Als ik er aan terug denk moet ik ook lache door dat gedoe met mn vriend. We hebben er iig al een hoop grapjes over.
Wat vervelend... je hebt waarschijnlijk een hogere dosis denk ik. Hoop toch dat je morgen nog genoeg hebt voor een punctie. En ja klopt je leest veel over echt grote aantallen follikels. Dat maakte mij ook onzeker omdat ik er dan 6 had die goed waren.. Leek zo weinig. Maar elk lichaam reageert anders op de medicatie. Hoop echt dat t nog op wat uitloopt of anders volgende keer een mooi plan wat beter bij je lichaam past. Probeer sterk te blijven! X
Hoi dames, ik kom ook graag mee kletsen. Bij mijn man is het zaad niet goed en zijn we gestart met een icsi behandeling. Begin juli telefonische intake gehad. 16 juli allebei bloed geprikt en opnieuw zaad onderzoek. 28 juli uitslagen van het bloed wat allemaal goed was, alleen weer het zaad niet goed. Vrijdag 13 augustus op cd 21 begonnen met decapeptyl. Afgelopen zondag ongesteld geworden en maandag begonnen met gonal-f 225. Vind het best veel als ik dat allemaal zo lees bij jullie. 1 september eerste echo op cd 11. Vind het nu allemaal wel erg spannend worden. Vooral die punctie kijk ik ook erg tegenop. Lees natuurlijk alleen maar de horror verhalen.
Tot wanneer moet jij de utro gebruiken dan? Ik tot 5 september in de avond. Maar als mijn lichaam zelf de regie had zou ik 3 september al ongesteld moeten worden.
Snap niet dat jullie moeten stoppen met de utro.. Meestal als je positief test gebruik je dat tot 10 weken zwangerschap...
Fijn dat je zo snel kon doorstromen naar de behandeling. Hoe vind je de hormonen tot nu toe? Ik nog in afwachting van gesprekken.
Ze gaven aan dat het te maken heeft met de verse terugplaatsing. Bij een cryo is het 12 weken gebruik. Ik heb nog nooit eerder utro gebruikt, maar telkens 3 x 1500 pregnyl. Dus ik heb er niet zoveel verstand van.