Zo ff afwezig geweest..ff rust genomen. Heftig allemaal wat er gebeurd is. Sterkte voor de meiden waar t helaas niet gelukt is. Gefeliciteerd @ourbigdream ...mooie duidelijke test. @DZ91 wow....wat een enorm aantal.
Ik ben zondag begonnen met spuiten weer voor 2e ronde ivf. Ik probeer rustig en kalm te blijven. Heb na de 3e mislukte terugplaatsing een enorme breakdown gehad. Dat had ik blijkbaar nodig want er is wel een beetje meer rust over me gekomen. Ik heb emotioneel het echt moeten verwerken en daardoor zit.ik lekkerder in mijn vel nu. Fijn nu we weer gestart zijn. Zelfde medicatie...decapeptyl en 225 oveleap. Maandag 2e echo om te zien hoever de eotjes zijn. Bij de start echo waren er 3 links en 5 rechts te zien. Duimen dat die aan t groeien zijn.
Fijn dat je er weer bent en dat je meer rust hebt gevonden! Vol goede moed een nieuwe poging. Knap van je en ook wel weer pittig. Ik ga met je meelezen en duimen dat het deze 2e poging goed komt. Hier ook net 1e verse tp van IVF 2, dus we lopen aardig gelijk op. Succes!!
Ik krijg helaas uiterlijk morgen pas wat te horen. Dan is het dag 6, tot die tijd kunnen ze ingevroren worden. Dat wachten duurt zoooo lang.
Logisch dat je een breakdown heb gehad... en ik vind het goed om te horen dat je nu weer de rust heb kunnen vinden en er weer voor gaat! Ik duim met je mee voor een leuk aantal eitjes (niet zo veeeeeel) en dat dit je LAATSTE traject is en daarna niet meer nodig is ♡
Ik echt alleen in ziekenhuis een beetje. Maar ik had ook 8 eitjes en niet 60.. dat is echt heel erg veel.. ! Het is logisch dat je lichaam wat tijd nodig heeft om te herstellen. doe het lekker rustig aan en ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt over je embryo's!
Nou hoppaaaa.. nu ECHT ongesteld. Zo snel al, niet normaal. 9 november ongesteld geworden toen 4e dag van menstruatie starten met injecties. Daarna natuurlijk even een paar dagen geen bloed... afgelopen maandag punctie en dagen erna bloed en nu NOG MEER bloed. Pfoee, leuk die krampen erbij. Nog nooit zo veel bloed gezien wat een feest 2x ongesteld in 1 maand
Zijn hier veel dames die een tp in kunstmatige cyclus hebben gehad? Ik heb een vraagje .. ik ben dus nog niet ongesteld (15 dpo) ik weet dat dat net zo goed door de medicatie kan komen (gebruik progynova en utro schijnt t echt uit te stellen) nu heb ik wel sinds 11 dpo op en af een heel licht menstruatie gevoel en pijn in me heup en rug.... en sinds 2 nachten verschrikkelijke onderrug pijn en pijn in me heup snachts als ik moe begin te worden. Het is niet echt typisch menstruatie pijn ofzo. En in de ochtend heb ik last van lichte menstruatie gevoel. Is iemand hier bekend mee tijdens het gebruik van progynova en utro? Is dat dan een goed of een slecht teken? Het gebeurt natuurlijk wel precies in de tijd dat ik ongesteld zou moeten worden heb nog niet getest nee. Wacht gewoon tot de datum van t ziekenhuis...
Hi! Ik heb ook dezelfde medicatie in kunstmatige cyclus gehad. Ook ik had dezelfde klachten, zowel hij de keer dat de test positief als negatief was. Helaas kan ik je dus niet helpen, het kan beide kanten op. Maar bij 12 dpo kun je best testen
Hmm dus je hebt t sowieso.... Oke schiet lekker op dan haha. Met die progynova en utro hebt je dus 0 houvast.. iig goed dat het nog goed kan zijn. Ik ben al 15 dpo haha. Mijn ziekenhuis gaat toch zeggen dat ik voor de zekerheid door moet gaan als de test negatief is... Dat ga ik dan echt niet trekken. Dus dan wacht ik liever en weet ik het liever nog ff niet. Mag 30 november testen. Hoe stom dat ook klinkt. En geloof me ik wil t echt weten ik heb t ook best moeilijk maarja. Hoort er een beetje bij zie net dat je een tp hebt gehad! Spannend... Heel veel succes! Ga voor je duimen ❤️
Echt 15 DPO?? Jeetje wat knap dat je jezelf zo kan bedwingen. Ik zou dat echt niet kunnen Nou je maakt het nu wel heel spannend!! Ik kan je wel vertellen, toen het niet was gelukt brak mijn menstruatie er bij 2 terugplaatsingen gewoon doorheen ondanks de medicatie. Dus ik vind dit wel heel goed klinken!! Ik duim
Ja ik ben heel eerlijk nu ik ben ook wel een beetje bang om te testen omdat de teleurstelling de vorige keer zo hard aan kwam. harder dan ik verwachtte. en daardoor ben ik ook wel vertrouwen verloren ofzo... dus ik ben denk iemand met test angst haha. Ik vind dat misschien ben ik zwanger of misschien niet dan fijner om in te zitten dan ik ben niet zwanger. Het is eigenlijk wel een beetje me kop in het zand steken natuurlijk. Maarja.... En dat dan in combinatie met het ziekenhuis die me dat doodleuk valse hoop zouden geven en me door laten gaan. Toen je doorbrak was dat toen met Progynova en utro???(sorry als ik het dubbel vraag) Door alleen utrogestan ging ik wel doorheen met me verse terugplaatsing... Maar ik lees overal dat dames pas ongesteld worden na het stoppen van de medicatie. Het ziekenhuis heeft me dat ook vertelt.. eerst was ik een beetje blij dat ik nog niet ongesteld was en toen later kwam ik daar ineens achter en toen dacht ik van.. ohhh balen... Het betekent dus misschien helemaal niks. Als ik mezelf dit zo zie zeggen denk ik ook wel is van waarom test ik niet gewoon... Maar ja testangst he haha. en dankjewel voor t duimen ik ga ook voor jou duimen als t weer zover is ❤️
Nee geen idee.. ik denk dat het pas in januari zal zijn na deze punctie ellende dus dan na 2 menstruaties. Neem aan dat de arts wil dat ik een maand volledig hersteld ben. 6 december nog een soort nacontrole dus ik neem aan dat we het er dan verder over gaan hebben.
Misschien niet wat je het liefste wil lezen. Bij mij brak het niet door, pas na negatieve test en stoppen met medicatie.
Heel eerlijk heb ik het nu ook echt even helemaal gehad... gewoon alles bij elkaar.. bluhh zoveel ongemak al die tijd. Oké ik mag niet klagen want ik doe het ergens voor en waarschijnlijk hebben we een goed aantal cryo's.. dat is natuurlijk prachtig. Alleen de manier waarop alles is verlopen hakt er zo in!
Maakt niet uit ik wil het liefst gewoon weten waar ik aan toe ben.. zelfs al is het niet wat ik wil horen. Ben je toen de tijd ook helemaal doorgegaan tot de test datum het ziekenhuis gaf of eerder gestopt?