Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Vandaag terugplaatsing gehad van vers embryo. Was wel wat teleurgesteld over aantal embryo’s 13 eicellen evt 6 embryo’s en daarvan was 1 al gestopt. Dus nog 5 over en 4 in de race om nog cryo te worden we wachten het af. Hopelijk zijn ze niet nodig!

ourbigdream, SVM79 en Kimm17 vinden dit leuk.
  2. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Ik vind het een mooi aantal hoor!! Heb wel eens gehoord hoe meer eicellen hoe minder goed de kwaliteit kan zijn! Ik ga volr je duimen!!

3. Esthar789

Esthar789 Lid

12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    Spannend, ga ook voor je duimen. Gaan ze de cryo’s op drie of op vijf dagen invriezen?

4. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hmm ik vind dat het allemaal best goed klinkt!! Hoop dat ze mooi door groeien. Heel veel succes in de wachtweken! :) x

5. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hey sorry ik wist niet dat dat zo werkte.. Iig goed dat jullie op 1 lijn zitten.
    Weet je of er een reden is waarom je niet zo goed reageert op de medicatie? Ik zie dat je al een icsi wondertje hebt in je handtekening.. Had je toen zegmaar het zelfde resultaat?
    Dankjewel late we hopen dat onze cryo's het goed gaan doen :) xx

6. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Op dag 4. Dus vandaag. Hoor denk ik of vandaag of morgen dan hoeveel het er zijn!

7. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik had gister een echo en er waren 8 follikels al groter dan 1 cm
    En nog best veel onder de 1 cm

Maandag weer een echo, ze verwachten dat ze dan rond de 2 cm zijn en dat we dan een punctie gaan inplannen.

Hopen dat er niet nog veel meer gaan groeien want dan krijg ik alleen een punctie en geen Verse TP.

Alvast een fijn weekend allemaal :)

SVM79 vindt dit leuk.
  8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oh spannend ik ga duimen voor je!

Wij hebben ook 2x meer als 12 eitjes gehad en bleven uiteindelijk maar 2 over :$ maar 1 daar van is telkens blijven zitten, met veel geluk:oops:

9. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hele mooi aantal!!
    Ik heb 2x even goed een Verse tp gehad terwijl ze 20 follikels hadden geprikt.
    Maar elk ziekenhuis heeft z'n eigen protocol.

En hoe gaat het nu met je ?

10. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Spannend!!! Maar mooi aantal toch? Ik zou er blij mee zijn.

11. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Nee
    Nee je mag max 3 voor je 43ste. Ik zou nog poging met punctie mogen doen voor eind januari....de embryos daaruit mogen worden terug geplaatst ook na 43ste. Maar je moet eerst je cryos opmaken. Dus deze 2 en daarna pas evt weer opwekken voor punctie. Geloof dat een punctie als poging telt. Ookal zou je niks hebben aan goede eicellen.
    Ik wil ook niet eindeloos doorgaan.

Dus ik heb besloten dat deze blijft plakken

Melissert vindt dit leuk.
  12. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hey allemaal. Ik had zegmaar een vraagje en iets wat ik wil delen.. Hoe gaan de dames die een mislukte terugplaatsing hebben gehad daarmee om? Het valt mij toch best wel zwaar.. Ik heb elke keer een terugkerende nachtmerrie dat iemand me een soort van embryo(een soort mini baby kleiner dan me vingertop) in my armen gooit met de boodschap: ik heb er geen zin meer in doe jij het maar! En ik raak in paniek omdat het stervende is en ik heb geen idee hoe ik het in leven moet houden. En dan word ik wakker. Maar het is heel vervelend. En word er heel verdrietig van... Ik heb dus besloten om zodra ik beter ben(lig al 2 dagen ziek op bed....) naar de kerk te gaan en een kaarsje voor de embryo aan te steken. Ik moet t gewoon afsluiten. Ik denk wel dat de droom meer een betekenis heeft van geen controle hebben over deze hele situatie en behandeling. Maar toch. Het valt me zwaar. Ook constant die angst van: gaat het wel gebeuren? Is er toch iets mis met me? Zulke dingen zegmaar. Ik weet dat er dames zijn die al veel meer hebben mee gemaakt en echt ik heb respect voor die dames want het is alles behalve makkelijk...

13. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ohh oke ik snap t nu. Na een bepaalde leeftijd (38 geloof ik) mag je ook 2 tegelijk doen toch? Ik zou eerlijk gezegd niet weten of dat de kansen groter maakt maar ben je dat vanplan of gewoon 1tje tegelijk?

14. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt❤. Het is zo verschillend voor iedereen hoe ze zich voelen.
    Ik had er een paar dagen last van en ben toen positief verder gaan denken dat het ons echt wel ging lukken, na 2x een tp die niet gelukt was. Ben toen online gaan zoeken wat ik allemaal kon doen om de terugplaatsing wel te laten lukken. Extra vitamines enz.
    Dat gaf mij heel veel rust en zelfvertrouwen:)

Melissert vindt dit leuk.
  15. Rosievvl

Rosievvl Lid

21 dec 2020
    12
    28
    13
    Vrouw
    Hi hi! Ik voel me gelukkig goed, dus geen overstimulatie. Ze hebben uiteindelijk 13 eicellen gevonden. Dus ben blij! Vanmiddag een verse terugplaatsing en horen dan meteen hoeveel cryo’s we nog hebben. Zo benieuwd en zo spannend! Hou jullie op de hoogte!

ourbigdream vindt dit leuk.
  16. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Wauw super zeg!!
    Heel veel succes vanmiddag :D!!

17. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Heyy hoe is het allemaal gegaan?? :)

18. Rosievvl

Rosievvl Lid

21 dec 2020
    12
    28
    13
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Alles is helemaal goed gegaan! Denk alleen nu steeds ‘Hoop dat hij er nog maar in zit haha’, maar schijnt onmogelijk te zijn dat je zo’n embryo ‘eruit valt’. Maar is toch je gevoel. We hebben nu nog 7 embryo’s over en horen maandag of deze de vriezer ingaan. Laten we het hopen!

ourbigdream, Kimm17 en Melissert vinden dit leuk.
  19. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Klinkt goed! 7 is heel erg veel.
    Ik had dat ook ja.. Ik vroeg na de terugplaatsing: kan ik nu gewoon gelijk plassen? Haha. Ik voelde me stom maar ze zei dat ze die vraag vaker krijgt. Ze zei je kan het vergelijken met een spikkeltje hagelslag dat tussen een boterham met pindakaas zit.. Haha. Kan er nooit uitvallen. Heel veel succes deze wachtweken :) x

20. SVM79

SVM79 Actief lid

3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh wat goed zeg 7. Spannend...en ik hoop dat je spikkeltje blijft zitten

Deel Deze Pagina