Hi dit is niet okay hoor. Slordig. Ik zit bij tfp...medisch centrum kinderwens in leiderdorp. Supwe fijne lieve mensen. Nemen overal tijd voor en leggen uit. Los van alle info die je via de clienr portal krijgt.
Ja ik geef even feedback en kijk hoe ze hier mee om gaat. Anders denk ik ook om te vragen naar een verwijzing kinderwens in Leiderdorp. (Een vriendin van mij zat daar ook en was fijn). Alleen toen ik een verwijzing kreeg vanuit de huisarts stond er een wachtlijst van 3 maanden... en bij LUMC 1 maand.
Waarom krijgt de 1 een korte behandeling en de ander een lange? Waar hangt dat vanaf als ik vragen mag.. kan hier zo snel niet echt iets over vinden.
Bij mij was het bij IVF kort en bij ICSI lang en dat is puur omdat mijn follikels heel erg verschilde in grootte, bij mijn lange protocol groeide alles geleidelijker. Maar sommige ziekenhuizen doen het ook voor eigen belang. Valt makkelijker in te plannen.
Oh ok. Nou ik ben tevreden over hun. Ze behandelen 41 tot 43 jarige. Doen ziekenhuis niet. Vandaar dat ik meteen naar mckw ben gegaan. Maar idd februari aangemeld en april 1e intake
Ik ook bij sfg en emc Vind soms wel dat je niet altijd goed uitleg krijgt in sfg maar ja ik zoek zelf ook veel op waardoor ik het dan toch weet.
@xxFrummel :dankjewel.. Geloof het pas echt als ik sttaks de 1e echo weer heb gehad hoor. Ja was gelijk de 1e keer weer raak. Maar heb niet altijd zoveel geluk gehad hoor. Dochter dus ook maar de cryo poging vorig jaar mislukte. En daarvoor op de natuurlijke manier ook al even bezig geweest.. Wat vervelend dat de communicatie daar zo slecht is in Twente.. @ourbigdream. Welkom. Wat fijn dat je waarschijnlijk snel kan beginnen. @DZ91 : Ik kreeg lang schema zodat de eicellen wat langer de tijd hadden om te groeien, daardoor gelijkmatiger zijn en zo konden ze het ook het beste inplannen. Bij onze dochter ook lang schema. Ging toen ook goed. 2 keer terug voor follikelmeting toen en bij deze poging 3 keer terug. Dus ook nog netjes vond ik.
Ja dat snap ik dat je de 1e echo af wil wachten. Fijn dat het in 1x raak was. Hoop dat dat hier ook gaat gebeuren. Nou jippie ik mag zo weer spuiten
@Jojo2021 hoe voel jij je nu? Veel Last van zwangerschapskwaaltjes? Merkte je al snel na terug plaatsing dat het raak was? Ik moet nog 1 week wachten met testen maar dat duurt nog zolang pff. Heb wel zere borsten en steekjes in me onder buik en ben erg moe... mja het kan natuurlijk van alles zijn. Ook door de ustrogan.
Ik voel me nu sinds een paar dagen oké. Mocht op een zaterdag testen en had toen op de dinsdag daarvoor opeens wat bloedverlies bij het afvegen. En bij het inbrengen van de utro... Dacht dat de poging mislukt was.. Tot vorige week dinsdag had ik iedere dag wel wat bloedverlies.. Puur met afvegen, dus echt heel weinig.. Dit maakte me wel wat ontzeker. Toen was het niks meer en toen opeens nog 1 keer bruine veegje. Pff een innestelingsbloeding duurt toch niet zo lang dacht ik. Sinds maandag niks meer met afvegen. Dus nu begin ik er steeds meer in te geloven dat het wel goed zit. Qua kwaaltjes ben ik aan het einde van de dag echt wel moe, en heb gevoelige borsten. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook. En ik merk dat mijn lontje soms wat korter is.. Kan soms wat minder hebben van mensen. Utrogestan kan ook veel kwaaltjes veroorzaken hoor. Dat is echt rotspul.
Wie is je vaste gyn? Onze is Dr. Gielen. Ik claim gewoon mijn tijd en dat weten ze hahaha. Wat ik vaak heb is dat ze de medicatie niet goed doorsturen naar de apotheek beneden.
Het meiden, ik ben gestart afgelopen maandag met icsi 3 1 september eerste follikelmeting. Zo spannend weer!
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 24 augustus 2e echo follikelmeting Mimi89 - 20 augustus terugplaatsing Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - 1 september eerste follikelmeting voor icsi 3 Melissert - 25 augustus telefonische afspraak of er een bevruchting is van punctie ICSI 1. Testdatum Wondertje : 26 augustus Mimi89 : 1 september Luna87: 6 september SVM79: 6 september Zwanger!! AKeizer Jojo2021
Hallo. Kreeg vanochtend een telefoontje dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden en ik morgen een terug plaatsing heb! ik krijg dan ook te horen wat de kwaliteit is en hoeveel embryo's zijn ontstaan. Weer erg spannend. Zie dat er weer een hoop gepraat is en ga zeker even bij lezen.
IVF/ICSI/CRYO svlok - 31 jaar - 2de kindje AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Lampje007 - 34 jaar - 2de kindje Maaikevds - 30 jaar - 1ste kindje Korey - 37 jaar - 2e kindje Mimi89 - 31 jaar - 3e kindje Jeanettie - 40 jaar - 1e kindje Coco17 - 37 jaar - 1e kindje Laura95 - 26 jaar - 1e kindje Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje Luna87 - 34 jaar - 2de kindje Rosievvl - 26 jaar - 1e kindje Jojo2021 - 33 jaar - 2e kindje Wondertje - 37 jaar - 1e kindje Dotje89 - 31 jaar - 1e kindje Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje Melissert - 30 jaar - 1e kindje SVM79 - 42 jaar - 2e kindje Afspraken Lampje007 - week 6 augustus: start medicatie pickup Korey - 24 augustus 2e echo follikelmeting Mimi89 - 20 augustus terugplaatsing Maaikevds - ICSI 1. Terugplaatsing 26 juli Jojo2021 - ICSI 1. Terugplaatsing 3 augustus Dotje89 - ICSI 1 punctie op 19 juli Dvk1990 - telefonisch intake IVF op 28 juli Droomwens79 - 1 september eerste follikelmeting voor icsi 3 Melissert - 26 augustus terugplaatsing ICSI 1. Testdatum Wondertje : 26 augustus Mimi89 : 1 september Luna87: 6 september SVM79: 6 september Zwanger!! AKeizer Jojo2021
Wat fijn dat je je goed voelt. Ok heb geen bloed verlies gehad. Woensdag ochtend mag ik testen. Heb je eerder getest of echt gewacht tot je test datum?