gebruik je ook utrogestan? Dat geeft mij altijd die klachten en ook pijnlijke borsten… dus kan allemaal gewoon bijwerking zijn! Of innesteling
Ik voelde de ene keer niks de andere keer 1001 dingen. Probeer jezelf niet gek te maken. Blijf positief ❤
Tnx meiden. Ik probeer positief te zijn. Maar dat is soms lastig. Vooral met kramp en net bruinige afscheiding. Maar wie weet...alles kan... nog maar 6 dagen te gaan tot ik mag testen...(als ik zo lang kan wachten) Gefeliciteerd...en ik hoop je voorbeeld te kunnen volgen
Ik had ook na de tp dag in dag uit krampen en zelfs in de avond van 10dpo hevige pijn dat ik zelfs mck gebeld had. Maar uiteindelijk met paracetemol en een warme douche in slaap gevallen. Vanaf 12dpo had ik licht postieve test en vandaag zijn we 1 week verder en heb ik vooral in de avond nog steeds buikpijn en krampen maar wel pril Zwanger.
Vanochtend weer een echo gehad. Rechts had ik 2 van 16mm, 2 van 15mm 1 van 14mm en nog 3 kleinere. Links waren er 2 van 14mm en 4 van 11mm en nog wat kleintjes. Dus beter dan de vorige keer. Nu over 2 dagen weer een echo
Oh wat onwijs fijn voor je. Gefeliciteerd. Ik hoop dat t bij mij ook zo is. Maar twijfel. Bruin bloedverlies vanmorgen dus denk dat t weer mis is. Maar we wachten af.
Heb hier de hoop opgegeven… vandaag 13 dpo en 10 dagen na terugplaatsing van vers embryo negatief getest. Mag volgens ziekenhuis pas donderdag testen maar morgen zou ik ongesteld moeten worden. Dat houdt de utrogestan nog tegen maar al wel wat hoofdpijn vandaag dus op naar de volgende ronde! Zal weer een ronde moeten wachten…
Oh meis wat onwijs K.. Ik hoop voor je dat de volgense ronde je de geluk brengt van een zwangerschap.
Hier vanavond pittig bloedverlies...zou woensdag pas ongesteld moeten worden volgens mijn cyclus. Zelfs nu 3 dagen eerder. morgen bellen of ik vrijdag nog moet testen. Op naar de laatste cryo...3x is scheepsrecht hoop ik.
Wat vervelend ❤️ sterkte. ga je stoppen met utrogestan of blijf je nog doorgaan? Ik had t afgelopen keer ook bij me verse TP.... Deed met 14 dpo een negatieve test (voelde al niet goed dus verwachten het al.. ok wat bruin verlies) en die middag na de test werd ik ongesteld. Nu natuurlijk weer lang wachten door die verplichte rust maand. Zo vervelend maar blijkbaar nodig.. zie dat je 3 cryos hebt (ik toevallig ook ) hoop voor je dat 1 van hun het is ❤️
Ik ga nog even door met de utrogestan. Tenzij m’n menstruatie er doorheen gaat breken dan stop ik het. Donderdag testen en dan ws idd een maand wachten
Hè bah wat een vervelende berichten. Het is jullie zo gegund. Zou voor jullie duimen dat het de volgende ronde gaat lukken!
Wauw wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Dat zijn goede berichten! Ach meis, dikke knuffel! Ook voor jou een dikke knuffel. Wat een vervelend nieuws allemaal
Bloedverlies is gestopt♀️ 1 dag maar. Iom arts toch wachten tot vrijdag om te testen. Zelf wil ik woensdag testen als t bloeden n8et terug komt...dan weet ik t zeker en kan ik soort van verwerken. Want nu denk ik...wat nou als...(al weet ik dat t niet zo is) Stom heb hoe je hoofd je gek kan maken