Vorige 2x was dat alleen de keuze in ons ziekenhuis Nu kon ik wel voor andere medicatie kiezen maar ik vind de pijn wel mee vallen. En ik ben als de dood voor een infuus hahaha dus dan maar Paracetamols
Ha dames, ik schrijf mee in een van de andere topics maar ik ga hier toch ook even meelezen en misschien soms ook wat schrijven, want veel herkenning mbt behandeling Zit nu ook in mijn eerste icsi ronde. Ondertussen ben ik 2 weken decapeptyl aan het spuiten en sinds zondag ook gonal-f. Volgende week dinsdag eerste echo. Ben benieuwd. Weinig last van bijwerkingen gelukkig - beetje vermoeider dan normaal denk ik, maar is ook gewoon slecht slapen. En 's nachts af en toe wat zweterig (nu ik het hier las dacht ik, oh ja, dat herken ik wel) maar ook geen drama. Wel eens met wat ik hier las: wat een rotspuitje is de decapeptyl vergeleken met de gonal-f! Die is veel fijner haha.
Gisteren de eerste echo gehad om te zien hoeveel eitjes er waren. Rechts 3 grotere en veel kleinere waar een paar nog mooi van kunnen groeien. En links 2 grote en 3 wat kleinere die waarschijnlijk niet mee gaan doen. Mijn dosis Gonal is verhoogd en zondag weer een echo om te kijken wat dat gedaan heeft. Pfff het opgeblazen gevoel begint aan de zijkanten naar mijn ribben te trekken... Dit vind ik wel minder... Maar goed alles voor nog zo'n wondertje. Ben benieuwd wat die verhoging doet met de eigroei. Momenteel zaten de grootste paar op ongeveer 13mm
Waar verkopen ze nog granaatappelsap, weet iemand dat haha? Ik kan het bijna nergens vinden hier en online is ook beperkt. Paar jaar terug had je die van POM maar die zie ik ook niet meer bij de jumbo of AH
Als je op internet kijkt dan moet het er nog wel zijn... Anders een gezondheidwinkel zoals Holland and barrett proberen? Die heeft het volgens mij ook wel.
Ziekenhuis belde net, zijn tot nu toe 8 bevruchtingen Maar nu kwamen ze ermee dat er een studie was gedaan en die was mijn arts aan het lezen. Als er decapeptyl ipv ovitrelle word gegeven (dat had ik omdat er veel follikels zaten) dan doen ze geen Verse TP meer. Omdat dan de kans van slagen maar 17% is. En met een cryo’s is de slagings percentage 37% Nu zei ze tegen mij dat ik er goed over moest nadenken en ze duwde mij eigenlijk de kant in van alles laten invriezen en dan volgende maand een cryo tp. Wat zouden jullie kiezen ?!
Oei dat is een lastige. Maar ik denk dat ze waarschijnlijk niet over de percentages liegt.... Bij de iui van mijn zoontje waren er van het rietje van 10 miljoen nog maar 1 miljoen over en daar verwachten ze ook niks van. Toch zwanger geworden... Heel ander traject natuurlijk maar ik wil ermee zeggen dat al is de kans klein, het kan wel. Ik denk dat je in dit geval naar je gevoel moet luisteren. Als jij een poging wil wagen dan moet je doen wat voor jou goed is.
Ja ik vind in dit traject dat je gewoon elke kans moet pakken als het kan! Als ik nu echt overstimulatie gevoelig zou zijn dan natuurlijk niet. Maar de arts heeft nu 3x gezegd wij durven dit aan gezien jou geschiedenis. Dus dan doen we dat gewoon Lekker rust houden en veel drinken en dan komt het zeker goed met een verse TP
Helemaal goed toch en hopen dat de rest goed invriezen zonder problemen. Ik ga voor je duimen dat die niet nodig zullen zijn.
Kreeg net een telefoontje van het ziekenhuis Er zijn 9 bevruchtingen zelfs!! Nog nooit gehad dit, dus wij zijn echt mega blij! Morgen om half 12 een terugplaatsing
Ik zit nu op dag 5 na terugplaatsing. Heb sinds gisteren gevoel dat Ik ongesteld moet worden. Kramp gevoel...net als na vorige terugplaatsing. Verder ook geen zwangerschaps dingetjes...denk dat t weer ren domper wordt.
Ik heb me de hele tijd ongesteld gevoeld vanaf de terugplaatsing en zie onderschrift. Probeer hoop te houden ❤️
Ja ik had dat gelezen in een ander groepje geloof ik precies t zelfde als ik had maar dan wel zwanger. Appart hoe dat zo kan verschillen enzo he. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! ... Wacht het idd nog ff af. Net als wat @Roos02 zegt ik heb er wat meer over gelezen en veel mensen met een ongesteldheids gevoel blijken soms ook nog wel is zwanger. Bij mij was t toevallig ook mis laatste keer.... Daar niet van. maar het bestaat dus echt dat het gewoon ook wel zo kan zijn. Maar jij kent je eigen lichaam het best natuurlijk. Ga voor je duimen succes. X♥️
Dat is nou echt een score om jaloers op te zijn! Wat mooi. Hoop dat de terugplaatsing is goed gegaan en er nog wat mooie cryos ontstaan x
Ik kan me vergissen, maar decapeptyl is toch een heel ander soort hormoon dat ovitrelle? Ik dacht dat ovitrelle zorgt voor de eisprong en decapeptyl een eisprong remmer is?
Ik heb ook deca gehad en voor zover ik weet legt t gewoon alles stil ik moest t om die reden gebruiken iig. Ik dacht dat ovitrelle zegmaar t zelfde doet als pregnyl.
Ik neem aan dat ze bij overstimulatie decapeptyl gebruiken om te voorkomen dat de follikels nog verder groeien? Itt ovitrelle als ze juist wél willen dat ze een laatste spurt doen. Maar misschien begrijp ik dat verkeerd.
Klopt ja, Alleen omdat ze bang waren bij mij voor een overstimulatie wilde ze mij geen ovitrelle geven omdat daar zwangerschapshormonen in zitten. Dat triggert een overstimulatie nog meer. Vandaar de decapeptyl. En blijkbaar geeft decapeptyl toch okk een laatste zetje om de eitjes te rijpen en klaar te maken voor de punctie. Heb overigens na de punctie toen we wisten dat we wel een verse tp wilde en mochten gaan doen. Een pregnyl spuit gekregen Af en toe snap ik het zelf ook niet meer