Ik hoop ook in november op een tp. Heb inmiddels al 4 echo's gehad, maar m'n eitje wil maar niet groeien. Afgelopen zondag ook weer een echo gehad, met een groeiend eitje maar wel met twijfelachtig baarmoederslijmvlies (dat kan van mindere kwaliteit zijn bij een lange cyclus o.i.d). Vandaag weer een echo, dan hoor ik denk ik of het doorgaat of niet. Heb er niet zo'n goed gevoel over
Hier ook een TP in november. Ik zit nu 16 dagen na de miskraam en ben met de ovulatietesten aan de gang. Nog geen smiley te bekennen. Ik voel normaal altijd heel goed wanneer m’n eisprong is. Dat gevoel heb ik sinds gisteren maar blijkbaar toch nog geen eisprong. Vind het toch een beetje raar. Heb ook wat meer afscheiding rond die periode en dat heb ik nu ook. Maar de eisprong missen kan niet toch? Dat alles afhangt van die testen en dat ik geen een keer naar de kliniek hoef vind ik helemaal niet fijn
Hoi dames. Vanochtend vroeg had ik de punctie. Nou, en wel 13 eitjes Ben erg blij maar hoop wel dat er nog embryos uit komen natuurlijk. Spannend
Zou wel kunnen dat het na een miskraam even ontregeld is. Zou je niet kunnen vragen of ze een echo willen doen? Kan me voorstellen dat dit erg vervelend is..
Vrijdagochtend! En dan als er maar 1 embryo is krijg ik vrijdag terugplaatsing. Als er meerdere embryos zijn (grote kans) krijg ik zondag terugplaatsing op dag 5.
Herkent iemand een pijnlijke ovulatie na punctie, verste TP die meteen zwangerschap/miskraam werd? Ik heb nu al meer dan een dag constant buikpijn.. heel raar. Nog geen smiley! Kan me alleen bedenken dat de dokter zei dat overal waar ze geprikt hebben met de punctie, ik een soort bloedblaasjes heb gekregen van 23-28 mm groot waren ze 2 weken geleden met de echo om te kijken of alles schoon was. Die zouden vrij snel moeten oplossen zei hij. Dat ik daar last van heb omdat het eitje groeit ofzo? Word helemaal onzeker van dit gedoe
Pfffff even van me afschrijven hoor. Dinsdag had ik een 2e echo voor IVF. Ze verwachten vandaag nog een echo en zaterdag de punctie. Vanmorgen waren ze wel wat gegroeid maar nog rond de 15-16. Ze was tevreden omdat de kleinere ook wat gegroeid zijn en ze gaf aan dat het goed is dat ze allemaal groeien ipv. 1 of 2 uitstekers. Toch vrijdag nog terug en verwachting nu maandag de punctie. Begin nu wel nerveus te worden. Wat als ze niet groeien? We zijn vrijdag 14 dagen aan het prikken... (kort schema Gonal-F & Fyremadel) Hoelang prikten jullie? En zijn er soortgelijke verhalen? #helpmedeze2dagendoor
Ja dat is heel mooi hoor. Ik had dit ook, en ineens de laatste dagen voor de punctie groeiden ze van 16 naar 21. Ze hebben liever dat ze gelijkmatig groeien dan klein en groot door elkaar. Ik heb er vertrouwen in. Ik had er uiteindelijk 15 bij de punctie waarvan 11 goeie. 5 cryo blasto's en nu zwanger van de laatste cryo. Kop op! Ziet er goed uit hoor. Ik heb 16 dgn moeten prikken uiteindelijk.
Had ik ook! Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik moest zelfs 4 keer een echo in de 1,5 week voor de punctie. Het groeien duurde bij mij ook echt lang, allemaal goedgekomen! 10 eitjes, 8 bevruchtingen en 4 embryo’s.
Ja ik had ook zoiets. Op eerste echo maar 5 blaasjes van 10mm, 2e echo een paar van 15mm, stuk of 6 ofzo. Toen 4 dagen later de punctie en allemaal grote follikels (15 tot 20 aangeprikt) en 13 eitjes eruit! Kan echt snel groeien op het laatst. Ze moeten niet te snel groeien. Vertrouw er maar op dat de artsen weten wanneer een punctie zin heeft.
Hier vanmorgen een smiley en woensdag is de terugplaatsing ingepland ! Eerste cryo van 5 dagen oud. Vannacht met ons zoontje naar de spoedpost, longontsteking . Ik heb nu ook keelpijn en gaan straks testen, doen ze niet in het ziekenhuis blijkt. Vorige terugplaatsing hadden we met z’n allen de dag erna buikgriep en paar dagen flink ziek. Echt balen. Kan het kwaad denken jullie? Of zou het geen invloed hebben dat ziek zijn enzo? Heb nog wat dagen tot TP en hopelijk zet het niet door!
Schrikken zeg van je zoontje! Gaat het beter vandaag? Mooi dat je een smiley hebt. Bij mij werkt het immuunsysteem te hard en is ziek zijn juist gunstig. Het lichaam is dan daar mee bezig ipv de vreemde cellen van je cryo aan te vallen. Hoe het in het algemeen is met ziek zijn weet ik verder niet..maar denk dat het niet veel kwaad kan als het beperkt blijft natuurlijk.
Van harte gefeliciteerd!! Super leuk!! Nu nog die lange weken tot je echo hihi. Ik heb 18 november de 1e echo en ook dat lijkt nog zo ver weg hihi. Nu lekker genieten meis
Hmm ik hoor net via een berichtje dat ik zondag terugplaatsing heb van een 5 daagse embryo. Maar heb niks gehoord over hoeveel embryos er nou eigenlijk zijn ontstaan. Wel aparte gang van zaken. Moet ik daar nou zelf nog achteraan…. edit: ik heb gebeld met ziekenhuis en ze zeggen dat je dat pas hoort bij terugplaatsing. Jammer…
Nou hier slecht nieuws. Ik dacht laat ik nog maar mooie digitale test doen voor het plakboek. Stond er ineens niet zwanger. Huh? Hoezo niet zwanger, dgn geleden nog een dikke positieve test binnen 30 seconden.... Opnieuw getest met kv test.... wit, niets mooie strepen Fertiliteitsarts gesproken, biochemisch... nu word ik straks weer gebeld of ik nu een rustmaand moet nemen of gelijk weer een nieuw traject kan starten. Geen cryo's meer, dus dat wordt een heel nieuw circus! Ben even helemaal van slag