Bij onze kliniek werkten ze voorheen nog met voor of na 18.00 helderrood bloedverlies. Na 18.00 was de volgende dag, dag 1. Maar dat hebben ze veranderd. Nu maakt het niet uit als het pas savonds is. Die dag telt gewoon als dag 1. Als het maar wel echt helderrood is. Niet nog beginnend roze ofzo
Heb nog best geluk gehad met ons traject. Vaak moeten stoppen ivm overstimulatie, echt drama. Granaatappelsap deed ik in een glas en dan liet ik dat even staan zodat het niet ijskoud was en dan opdrinken Geen idee of mijn tips werken maar voor mij gaven ze een goed gevoel om in ieder geval van alles te proberen om het te laten slagen
Ja zoiets meende ik toen ook gelezen te hebben paar jaar terug. Ben benieuwd wat het ziekenhuis bij ons verteld hierover
hij zei niet wat voor, maar die zat er eerst nog niet. Komt dus door de stimulatie ofzo en is ontstaan na m’n eisprong. Want 2 dagen voor mn eisprong zat hij er niet. Dank je wel voor je succeswens! Jij ook @Kimm17
Wat een vervelend nieuws zeg. Ik heb begrepen dat er verschillende soorten cystes zijn. Sommige reageren op hormonen en anderen niet. Raar dat ze het dus overal anders benaderen.
Bij mij in het ziekenhuis is het voor 15.00 uur ongesteld dan is t dag 1 en anders de volgende dag dag 1.
Vandaag gebeld door het VUMC en vrijdag 9.30 mag ik komen voor de punctie. Maandag hopelijk terugplaatsing. Hoop zo dat die eitjes die ik heb mooi genoeg zijn…
Ik mag morgen beginnen! Vandaag telde als dag 1. Toch wel spannend om na 2 jaar weer te mogen beginnen
Ik heb even een persoonlijke vraag voor iedereen die al een terugplaatsing heeft gehad. Hebben jullie gewoon seks gehad na de terugplaatsing of niet? Ik lees dus verschillende verhalen erover.... De een zegt slecht de ander zegt niet slecht.. Ik heb het aan het ziekenhuis gevraagd zij zeide trouwens gewoon ja dat is goed. Dus ik heb het wel gewoon gedaan.. Wel pas 3 dagen na de terugplaatsing.. Vraag me wel af of dat het beïnvloed kan hebben....
Ja gewoon gedaan, hebben ze nooit wat over gezegd volgens mij. Zou ik in mijn boekje even moet lezen straks
Ik denk dat als het snel gaat en goed deze keer dat ik over 2 weken punctie heb? Miss eerder, miss later ik heb geen idee hoe het nu gaat haha. Vorige keer heb ik 1 maand moeten prikken en toen had ik punctie. Ik krijg een hele lage dosis gonal f ivm veel follikels. Dus dan kan het ook langer duren voordat ze groot genoeg zijn voor de punctie
Hi allemaal, Beetje rare dagen achter de rug dus duurde even met een update. Afgelopen maandag moest ik eerst bloedprikken ivm dreigende overstimulatie waar ze vrijdag ook al na de punctie voor hadden geprikt en waarschuwde. Maandag natuurlijk weer een andere arts die eigenlijk niet eens vroeg hoe het ging na de punctie. Ik had echt nog best veel last, constant niet lekker en flauw gevoel. Ik was stikzenuwachtig voor de terugplaatsing dus heb op veel dingen ook niet doorgevraagd, stom. Merk dat het op zulke momenten lastig is dat je alles door corona nu alleen moet doen. Hoe dan ook er waren op dat moment nog 5 eicellen over. De mooiste is teruggeplaatst. Ze zei ook eigenlijk niks over m'n bloed dus toen ik dinsdag op mijn werk zat en echt niet goed werd heb ik toch nog maar even gebeld. Uur later belt de verpleegkundige dat het niet gek is dat ik me niet goed voel. Bloedwaarden liepen op en dus een beginnende overstimulatie. Ik mocht gisteren terugkomen om weer bloed te prikken en een echo te maken. Bloedwaarden blijven helaas oplopen maar qua klachten valt het nog mee gaf ze aan. Vocht zit nu alleen rond m'n baarmoeder en eierstokken. Het kan twee kanten op nu of het dooft uit of het gaat verslechteren. We hebben twee cryo's over die zijn ingevroren. Maandag weer terug voor een rondje ziekenhuis. Merk dat ik dit toch best wel lastig vind, je hebt het idee dat na de punctie het ergste er wel op zit maar dat is dan niet zo. Nou goed je doet er ook niks aan. Nu zo rustig aan mogelijk en 3 liter water per dag en duimen dat het maandag beter is. Stiekem ook duimen dat terugplaatsing gelukt is natuurlijk! Duik later ff in jullie updates x
Wat vervelend dat je zoveel onduidelijkheid hebt. Heeft die overstimulatie ook invloed op de kans dat je tp blijft zitten? Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, blijft een heftig traject dit… sterkte!
Als je overstimulatie over een paar dagen nog erger word kan dat ook een teken zijn dat je zwanger bent. Hcg hormoon versterkt nog meer de overstimulatie. Maar veeeel drinken en rust houden werkt idd het beste!
Vandaag had ik de punctie. Ik was enorm zenuwachtig en ik vond die medicijnen ook echt helemaal niet prettig. Was helemaal van de wereld en weet de helft niet meer. Ik zag ook dingen die er niet waren. Punctie zelf viel me wel mee maar had ook maar 4 eitjes om aan te prikken. Van die 4 waren er 3 goed. Zondag horen we hoeveel er bevrucht zijn. Echt spannend. Heb nog even een vraagje (beetje gek misschien): hoe is seks met die utro bollen? Ik voel me zo vies vanbinnen maar 2 weken geen seks zie ik ook niet echt zitten haha
Allereerst goed dat t wel meeviel Hoop dat je sterk bevruchte eitjes krijgt! Ik heb wel gewoon seks gehad met utro... Het was af en toe wel een beetje lastig want ik werd er best wel droog van.. En dan die witte troep.. Haha. Gewoon ff douche als je klaar bent.
Krijg wel steeds meer t idee dat t niet uitmaakt.. Wel vreemd dat sommige mensen zeggen van wel. Het is gewoon een beetje verwarrend