IVF terwijl je met rokers woont..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Melissert, 7 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Hallo dames ik zou graag gewoon wat meningen horen hier over. Ik woon dus bij me moeder in... Mijn verloofde woont in Amerika en we zijn nu bezig met een k1 visum om daar te trouwen en te wonen samen. Ik heb toen die tijd dus besloten bij m'n moeder in te wonen omdat dat wel handig is met geld voor als ik naar Amerika ga. Sparen enzo is dan mogelijk en natuurlijk dat ik en mijn vriend elkaar ook tussendoor kunnen zien(is duur die reisjes) ik ben natuurlijk met een IVF traject bezig en ik woon hier met mijn moeder en haar vriend. Het zijn allebei rokers.. best wel flinke rokers ook... Ze is vorige zomer wel begonnen met buiten roken daarvoor was t eigenlijk altijd wel in het halletje bij de voordeur... Maar ja het waait dan nog steeds naar binnen.. nouja na die zomer zat ze af en toe toch weer in dat halletje en ik vond dat niet zo fijn dus ik heb wel gezegd van kommop je weet dat ik hier mee bezig ben je kan toch wel ff buiten roken.... Dit is gewoon niet goed voor mijn behandeling en toen was t wel van ja sorry maar de deur is toch open maarja dat helpt nou ook niet echt geweldig ofzo vind ik. Dusja ze roken nu wel buiten maar nu het weer slechter weer is staat ze toch weer in de deur opening en ik vind dat niet fijn en ik weet niet wat ik hier mee moet soms... Ik kan niemand vertellen wat te doen natuurlijk...... Ik ben niet de baas maar kommop een beetje rekening houden. Ik vroeg me af of hier meer dames zijn die in een traject zitten met misschien een rokende partner of ander persoon en hoe deal je daarmee? Ben ik misschien aan het doorslaan? Ik twijfel daar soms ook aan. Maar ja het is lastig voor me.. maar geld om ff een eigen plek voor een paar maanden te vinden is er ook niet echt.
     
    Milena92 vindt dit leuk.
  2. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Heb trouwens net nog ff een goed gesprek met m'n moeder er over gehad en ze beloofd me wel dat ze daar mee stopt met dan binnen roken in t gangetje. Ze begrijpt me nu beter. Zij ruikt t ook heel slecht enzo natuurlijk omdat ze zelf rookt. Dat is alles wat ik kan vragen ik kan die mensen niet dwingen te stoppen. Gelukkig is mijn moeder wel een clean freak dus ze stinkt er nooit helemaal naar enzo.
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Nja lijkt me als ze buiten rookt of bij de voordeur toch prima…? Ik neem aan dat er bij die hal nog een deur tussenzit…

    En of ze buiten rookt of bij de voordeur, stinken doet ze sowieso….
     
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik zie het probleem ook niet en vind het een tikkeltje overdreven..
     
    Biny vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Ja ik vind je een tikkie doorslaan en ik ben al extreem anti rook vanwege slechte longen. Ga op je kamer zitten als ze roken en laat ze de boel even goed doorluchten. Klaar is klara. Ik vind het al super lief dat ze zo'n rekening met jou willen houden :) t is een bewuste keuze om weer thuis te gaan wonen bij 2 verstokte rokers natuurlijk. Dus dat ze deze stap zetten voor je mag je ook zeker waarderen :)
     
    citroenrasp, Malbec en Biny vinden dit leuk.
  6. momim

    momim Actief lid

    21 feb 2019
    342
    213
    43
    Ik snap wel dat je het vervelend vindt. Het lastige is dat je in hun huis bent, met hun ‘regels’. Meer dan vragen om er rekening mee te houden kun je niet doen.
    Ik denk dat buiten roken een goede tussenoplossing is. Ook meeroken is schadelijk!
     
    Milena92 vindt dit leuk.
  7. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Bedankt voor alle antwoorden. Ze houden idd rekening met me en steunen me ook heel veel sinds mijn vriend toch ook wel grootste deel in Amerika is ben ik toch veel alleen met mijn traject bezig. Dus ik vind t ook fijn om daar te zijn... Iig bedankt voor alle eerlijkheid.
     

Deel Deze Pagina