Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo2021

Jojo2021 Actief lid

12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Ah nee... Hoe dan? Vraag je je toch af.. Stel dat je van het ergste uit moet gaan. En dat ze het embryo moeten vernietigen, krijg je dan niet iets van een compensatie? Want deze poging is door hun fout (oh dat klinkt zo heftig. Hun doen het natuurlijk ook niet expres) niet goed afgerond.

Ik ga hier heel hard duimen dat je alsnog een terugplaatsing kan krijgen. Dat dit embryo een cryo word of dat je een goede compensatie krijgt

2. Jojo2021

Jojo2021 Actief lid

12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    @Esthar789. Welkom. Jeetje al een hoop meegemaakt zeg. En dan nu de miskraam afwachten. Heel heftig lijkt me dat. Ik hoop dat het dan toch allemaal snel doorzet en jullie weer verder kunnen in het traject.

Ik ben niet meer zo heel actief hier. Lees nog wel alles mee.

3. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Ik zou er misschien ook nog wel over beginnen dat wegens een bacterie in “hun laboratorium” jou IVF niet door gaat en dat dus deze poging door het ziekenhuis betaald moet worden ipv jou zorgverzekering?!

4. Rosievvl

Rosievvl Lid

21 dec 2020
    12
    28
    13
    Vrouw
    Hi ladies! Zojuist m’n laatste follikel meting gehad (woensdag heb ik de punctie). De arts vond er 4 links en 9 rechts, dus denk wel een goed aantal toch? Zojuist nog wel bloed moeten prikken. Als dat allemaal goed is heb ik hopelijk een verse terugplaatsing zaterdag. Mocht dit duiden op verhoogde kans van overstimulatie wordt de terugplaatsing pas volgende maand gedaan. Laten we hopen op het eerste! Iemand ervaring hiermee? Liefs!

Melissert en ourbigdream vinden dit leuk.
  5. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Vandaag mijn punctie gehad en 13 eicellen! Nu weer verder afwachten! Hopelijk een paar mooie embryo’s!

6. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Ik moest ook progesteron prikken op dag pregnyl. Als het te hoog zou zijn dan zou er geen verse terugplaatsing zijn maar progesteron was goed. Dus als er een eicel bevrucht raakt dan is donderdag terugplaatsing! Fingers crossed

7. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Vandaag kwam er een pakketje binnen. En ik zie de naam van een vriendin staan die in Gelderland woont. We zien elkaar niet vaak door de afstand maar bellen en appen wel veel. In het pakketje zat een brief en allemaal pakjes voor als het even moeilijk is. Aan elk pakje zitten kaartjes zoals: voor als je het koud hebt, voor als je je eenzaam voelt, voor als je het warm hebt etc.
    De hormonen hakken erin, ik ben nooit goed geweest met hormonen dus had ook niet anders verwacht.

Kan nu niet ophouden met huilen. Zo lief en voel me zo gesteund.

Morgen de Gonal erbij en dan is het naar de eerste echo leven.

Korey, Melissert en ourbigdream vinden dit leuk.
  8. Esthar789

Esthar789 Lid

12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    @dvk1990 Wat ontzettend lief van je vriendin! Mensen die het goed begrijpen zijn zeldzaam. Zuinig zijn op deze.

@evi85 Prachtige score, 13! Dat komt vast goed donderdag.

@Rosievvl Geen ervaring met overstimulatie. Ik was altijd al blij als ik er vier had. Jaloers op jullie hoge aantallen, hopelijk ook mooie bevruchtingen straks.

9. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    @dvk199 Wat ontzettend lief van je vriendin! Zo lief!!

@evi85 wauw wat een aantal. Dat komt vast goed donderdag...ik ga duimen voor je.

@Rosievvl ik heb geen ervaring met overstimulatie. Ik hoop dat t snel beter gaat voor je.

@sophia89 wat een ellende. Ik hoop dar je cryo behouden blijft.

Ik las stukje terug over de poezenboenen sex. Nou ik heb t ff overgeslagen...bah..wat niet sexy coel ne erdoor. En mijn libido was ook erg laag merkte ik. We hebben de 'droge' periode ingehaald

Ik ben nu dagelijks de ovulatie testen aan t doen..bij positief mag ik bellen voor afspraak terugplaatsing cryo in eigen cyclus. Vind t heel spannend.

Melissert en ourbigdream vinden dit leuk.
  10. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ik breek even in. Ben al een keer eerder hier geweest met een aantal vragen. 25 oktober krijgen we intake IVF/ICSI. Ik dacht mooizo, die week daarna ongesteld beginnen maar (in november dus). Helaas vanwege de planning in het ziekenhuis kan ik pas in december beginnen. Daar baalde ik even flink van.. maargoed er zit schot in de zaak.

11. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah nee meen je niet, Jezus dit is wel echt heel zuur zeg:( dikke knuffel voor jou meis!

12. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik ga heel veel duimen dat jullie cryo een plakkertje is als jullie de tp in oktober krijgen!

13. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw

Jaa je geduld wordt in dit traject behoorlijk op de proef gesteld.. zeker als je dat al niet echt hebt (ik..) :roflmao:

Ik werd op de dag van de intake ongesteld en werd direct ingepland. Helaas pas begin november de punctie. Het is niet anders.. ik tel de dagen af :rolleyes:

DZ91 vindt dit leuk.
  14. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Zo herkenbaar ja.. Ik heb ook geen geduld. Dat wachten kan me helemaal gek maken. Ik heb wsl(heel wsl) begin november me eerste cryo terugplaatsing dus we lopen dan wel gelijk! :) terugplaatsing na punctie is altijd super snel.

ourbigdream vindt dit leuk.
  15. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh dat is idd balen..geduld opbrengen..t is volgens mij de grootste ergenis van ons allemaal

DZ91 vindt dit leuk.
  16. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    @Melissert en @ourbigdream ...november...ff geduld ( weer dat woord) nog en dan is t zover.
    Ik ga hard duimen voor jullie

ourbigdream en Melissert vinden dit leuk.
  17. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    #937 SVM79, 14 sep 2021
    Laatst bewerkt: 14 sep 2021
    Maandag krijg ik mijn cryo terugplaatsing. Ik ga bidden en duimen dat het goed uit de vriezer komt.
    Spannend en ik pray pray pray en dat deze blijft plakken.

Kimm17, evi85, Korey en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Geduld is een schone zaak zegge ze.. Maar wel bloed irritant als je t mij vraagt :roflmao: en bedankt! ik zal ook voor jou duimen. Hoeveel cryo's heb je als k vragen mag? Wel spannend echt heel veel succes

En vergeet niet wie wacht word beloond. Dus kom maar op met die baby buikjes!!! :D

Kimm17 en ourbigdream vinden dit leuk.
  19. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ja ik haat wachten..geduld enzo:|
    Ik heb er 2 in cryo. Ik had 6 eitjes waarvan 3 bevrucht. Verse tp is mis gegaan dus ik bid dat deze blijft plakken;)
    Ik word in januari 43 dus 1 van deze 2 cryos moet t doen anders is t klaar.

Kimm17 vindt dit leuk.
  20. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ze late je niet die 3 verzekerde behandelingen afmaken? Dat vind ik wel een beetje naar. Je bent voor je 43e begonnen ermee. Ik ga echt voor je duime dat 1 van hun blijft plakken!! ❤️❤️Heel veel succes.

Deel Deze Pagina