Waaauuwww, 17 eitjes!!! En wanneer hoor je dan hoeveel er bevrucht zijn? Ik hoop allemaal!!!!! Maar dat je er maar eentje nodig hebt natuurlijk!
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi AFSPRAKEN: Elphaba1981: 31 januari tp Fabace: 29 januari tp (2 embryos) Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart NOD: Blondje: 30 januari Hope2bmama: +/- 30 januari Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1 Hcg 468, echo 13/2,
Hier getest vanmorgen, een hele lichte streep, verscheen na 5 minuten. We zitten nu op dag 12 na tp van embryo dag 3. Het was een kv 2 voor 5,-. Geen idee wat we hier van moeten maken..
Wow blondje! Een streep is een streep! Voorzichtig gefeliciteerd alvast! Er iets iets bezig.... Elphaba wouw. Veel zeg! Super Tja Amy weet het haha.er zijn veel meer ouderen en heb natuurlijk al een kind. Het wachten duurt zo lang.aften toe lees ik mee en dan krijg ik er steeds meer zin in.kon ik maar beginnen..... Poefie super zeg. Voor je het weet is het de 13 e!
Blondje, voorzichtig gefeliciteerd!!!! Ik krijg steeds meer hoop door jullie allemaal!!!! Gillian, ik weet het!!!!! Ken het gevoel als geen ander! Had graag gewild dat ik iets kon doen voor je, zodat je morgen mocht beginnen!!!!!!!!!! Nog een maandje, als je het snel zegt, is het gauw voorbij... (Helemaal niet waar, maar ik moet toch iets positiefs zeggen, toch!)
Elphaba, mooi resultaat. Duimen morgen op een tp van een plakker. Blondje, een streep is een streep. Dus al een voorzichtige proficiat! !! Hier gisteren de tp gehad. Nu is het wachten begonnen. Denk de 8 ste of 9 de te testen .
Ahhhww neeee, blondje! Dikke knuffel voor jou! Ik merk aan alles dat mijn menstruatie er aan komt. Kunnen we eindelijk weer starten met poging 4.
Ik heb gisteren een bloedtest gehad, mijn hcg was 7. Dit is veel te laag, maar het moet onder de 5 zijn, dus moet nog eens prikken maandag. Dubbel zo, kan het nu niet echt loslaten en afsluiten.
@Blondje, zeker heel dubbel zo! Dan duurt het wachten lang hè tot maandag... echt super kl0te!!! Heb je wel wat afleiding van het weekend? En hoor je maandag direct de uitslag?
Jee blondje, dan wordt dit een heel lang weekeind voor je.succes maandag. Nog ong 5 weken dan hoop ik weer mee te doen. Ook 5 lange weken..
Blondje kan me voorstellen dat dubbel is. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Sterkte. Knuff Hier gister tp gehad van de mooiste emmy. er waren in totaal 12 van 17 bevrucht. Krijg in brief te horen hoeveel er van de overgebleven 11 sterk genoeg zijn om ingevroren te worden.
Jeetje, wat een gedoe, Blondje! Liever duidelijk Nee, dan dit! Sterkte! Ego, gisteren ongesteld geworden, dus maandag aanmelden voor poging 4!!!