Hoi allemaal! Ik probeer even kort en krachtig een introductie te doen. Ik word gek van mezelf, dus vandaar dat ik hier lid van ben geworden! Ik ben 31, een zoontje van bijna 3 (2e maand zwanger). In die zomer kreeg mijn man een bijbalontsteking en deze heeft het allemaal behoorlijk vernield daarbinnen. 5 iui’s gehad, nu eerste IVF. 10 goede eicellen, 8 bevruchtingen, 3 cryo’s en nu in de wachtweken van de verse terugplaatsing (blastocyst van 5 dagen die ontelbaar was). 13 dagen geleden pregnyl 10.000 gespoten. En nu heb ik dus vanmorgen een test gedaan terwijl het ziekenhuis zei 16 dagen na punctie en ik zit pas 11 dagen na punctie.. er kwam een licht streepje binnen de 5 minuten op een gewone actiontest (early las ik dat slecht waren). Wat moet ik hier nu van denken zou het toch nog van de pregnyl kunnen komen? Vreselijk dit wachten! Groetjes Lieke
Je zou denken dat de pregnyl er met 13 dagen wel uit is... Ik test met Ovitrelle na 6-7 dagen niet meer positief... Ik zou morgen weer een testje doen en kijken of hij iets oploopt. Dat is denk ik het enige wat je nu kunt doen... Heb je een foto van de test? Ik duim voor je!!
Hmm oké.. ja mijn redenatie was; ik test niet morgen maar overmorgen. Zou om de dag verdubbelen toch? Als ie dan donkerder is zal het wel goed zitten! (Als me dat lukt) heb nooit zo het gevoel gehad te willen testen. Maar jij gaat binnenkort ook aan de eerste keer beginnen zie ik! Heel spannend!!
De terugplaatsing is goed gegaan. Nu beginnen de 11 dagen wachten. Zou ik het volhouden niet eerder te testen?? Op dit moment zijn er al 5 embryo's in gevroren, de andere 6 waren nog niet zover. Morgen krijg ik het uiteindelijke totaal van de ingevroren embryo's te horen via mijn patiënten portaal.
Ja, hij loopt niet echt op, is precies hetzelfde gebleven denk ik. Onderste is van vanochtend, bovenste gisterochtend. Maar na 14 dagen zal het ook geen pregnyl meer zijn toch? Voel me in ieder geval helemaal niet lekker al een aantal dagen! @dvk1990 succes met wachten!!
Nee eigenlijk niet, heb altijd alleen deze gehad. Maar die bleven dan spierwit. Misschien morgen dan even overslaan en overmorgen met een ander merk testen. Mag maandag officieel testen!
Lijkt me super frustrerend als je niet zeker weet of het nou positief is of niet. Heb je de dokter al gevraagd of zegge die dat je moet wachten tot de officiële test dag?? Misschien doen ze t dan wel een bloedtest.. iig heel veel succes
Nee, ze doen geen bloedtesten bij ons. Moet wachten tot maandag, een test doen en dan bellen. Doe het mezelf aan
Pff nou daar zijn we weer. Ik heb geen tijd gehad om naar de winkel te gaan dus heb er net maar weer een actiontest tegenaan gegooid! Ik moet straks wel naar de stad dus ga dan meteen een clearblue halen. Ik ben er nu wel wat geruster op, hij lijkt zeker donkerder dan die van eergisteren! Hier nog een ‘verse’ foto van die van eergisteren (bovenste) en nu net (onderste). Pregnyl nu 15 dagen geleden. Had anders echt lichter moeten zijn nu denk ik!
Jaa lijkt me zeer zeker dat de pregnyl er nu uit is!! Wat spannend dit zeg! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
De clearblue van vanochtend En action toch nog eens gedaan, die blijft licht vind ik. Is dat normaal? Officieel nog maar 2 dagen wachten.. Wat een stress dat vroeger testen. Maar ben nu wel gerustgesteld met een ander merk erbij. Heb wel erg veel buikpijn en kramp en vanalles, maar dat had ik geloof ik bij mijn zoontje ook, toen dacht ik dat ik elk moment ongesteld zou worden!