Is ook bij elk ziekenhuis anders, de mijne wilt die pregnyl niet geven. Is gedateerd zeggen ze. In plaats daarvan werd het Utro en nu is het ook geen utro mee maar duphaston. Wat wel fijn is want die slik je gewoon. In plaats van die poezenbollen.
Tot nu toe valt het me reuze mee. Heb nu wel knallende koppijn sinds ik met de gonal-f ben begonnen. Vandaag wel iets minder dan gister. Als dat alles is mag ik niet klagen
Oké fijn dat dit je mee valt op de hoofdpijn na dan. Hoop dat je er makkelijk doorheen gaat, de punctie je mee valt (dat is iets wat mij ook wat bang maakt door alle horrorverhalen) en je maar 1 behandeling nodig hebt! Bij mij is het ook zo dat het bij mijn man ligt.. en daaruit komt ook het advies ICSI. Het kan natuurlijk alsnog zijn dat er bij mij wat uitkomt als ze de eitjes eenmaal in het bezit hebben.. de echo was goed maar dat zegt niks over eicelkwaliteit.
Welkom. Ik heb decapeptyl en 225 ovaleap gespoten. Ovaleap is vergelijkbaar met gonal-f. Dus is het veel....ik weet het niet..zolang het maar werkt.
Mijn cyclus is maand voor spuiten stil gelegd door de lucrine. Dus ik ben niet ongesteld geweest. Ik moest na punctie 14 dagen utrogestan gebruiken. Dus tot 3 september
Klinkt wel logisch..ik heb ook "vers" 5 daagse geplaatst gekregen. K zal t eens vragen aan de kliniek
Poezenbollen ga werkelijk stuk hier. Noem t down under al de party box (aka de feest doos a.k.a. de kijkdoos)
Ff ander vraagje. Ik heb sinds de punctie af en toekrampgevoel in mijn buik. Net alsof ik ongesteld moet worden. T houdt nu ook aan. Ookal is er teruggeplaatst. Kan ik er iets tegen doen? Moet ik .e zorgen maken?
Poezenbollen is een vast begrip binnen fertiliteit. Heb wel eens overwogen een blog te beginnen met mijn ervaring. "Wanneer je muts een kijkdoos word"
Is vrij normaal, je kunt dit hebben van de TP vloeistof maar kan ook een innesteling zijn of dat je lichaam zich voor bereid op een menstruatie. Helaas is daar niks zinnings over te zeggen dan die ellendige wachtweken.
Mijn echo was ook goed en verder konden ze ook niks zien. Ik weet dus ook niet wat mijn ei kwaliteit is. Afwachten maar
Ik spoot 225 gonal-f en 300 menopur, ligt aan leeftijd, gewicht BMI, of je eerder al gestimuleerd bent geweest en wat er gebeurd enz.
Haha dat geeft ook niet. Ben al blij met je ervaring. Ik weet helemaal niks. Alleen van het internet. En ze hebben eigenlijk ook niet veel verteld