Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi89

Mimi89 Actief lid

9 nov 2020
    135
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb in februari dit jaar overstimulatie gehad. Wij hebben er zelf voor gekozen om deze poging te stoppen. Bij mij deed die echo ook zeer met overstimulatie. Ik was er echt even verdrietig van maar hebben bewust gekozen om mijn lichaam een paar maanden rust te geven. In juli was ik weer begonnen met lange traject en in augustus punctie en terug plaatsing die helaas mislukte. 20 oktober 1e cryo terugplaatsing gehad en nu alweer 7 weken zwanger van dit Wondertje. Dus hou hoop en doe waar jij je goed bij voelt! Ik heb ook echt flink wat tranen gelaten bij mijn overstimulatie!! Je denkt zo dichtbij te zijn en ineens weer zo ver weg. Uiteindelijk komt het echt goed.

DZ91 vindt dit leuk.
  2. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    #1562 DZ91, 19 nov 2021
    Laatst bewerkt: 19 nov 2021
    Ik denk dat ze me ook gaan cancelen, zie net deze waarde..

Screenshot_20211119-124339_Samsung Internet.jpg

Ik zit idd al te janken... wetende dat alles zometeen voor niks is geweest.. en ik weer zo lang moet wachten. Gefeliciteerd met je wondertje, zo gegund ♡

3. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    @Pien040 @Famke93 hier ook gisteravond ongesteld geworden :(
    Echt klote. Vorige keer was het zo dichtbij dat ik nu nog ongeduldiger ben geworden, zucht!

4. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Morgen om 11.45 wéér een echo.. ik zal hopelijk dan horen wat de bedoeling is. Ze hebben ook de dosering niet aangepast die ik moet zetten.. apart toch?

5. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Hier ook officieel de 1e tp mislukt

6. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Pien040 vindt dit leuk.
  7. Geluksvlinder

Geluksvlinder Actief lid

30 sep 2021
    169
    153
    43
    Jeetje wat heftig! En zeer verdrietig ook. Sterkte!!

DZ91 vindt dit leuk.
  8. Pien040

Pien040 Niet meer actief

#1568 Pien040, 19 nov 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2021
    Ik merk dat het me stiekem meer doet dan ik zou willen. Menstruatie is ook echt zo heftig sinds we in dit traject zitten. Ik weet niet of iemand het herkent maar vind het echt extra confronterend ofzo. Wij hebben er idd nog 1 over en ik heb ook besloten om door te pakken. Volgende week vrijdag eerste echo. Als het deze niet wordt kunnen we in het nieuwe jaar opbouwen naar een nieuwe punctie eventueel. Hoop echt dat jij 'm nu te pakken hebt!

9. Pien040

Pien040 Niet meer actief

10. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Maandag punctie vanwege overstimulatie.
    Nu moet ik i.p.v. Ovitrelle: 2 injecties Decapeptyl zetten om 23.45 (36 uur van te voren).
    Wie heeft dit ook ooit op de manier gehad?
    Ik ga soieso geen verse terugplaatsing krijgen vanwege de overstimulatie.

11. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    ❤️
    Ik was daar toevallig net met m'n moeder over aan het praten. Hoe mijn menstruatie heftiger is sinds ik in dit traject zit. Ja het is confronterend ik herken me daar wel in. Doe jij natuurlijke of kunstmatige cyclus? Ik deed nu een kunstmatige. Ik mag van de dokter zelf de bepalen wat ik wil doen als deze het niet word. Ik ben daar nog niet over uit. Ik vind het wel prima zo. Als ik natuurlijk doe moet ik zelf ovulatie testen gaan doen dan ga ik sowieso stress krijgen dat ik misschien iets verkeerd heb gedaan ofzo. Ik hoop dat deze laatste the one is voor je. !!! Ja precies hopelijk is de nieuwe punctie niet nodig..

12. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    8 dpo. 4 dagen na tp. Net na het plassen lichtroze bloed. Lijkt wel licht roze water en heel weinig! Wat denken jullie dames? Kan dit een utro bijwerking zijn? Had dit vorige keer ook maar veel later. 12/13 dpo ofzo en 14 dpo ongesteldheid. Ben bang dat t mislukt is... Maar hoor zeker nog ff niet ongesteld te worden en heb geen ongesteldheids pijn (had ik vorige keer wel) lekker stress weer

13. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat er iemand is die hier bekend mee is. Goed of niet goed. Dit traject is super stressvol.....

14. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Na mijn spoedecho op zaterdag heeft mijn arts besloten het toch aan te durven. Vandaag al de punctie, ik ben bloednerveus. Ik zal Methadon en Temazepam krijgen maar ik ben zo bang voor de pijn. Hopelijk gaat het me meevallen. Helaas geen verse terugplaatsing vanwege de overstimulatie.. (ALS er al bevruchtingen uitkomen). Wanneer er bevruchtingen zijn word het ingevroren. Ik hoop zo op een hele voorraad.. maar ik weet helaas hoe het uit kan pakken.

15. Pien040

Pien040 Niet meer actief

Ik heb 'm nu in een natuurlijke cyclus gehad. Bij mij in het ziekenhuis waren ze nog bezig met een studie met de ovulatietesten. Ik heb me daar afgelopen keer voor ingeloot en dat vond ik wel echt heel fijn. Dat mag maar één keer dus aankomende keer is ook in de natuurlijke cyclus maar dan weer met echo's in het ziekenhuis. Ik hoef dan alleen maar één spuit ovitrelle te zetten. Ik vind dat persoonlijk vervelender omdat ik dan zo vaak naar het ziekenhuis moet en wij er één wat verder weg van huis hebben. Ik heb vrijdag al mijn eerste echo terwijl ik m'n eisprong echt pas rond 3 december verwacht. Dat wordt weer een aantal keer op en neer denk ik. Hoe is het met jou nu?

16. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Oke dus jij vond t wel fijn met ovulatie testen? Bij mijn ziekenhuis is dat en met medicatie de enigste optie. Ik ben alleen zo bang dat ik dan zegmaar 2 positieve ovulatie testen krijg ofzo en niet weet welke dag t dan precies was. Ik had dat eerder. Maar ja op en neer naar t ziekenhuis is ook niks nee ik snap dat dat vervelend is. Ik zelf woon ook 1 uur en 15 minuten rijden van t ziekenhuis. Met medicatie krijg je als alles goed gaat maar 1 echo en dan plannen ze je in. Maar ja hoop dat je je TP snel hebt en alles goed gaat :) met mij gaat het oke .. ik zit nu op 10 dpo. Zoals ik een paar berichten geleden zei ik had een beetje super licht roze bloed op 8 dpo. Maar dat is gelukkig niet meer gebeurd. Verder weet ik echt niet wat ik voel door alle bijwerkingen van utro. Ik heb al sinds ik daar aan begonnen ben last van m'n darmen haha opgeblazen gevoel enzo.. dus elk steekje ik voel komt wsl daar vandaan. Op en af pijn in me borsten maar dat is ook al zo sinds utro.. dat was allemaal al voor de tp. Verder voel ik me gewoon t zelfde. Zenuwachtig omdat t einde van deze tp toch wel inzicht komt. Wel of niet zwanger. Ik hoop t. Heb alleen echt geen idee..

17. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Heel veel succes vandaag. :)

18. Pien040

Pien040 Niet meer actief

Heel veel succes! Hoop dat het allemaal meevalt zowel de punctie als de OHSS. Zet 'm op!

19. Pien040

Pien040 Niet meer actief

Ja ik vond dat wel prima. Je test twee keer per dag en positief is gewoon positief. Eisprong is dan 24-48 uur verder ofzoiets maar goed de bevruchtte eicel is ook al wat dagen oud dus je gaat toch ook alweer een x aantal dagen daarna zitten. Uiteindelijk gaat het er volgens mij met name om of je baarmoederslijmvlies goed opgebouwd is. Hoop dat het bij jou de innesteling geweest is! Blijft gek ook dat vanalles voelen en nergens op kunnen vertrouwen. Ik duim voor je!

20. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ja idd dat klopt ja over het baarmoeder slijmvlies. Ze zei tegen mij toen ook ja toen ze me de optie gaf dat ze het dan als de embryo 5 dagen oud is ze het 5 dagen na de eisprong terugplaatsen ofzo iets ja. Maar ja me cyclus is een beetje ontregeld sinds de behandeling dus ze raden me aan om het gewoon met medicatie te doen. Ik weet echt nog niet wat ik wil volgende keer. Lijkt me opzich wel lekker geen utro en progynova. Dan kan ik ook beter inschatten of de symptomen van een zwangerschap zijn of van die medicatie. Al is het wel erg pril nog voor echte symptomen denk ik.... Lastig. Ik hoop ook wel dat het een innesteling is geweest maar had dit de vorige keer ook helaas en niet zwanger :( lastig allemaal. Dankjewel voor t duimen :)

Pien040 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina