Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Wauw ja maga duidelijk! Je mag gerust heel blij zijn nu!! Heb je ook last van kwaaltjes?
    Ik durf echt nog niet te testen ben opk bang dat het een beetje te vroeg is. 't is nu precies een week na de tp van een 3 daagse. Ik voel echt weinig. Af en toe denk ik wat te voelen, maar of het echt iets is?‍♀️

2. Esthar789

Esthar789 Lid

12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    Wat spannend alle testers en wachtweken!
    Onze laatste cryo is definitief niet blijven plakken. Begin december evaluatie en vervolggesprek. Ik zal even iets minder aanwezig zijn vermoed ik, maar spiek wel mee.

3. Geluksvlinder

Geluksvlinder Actief lid

30 sep 2021
    169
    153
    43
    Wel spannend weer meid!
    Ik hoop dat alles deze rond voorspoedig gaa

Hi Melissert,

Hoe ver ben je nu met je traject? Ik zag dat je 10 nov een echo hebt gehad. Hoe staat het ervoor, al een cryo tp gehad?

4. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Hmm veel steekjes en gerommel in baarmoeder al vanaf het begin! En wat lage rugpijn. Verder wel wat andere dingetjes die ws door de progesteron komen zoals gevoelige borsten en 2 grote puisten op mn kin. Maar vooral wat me meteen opviel was dat alles rond baarmoeder zo bezig was. Ik heb geloof ik de innesteling wel gevoeld. Had ook af en toe een steek.

Lieke90 vindt dit leuk.
  5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Vanochtend getest en toch wel wat oploop te zien, helaas net met plassen toch wat bruin roze verlies dus ik denk einde oefening. Wat een mindf*ck weer deze ronde:cry: was ook m’n laatste kans dit jaar ben ik bang

6. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Ik heb toch ook ineens heel impulsief getest. Precies een week na de tp van een 3 daagse. Hartstikke wit...
    Wat denken jullie? De hoop opgeven of is er nog een kansje dat ik te vroeg ben?

7. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hey lief dat je t vraagt :) ben nog aant wachten. Heb de 17e een cryo tp. De echo zag er goed uit en ze wou me gelijk inplannen. ik lees nog wel een beetje mee. Heb volgens mij wel wat dingen gemist.. maar hou me beetje op de achtergrond laatste tijd. Probeer meer te relaxen en niet zo veel er mee bezig te zijn. Als ik me tp heb gehad ben ik weer meer actief. Het is erg spannend! Heb er zin in maar ben ook bang dat t weer een teleurstelling word. Hoe is het met jou? In je handtekening net begonnen met IVF 2 zie ik?

Pien040 vindt dit leuk.
  8. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    @Esthar789 ontzettend klote :(
    @sophia89 weet je zeker dat het over is?

@Famke93 ik denk dat je vroeg bent hoor. Je bent eigenlijk net zo ver als ik. Ik wil woensdag gaan testen, dan is het voor mij 7 dagen erna. Je begint pas net HCG aan te maken toch?

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik weet het niet heb het ziekenhuis gemaild en die zeiden geen paniek je bent gewoon zwanger. Blijf heel licht bloed verlies/ bruin verlies houden maar aanzienlijk minder dan bij m’n menstruatie. Word hier zo onzeker en verdrietig van….

10. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Jeetje @sophia89 ik hoop echt dat morgen je test nog meer opgelopen is, dat hij vanochtend ook opgelopen was zegt ook wel veel toch? Hou hoop! Spotting kan erbij horen heb ik gelezen.

@Famke93 je bent nu nog 4 dagen te vroeg, zou nog zomaar kunnen. Maar ik snap jou ook wel hoor. Ik duim voor je!

Spannend @Melissert ! Duim duim duim!

11. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Lieve meiden,

Maakt het uit dat je de huidplooi niet los laat tijdens injecteren?

Wie heeft er ook wel eens jeuk gehad na de Cetrotide injectie? Gister niet zoveel last van als nu en krijg ook wat rode uitslag eromheen...

12. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    ik heb vrijdag een terugplaatsing gehad (3-daags) en vandaag een paar keer staan kokhalzen. Is dat de duphaston? Spannend he pfff!

13. Geluksvlinder

Geluksvlinder Actief lid

30 sep 2021
    169
    153
    43
    Bruinroze is geen menstruatie. Houd hoop!

14. Geluksvlinder

Geluksvlinder Actief lid

30 sep 2021
    169
    153
    43
    Goeie mindset meid! Ontspan

Hier idd begonnen met de 2e IVF ronde. Woensdag weer follikelmeting. Punctie denk ik volgende week.
    Als we genoeg follikels hebben uiteraard! Hier ook meer zen noodzakelijk. Ik weer alleen niet hoe.. heb je nog tips voor me?

Nog 2 dgn tot je tp, heel spannend weer!!

15. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    1ste follikelmeting is geweest.
    Produceer veel eitjes, ziet er goed uit.
    Nu groeien groeien groeien.. de grootste was 12mm. Pfoe de buikpijn is niet voor niks.. en word natuurlijk alleen maar erger. Donderdag of vrijdag 2e echo dat hoor ik vanmiddag. Moet gewoon dezelfde eenheden blijven spuiten.

Famke93 en Lieke90 vinden dit leuk.
  16. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    Ja heel spannend!!
    Zou kunnen.. ik had utrogestan. Ik had geen een bijwerking daarvan terwijl ik overal las dat de meesten veel last hebben.

Denk dat ik morgenvroeg ga testen. Als mijn sensitesten hopelijk vandaag binnenkomen ;)
    Ik lig op de gekste tijden wakker, heb vaak vlagen hoofdpijn, gisteren ineen super erge rugpijn en vandaag is dat weer weg. Weet niet wat ik ervan moet denken. Buikpijn is vandaag wel minder..

ourbigdream vindt dit leuk.
  17. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    ja ik kreeg ook na eerste keren cetrocide rode vlek en jeuk. Maar na een paar keer spuiten niet echt meer.

DZ91 vindt dit leuk.
  18. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ook ervaring na drupje bloed met prikken?
    Pff ik vind die naalden vervelender met uit mijn huid halen als die van de andere prik.

19. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    Hier net een spierwitte test :(
    Zit nu 7 dagen na terugplaatsing blastocyst. Is dit te vroeg denken jullie? Vorige maand testte ik op dag 6 heel licht positief. Maar toen was ik weer aant twijfelen of het nog van de pregnyl was. Streepje is toen ook nooit heel donker geworden en uiteindelijk miskraam gehad.
    Ik heb zó het gevoel dat het gelukt is, echt heel raar :confused:

20. Geluksvlinder

Geluksvlinder Actief lid

30 sep 2021
    169
    153
    43

Balen Lieke, zo frustrerend dat vroeg testen... ik zou gewoon over een dag of 2/3 nogmaals testen.

Succes met de wachtdagen!

Deel Deze Pagina