Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad bijzonder overal anders. Vorig jaar hebben ze bij ons tijdelijk kort schema gedaan, geen pil en dag 2 starten met stimuleren. Nu weer lang schema met 2 weken pil vooraf, ervaren ze daar toch als beter.

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Poefie, spannend.

Lizet, mooi resultaat.

Blondje, welkom. Veel succes.

Eindelijk ongi, vandaag even bellen wanneer echo. Eindelijk terug van start.

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Nou slecht nieuws. Mijn hb is super laag en moet dat eerst opkrikken. Moet dus stoppen en vlgd cyclus verder gaan dus opnieuw beginnen met decapeptyl. Was zo ontzettend moe maar hb was dus schrikbarend laag.zo zwak verder gaan terwijl dit veel vergt zo'n ivf traject vond de arts onverantwoord. Zo balen. Nu een poos wachten. Tuurlijk is het fijner om sterk verder te gaan maar ik was al zo lekker op weg. :(

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Gillian wat shit!!!:x
    Wat is hb? En heb je dan voor niets gespoten? Dit is toch je eerste traject voor IVF? En wat gaan ze dan anders doen?

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gillian; wat ontzettend balen zeg! Voor niets die rottige deca gespoten en weer wachten, echt niet leuk nu je je er op in hebt gesteld om er nu voor te gaan!

Vandaag follikelmeting dag 14, mijn eierstokken liggen erg hoog, links zien ze nooit, rechts moeilijk en nu lukte inwendig niet, uitwendig wel. Er zitten 8 follikels en mag vanavond pregnyl spuiten, woensdag om 8.00 uur punctie op de ok. (Vanwege slecht bereikbare eierstok)

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Ja dit is mijn eerste traject en idd voor niets gespoten. Hb is ijzerwaarde in je bloed. Moet die omhoog krijgen en mag me vlgd ongi melden. Nou ben vandaag ongi geworden dus over 4,5 krijg ik weer ongi en dan weer op de 21 e dag gaan beginnen met de decapeptyl. Zucht

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh neee Gillian!!! :( Wat super kl0te zeg!! Moet je ook ijzer pilletjes slikken dan vanaf nu?

Blondje, succes woensdag!

8. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gillian, wat kut! Je moet wel erg veel geduld oefenen...
    Liz: Hb staat geloof ik voor hemoglobine, is de stof in de rode bloedcellen die noodzakelijk is om zuurstof rond te dragen. Als je tekort hebt, ben je vaak erg moe en zwak enz... Komt wel goed met wat rust, maar is erg vervelend helaas.
    Blondje: veel succes woensdag!

Zelf leef ik ook erg toe naar woensdag. Zaterdag hebben ze gebeld, 8 eitjes bevrucht. Dat wil zeggen dat ze tot woensdag, dag 5 na de punctie, wachten om terug te plaatsen. Je hebt dan kans dat er minder overblijven, maar de overblijvers zijn des te sterker, zegt de dokter. Ik ben alleen bang dat er erg weinig zullen overschieten.
    Iemand van jullie ervaring met terugplaatsen op dag 5?

9. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Poefie das laat dag 5 maar mss supereitjes?
    Ja hb is hemoglobine. Idd ijzertabletten en rekening houden met voeding.dus geen vla na spinazie want zuivel voorkomt opnemen, dus beter glas jus d'orange enz blabla.hoop dat ie snel hoog is.dacht dat ik moe was door alles bijelkaar en decapeptyl enzo.maar niet dus.Balen.

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Prikken ze bij jou van te voren? Of kwam het om dat je klachten had?

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 dagen is wel lang poefie, heb het wel eens vaker gelezen dat ze dan een grotere kans hebben. Bij ons plaatsen ze 3 dagen na punctir terug.

12. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gillian, wat ontzettend balen.

Blondje, veel succes woensdag.

Poefie, Spannend. Geen ervaring met tp op dag 5. Mijn zijn van dag 3.

