Start IVF/ISCI juli 2011

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Liesje82, Jun 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje82

Liesje82 Lid

May 10, 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Rond 7 juli starten mijn man en ik met onze eerste ICSI poging nadat er 1,5 maand geleden is vastgesteld dat mijn man zeeeeer weinig zaadcellen heeft. ISCI is onze enige mogelijkheid. Aanstaande dinsdagavond krijgen we informatie over hoe de medicijnen te gebruiken. Wellicht zijn er meer meiden die in juli (opnieuw) starten? Wij vinden het erg spannend allemaal maar zien de toekomst positief tegemoet! Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen...

Liefs,
    Liesje

2. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

Oct 21, 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier hetzelfde verhaal, in febr/maart is er geconstateerd dat me vriend erg weinig zaadcellen heeft, dit door een operatie in het verleden. We moesten 2 maand wachten op ons vervolg afspraak, dit was 26 mei. Na 3 weken wachten heb ik eindelijk de brief gekregen met de datums, en ben ik ondertussen aan de pil en begin ik zaterdag al met spuiten van deca!.. Ik heb er zin in!
    Vind het erg spannend. Ik heb morgen de spuitinstructie en krijg ik alle medicatie..

Ik ben er ook erg positief over!, maar spannend is het wel!

3. mimi1983

mimi1983 Lid

Jun 13, 2011
    7
    0
    0
    Administratie
    Twente
    Hallo,

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met de behandeling.... vind het erg spannend allemaal. Het ging allemaal ineens erg snel.
    10 juni had ik een afspraak bij de gyn en afgelopen maandag werd ik gebeld dat ik eigenlijk al moest beginnen met spuiten.... ik had alleen nog geen spuit instructies gehad :(

Share This Page