Maar ongeveer 3 vergoedingen dat is weinig. Hier (Belgie) is standaard 6 puncties. Erg dat zo een verschil in zit. Vond toen we starten 6 al weinig.
Heb veel gemist geloof ik....Moet nog even gaan bijlezen. Ik lag twee dagen in het ziekenhuis ;-( Blinde darm ontsteking...toen weer niet....toen weer wel...en toen weer niet Uiteindelijk naar huis gestuurd met koorts en buikpijn want kan ook endo zijn Heel vervelend allemaal...Ik heb mn TP dus ook nog maar even uitgesteld
Elphababa; wat een mooi aantal eicellen zeg! Spannend hoor, op naar de volgende meting nu. Liznlondon; ook in het ziekenhuis verbleven. Maar niet ect duidelijk wat je nu had begrijp ik? Jammer dat je moet wachten nu, maar verstandiger om de tp te doen als je lichaam wat fitter is. Heerlijk weer thuis te zijn! Mijn dochter en ik hebben elkaar erg gemist. En ik doe het idd rustig aan.
Hallo allemaal, even geleden, maar de wachtweken zijn killing, heb mezelf zoveel mogelijk elders bezig gehouden. Maar, ik ben als eerste aan de beurt en mag meteen al meteen het rijtje (voorzichtig) positief beginnen! Vanmorgen licht positief getest met action test, maar las dat die test soms vals positief geeft, dus vanmiddag eentje gaan halen bij Kruidvat en meteen duidelijk positief. Nu wachten op de bloedname maandag en hopen dat ie nog 8 maandjes blijft plakken! LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Elphaba1981: 33 jaar / IVF Blondje: 32 jaar / ICSI Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) AFSPRAKEN: Elphaba1981: 22 januari/ FM IVF 1 Fabace: 23 januari echo Amy1987: 25 januari / uitgangsecho start IVF 1 NOD: Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? Blondje: 30 januari Fabace: 9 feb ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1
@ Lizinlondon: veel beterschap! Hopelijk ben je snel zwanger en hoepelt die rot endo dan meteen op. Maar houd vol, je ziet, zwanger worden met zware endo kan wel degelijk! @ Blondje: fijn dat je naar huis kan. Doe het rustig aan en geniet van je dochtertje! @ Fabace: mooi resultaat!
Lizinlonden, hoe gaat intussen ? Nog pijn? Amy, veel succes zondag. Poefie, dikke proficiat!!! Hopelijk mogen we allemaal snel volgen. Vandaag opnieuw echo gehad. Zag er allemaal heel goed uit. Nu wachten op eisprong en dan 3 dagen later tp.
Ohh Liz, het zit je allemaal niet mee zeg! Beterschap! Fijn dat je weer thuis bent Blondje!! Poefie, wauwwwwww, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat iedereen zn IVF in één keer raak is zeg!!!!!! Dank je wel Fabrace! Hoeveel eitjes zijn er vandaag gezien bij je? Spannend zeg, het komt nu wel echt dichtbij voor je!
Wow poefie gefeliciteerd!! Nu plakken! Amy alweer echo. Gaat snel.hoe voelt de decapeptyl? Veel last? Liz wat balen.beterschap.
He ladies, ik ben net weer thuis! Ik heb wel een cyste van 16 mm, maar ik mag vanavond wel beginnen met de eitjes-groei-hormoon-injecties!!!! 3 februari weer naar Amsterdam voor een echo! Dus nu 9 dagen goed broeden!! 😘
Hoi dames, Is het goed dat ik af en toe ook meekijk/meeschrijf. Wij gaan namelijk ergens midden feb starten met onze eerste IVF. Dit omdat er verklevingen heb na meerdere buikoperaties. Hebben 2 jaar zelf moeten proberen en heb nu eindelijk het gevoel dat we wat kunnen gaan doen! Groetjes
Amy, was eentje van 17mm te zien. Dachten zaterdag of zondag eisprong maar heeft op zich laten wachten en test gaf vandaag pas positief dus donderdag tp. Siepie, welkom. Veel succes.
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi AFSPRAKEN: Elphaba1981: 26 januari/ FM IVF 1 Fabace: 29 januari tp (2 embryos) Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart NOD: Blondje: 30 januari Hope2bmama: +/- 30 januari Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1
@Gillian, gelukkig geen last van de decapeptyl, alleen die naaldjes zijn zo bot vegeleken met de naaldjes van de Menopur... En misschien een beetje eerder moe en wat vaker hoofdpijn... @Siepie, welkom en heel veel succes! @Fabrace, heb je dan eigenlijk een soort van dubbele kans? Is er een kansje dat jullie je 'natuurlijke' ei ook nog kunnen bevruchten? Of hoe werkt dat dan eigenlijk? Spannend hoor weer, vanaf donderdag!! Ik ga duimen voor je! @Poefie, krijg je vandaag ook direct de uitslag van de bloedtest??? @Elphaba, hoe was je FM?? Hoe gaat het met de rest van de dames? LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi AFSPRAKEN: Elphaba1981: 26 januari/ FM IVF 1 Fabace: 29 januari tp (2 embryos) Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart NOD: Blondje: 30 januari Hope2bmama: +/- 30 januari Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1
Siepie; welkom! Fabace; spannend meid, succes alvast! Eigen cycles? Ik heb vanmorgen controle gehad vanwege de overstimulatie, er was geen vocht meer in mijn buik, maar de arts vond dat ik er nog niet echt goed uitzag, en daarbij dat ik aangaf dat ik moe blijf. Dus nog rustig aan doen en hulp regelen thuis, mag best wat proberen te doen, maar naar mijn lichaam luisteren en bellen als ik meer klachten krijg. Laatste wachtweek is wel extra lastig met weinig afleiding. Geduld is een schone zaak..
Amy, in principe hebben we nu 3 kansen. Maar dat mijn eigen eitje meedoet is 1 kans op 1000000..... Van 1 eileider zijn ze zeker het ander is een twijfel dat deze doorgankelijk zijn. Blondje, hopelijk voel je je snel terug wat beter. Zeker nu in die laatste week zou wat afleiding mooi zijn. Heb je een idee wanneer je gaat testen of wacht je op de bloedtest?