Ik ken het Gillian, bij mij heeft het 5 maanden geduurd, echt zo niet tof! Ik vind het echt super rot voor je meis! Had je altijd al een lage ijzerwaarde? Of komt dit ineens uit te lucht gevallen? Elphaba, yeahhh!! Succes!!!!
Vandaag punctie gehad, er zijn 7 eicellen gevonden, zaterdag om 12.00 uur terugplaatsing. Als het niet doorgaat horen we dit vrijdag voor 12.00 uur.
Blondje goed zeg! Viel het je mee of tegen? Amy, poep jij moest helemaal lang wachten. Mijn ijzerwaarde is altijd goed eigenlijk. Jij gaat morgen spuiten hè? Succes! En hoe is het met de wachters?
Blondje, wauwww, 7! Wat een prachtig aantal! We duimen voor je mee dat ze alle 7 worden bevrucht en goed doordelen! Wat raar dat dat dan ineens zo laag is Gillian! Komt dat door de Decapeptyl? Ik heb na jouw verhaal direct ijzerpillen aan mijn dagelijkse pillenslik ritueel toegevoegd! Ik slikte ze eigenlijk alleen wanneer ik ongesteld was, maar door de pil ben ik nu niet ongesteld geworden... Jepz, morgen beginnen!! Eindelijk!!!!!!
Goed blondje nu hopen dat ze allemaal bevrucht worden. Ik duim voor je Misschien ook maar ff ijzertabletten erbij gaan slikken idd
Dank je meiden!! De punctie zelf was onder narcose, en dit was de 4e keer, merkte dat ik daardoor veel rustiger was. Ze hebben wel een bloedvat geraakt en bloedde nog na dus had een hele prop gaasjes binnenin om dat te stelpen, raar gevoel. Nog steeds bloedverlies nu. Buikpijn is minder, doe wel rustig aan, merk dat het nodig is. Amy; wat spannend, morgen beginnen! Zie je op tegen het spuiten?
Wauw Blondje, dan heb je een aardig herstel voor de boeg! Nee, voor het spuiten ben ik niet bang, de eerste twee avonden zijn gek, maar daarna is het weer 'gewoon'. Ik heb het al voor 5 rondes IUI gedaan... waar ik meer tegenop zie zijn de bijwerkingen van de hormonen, ik word er super labiel van, echt totaal niet mezelf! Maar goed, ik weet waar ik het voor doe! De punctie, geen idee, dat ga ik ervaren. Doen ze dat altijd standaard onder een roesje eigenlijk? Ik hoop van wel!!
Hey, Ik kreeg ook alleen morfine, geloof ik. Maar dat geeft idd wel een soort roesje. Heb buiten wat geduw in het begin helemaal niets gevoeld... Ik had dus 12, eicellen, 8 bevrucht cellen, daarvan is er gisteren 1 top blastocyst (dag 5) terug geplaatst (ik kreeg zelfs een foto mee naar huis, vond dat wel grappig). Er zijn nog 3 behoorlijk goede eskimootjes! Nu die vervelende wachtweken... De gyn zei dat meer dan 50% kans met een goeie blastocyst, dus ik zie het natuurlijk weer veel te hard zitten. Hopelijk geen teleurstelling... Aan iedereen die mag beginnen, goeie moed, het gaat erg snel vanaf nu! Poefie
Spannend Poefie!! Mocht jij zelf kiezen of ze je eicellen 3 dagen of 5 dagen zouden doordelen? En wanneer mag je testen?
Poefie; dat is topnieuws zeg, een blasto!! En nog 3 eskimootjes, ik begin te duimen voor je! Wachten is niet leuk.. Kom je vanaf zaterdag gezelschap houden.. Ik kreeg een narcose omdat mijn eierstokken hoog liggen en vaak onvindbaar zijn. Al eens de punctie moeten afbreken omdat ze er niet bij konden, vandaar voortaan narcose. Heb 1x punctie op de poli gehad en bij ons geven ze alleen een zetpil en een rustgevend pilletje wat je thuis vooraf moet nemen, geen verdoving ofzo verder. Was te doen, fijn is anders.
Weet ik nog niet. Heb nog geen punctie gehad. Maar naast de morfine spul krijg je ook plaatselijke verdoving. Hier eerste gonal f gezet. Ben benieuwd of ik last krijg van bijwerkingen.
Fijn poefie en nu maar wachten! Lage ijzer heeft niks met decapeptyl te maken.Voelde me gewoon moe enzo en toen bleek dit. Kan gebeuren. Wij krijgen ook de punctie met morfine en je.Moet thuis oxacepam slikken. Verder weet ik het niet.ze noemen de punctie ook echt een ingreep. Mag je dan wel met je normale kleding aanliggen?? Vroeg ik me af.nou nog twee dagen en dan ben ik ongi vrij.dan maar wachten op de volgende ongi en dag 21 weer beginnen. Pooh ik zit nu gewoon onderaan de lijst.
In het EMC gaat een punctie met een infuus die ze van te voren zetten. Thuis neem je trouwens nog paracetemol maar daar heb ik persoonlijk niets aan. Bij mij hebben ze inderdaad van binnen nog twee plaatselijke verdovingen gezet. Dat vond ik heel erg pijnlijk, maar de eendenbek en het schoonmaken van binnen ook dat komt mede door mijn endometriose hoor. Daarna kreeg ik dus door het infuus morfine toen ze door de wand heen prikte in mn eierstok. Ik vond het helemaal niet meevallen. Sterker nog voor mij een reden om te gaan uitwijken naar het buitenland waar het wel onder narcose gaat. Je word geadviseerd makkelijke zittende kleding aan te doen. Ik had een yoga broek met elastiek in de rand bij mij. Tijdens de procedure uiteraard alleen een top en ze leggen papier over je heen. De tip van het ziekenhuis was om ook dikke sokken mee te nemen omdat je er even ligt.
Blij!!😄 van de 7 eicellen zijn er 5 embryo's ontstaan, waarvan de mooiste is teruggeplaatst. Nu het moeilijkste gedeelte, 2 weken afwachten.