Hier was gisteren even een teleurstelling. Arts gaat met verlof juist de periode dat de tp gaat zijn. Hebben net een maand moeten wachten omwille van dat het labo dicht was tussen kerst en nieuw dus dat zou weer een maand wachten worden.

Hebben nu geregeld dat hij de echo nog doet en de tp door een andere arts gedaan gaat worden.
    Dus kunnen toch deze ronde van start.
    Heb 21ste de echo.

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Als het afhankelijk van een verlof van een arts zou zijn was ik persoonlijk ergens anders heen gegaan. Lijkt mij te frustrerend!

Gilian ik vind het echt ruk voor je zeg! Geduld wordt zo ontzettend op de proef gesteld in dit traject. Maar goed je gezondheid is je kostbaarste bezit!

Poefie wat spannend, ik heb het wel meer gelezen op dit forum. En kwam dit artikel tegen; Vrije Universiteit Brussel | Redelijk eigenzinnig

Je moet denk ik ff copy/paste doen ;)

Blondje veel succes!! Lijkt mij persoonlijk heel fijn op de OK ik vind puncties echt hel op aarde en twijfel zelfs om door te gaan door de punctie dus narcose lijkt me toppie! (neem aan dat het op de OK onder narcose gaat)

Amy hoe gaat het verder met jou?

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Met mij alles goed hoor!! Lief dat je het vraagt! Ik lees heel trouw alles mee, maar heb zelf geen nieuws.... Vrijdag ben ik weer in de race, eindelijk, na zo'n 5 maanden! Wat een tijd hé! Maar ben er nu wel aan toe hoor, om weer actie te ondernemen! Ik (en vriendlief) zijn er klaar voor! We hebben in de periode van hormoontjes spuiten ook expres niks afgesproken in de weekenden, misschien heb ik wel zin om huilend op de bank te zitten en misschien voel ik me wel top en dan valt er vast nog wel wat te plannen!

Ik ben een hele vragenlijst aan het bijhouden voor de 25ste, als we de uitgangsecho hebben...

- zonnebanken na terugplaatsing, slecht of kan het geen kwaad?
    - kruik op je buik, slecht of kan het geen kwaad?
    - of ze assisted hatching doen?
    - of ze pipelle doen?
    - hoeveel dagen ze de eitjes laten doordelen?

Iemand nog een toevoeging wat ik zeker even moet vragen??

Vrijdag mag ik van start met de decapeptyl en zondag de laatste pil slikken!

Hoe gaat het met de rest??

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier wachten op de ongi. Gister nod, maar nog niks en niet zwanger. Kan niet wachten tot ik kan beginnen

16. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend!!! Eventuele toevoegingen= In bad ja of nee? Sex? Sporten? Maar is allemaal heel erg persoonlijk natuurlijk! Succes in ieder geval en ja 5 maanden is een hele poos goed hoor al dat geduld!

Elphaba ook rottig brengt toch onzekerheid succes!! Hopelijk kun je snel aan de slag

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen bad :( Sporten hou ik ook niet van, hihi, alleen zo af en toe baantjes zwemmen.... sex is een goeie, die zet ik erbij!

18. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Lizinlondon, heb al eens gedacht om te veranderen. Maar echt de stap nemen.
    Vind moeilijk, zeker omdat we vorige keer snel positief resultaat hadden bij deze arts.

Amy, fijn dat je weer van start kunt. Veel succes.

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook begonnen :) ongi geworden. Morgen beginnen met gonal f

20. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Lekker dat jullie allemaal kunnen beginnen of bezig zijn.succes
    8 weken wachten duurt zooooooo lang. Verdorie ben best pissed. Kan gewoon niks anders doen dan wachten. Doelloos. Lees dan maar gewoon met jullie mee dames.hoop dat alles goed gaat. Wie zilver nabij de wachtweken na tp? En liz jij gaat voor een cryo?

Deel Deze Pagina