Spannend elphaba, hoeveel eitjes zijn er? Succes! Fabace; lk denk dat ik donderdag ga testen, twijfel nog. In ieder geval niet eerder, daar heb ik slechte ervaring mee, als het dan negatief is blijft er een sprankje hoop tot de echte testdag, terwijl je dan al weet dat het niks meer wordt. En tot de bloedtest wachten doe ik nooit omdat ik dan via de telefoon het nieuws krijg, dat is ook zooo spannend. Weet t nog niet echt dus.
Ik had nog ongeveer 13 eitjes boven de 18 mm. Met grootste 21 en 23. Dus vanavond pregnyl. Neem aan dat ze niet eerder springen? Daar maak ik me dan druk over, naar neem aan dat zkh weet wat ze doen
Wauw, wat goed Elphaba!! Nee, dat komt echt wel goed! Blondje, spannende daagjes voor jou zeg! Ik blijf duimen hoor!!!
Sepie welkom! O fabace en elphaba spannend. Amy alweer toe aan de volgende stap.vluchtig alles doorgelezen, kan t niet onthouden meer haha. Blondje laatste ww. Ben benieuwd zeg. Ik wacht nog even verder....jee ben ik de oudste zie ik? Help
Hi allemaal, @Amy: ze hebben vanmiddag gebeld met resultaat. Hcg 468, ben erg blij. Mag op 7 weken voor eerste echo, staat gepland op 13/2, vind ik nu al spannend... @ Blondje: verschrikkelijk he, dat wachten. Ik denk, als je 2 weken na de punctie test, dat het doen wel betrouwbaar is. @ Elphaba: succes met de punctie! Duimen voor veel emmytjes! @ Fabace: voor jou wordt het ook bijna opnieuw wachten. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Voor mij mag de tijd ok wat sneller gaan, dat die eerste echo achter de rug is!
Elphaba; dat zit wel goed, ze weten wat ze doen hoor. Maar snap dat je je zorgen, dat gebeurt nu eenmaal makkelijk in zo'n spannend traject. Mooi aantal eitjes, fijn!!
Wauw Poefie, jij geeft mij echt hoop joh! Meteen de eerste keer raak!!! Gefeliciteerd meis! Op naar 13/2!! Dan heb ik de punctie hopelijk achter de rug echt wacht ik ook op z'n mooie test!!!! Gillian, jij de oudste en ik de jongste. Ach, ik zag ze gisteren in het ziekenhuis, weet zeker dat die tegen de 40 aan liepen! 34 is toch nog helemaal niet zo oud!
Wauw Poefie, van harte!!! Blondje, is ontzettend spannend die !*# wachtweken Verder lees ik mee, nog nieuws hier.....
Thnxs dames. Punctie is al achter de rug. Viel me heel erg mee. Nu nog beetje duizelig. Lig bij te komen. Vl is nu naar emc met de koffer. Hoor straks hoeveel eitjes er zijn
Nee heb ook soort morfine gehad en plaatselijke verdoving. Maar ik vond ook niet pijnlijk verder. Vond die HSG erger
Oh gelukkig! HSG was bij mij helemaal niet erg, dus misschien valt die punctie dat juist wel tegen, haha! Ach, kiezen op elkaar en volgens mij is het wel zo klaar toch?
Ephbaba; spannend hoor duim voor je! Fijn dat de punctie meeviel. Hier begin ik ook steeds meer over de testdag na te denken, zo spannend. Ben er eigenlijk wel positief over. En nu begin ik ook weer vanalles te voelen. Heb sinds vanmorgen wat lage rugpijn, weeig gevoel in baarmoeder-gebied en misselijk. Toch geen voortekenen van een menstruatie denk ik meteen! Maar ik ben nog nooit ongesteld geworden door utro heen.(gebruik utro ook bij cryo's)
Top meis! Nu hopen op een mooi resultaat qua bevruchte eitjes!!!!! En dan over 3 dagen de terugplaatsing? Ik ga zo zwemmen, dus reageer later dan weer!