Ladies! Ik ken Gillian van een ander forum van toen we IUI deden. Ze wilde graag een nieuw forum beginnen omdat we starten met IVF en ik schrijf graag met jullie mee! Wij hebben 1 december intake in Amsterdam. De meeste van jullie hebben nog cryo's heb ik gelezen, echt super fijn! Hoop dat het lukt!! En Weer, wat een dilemma! Ik ken het een beetje, want ik heb in januari eens een keer gesolliciteerd bij een bedrijf en toen werd ik het net niet, en afgelopen vrijdag kreeg ik mail, er komt een functie vrij en ze willen graag praten met mij! Super tof, alleen, wat nu? Ik ga open kaart spelen, want ik ga IVF echt niet uitstellen!!
hallo damens, ik ken gillian en Amy ook van het forum iui. ik heb afgelopen vrijdag de uitleg gehad. jeetje wat een info. hen nu de 20ste afspraak met de arts en dan horen we wanneer we mogen beginnen. misschien nog in december en anders wordt het ook januari. ik vindt het wel spannend iedereen heel veel succes
@Lizet, moet je eerst nog aan de pil? Of mag je direct beginnen met Decapeptyl? Spannend hoor meis! Voor jou, mij en Gil echt de eerste keer!
Ik wil ook graag meekletsen. Had al eens eerder ingeschreven bij IVF Okt/Nov maar werd toch later dus kon niet echt meepraten. Ik heb net 8 weken Lucrin gespoten en heb nog ong 4 weken te gaan en start dan met IVF. Vanavond hebben we info avond in het EMC en morgen 'intake'. Dan krijg ik ook een officiele startdatum maar ik denk dus dat die eind Dec zal zijn. Dus hopelijk ben ik beter op mijn plek bij jullie. Wij hebben nog geen kinderen maar wel een enorme wens (zoals jullie allemaal). Mijn partner is iets minder gecharmeerd van het hele traject maar helaas geen andere keus.
Liz, nee hoor, dit is niet alleen voor een brusje. Welkom.Lizet en Amy ook. Weer, super moeilijk zeg.Pffff. Zou idd door willen gaan met kinderen maar een baan in deze tijd...heel moeilijk. Ik zou het echt niet weten.poeh...
Ik heb besloten in januari te starten met de icsi, hele opluchting, teveel stress anders. Nu kan ik me eerst focussen op 1 ding. Hoor ik nu ook officieel bij dit clubje
Ja weer,super moeilijk iig.hoop datje dan straks en een leuke baan en een kleintje hebt in 2015. We komen wel door die 2 maanden heen hè dames?
Jazeker! Een hoop leuke dingen plannen! Gillian, is het een idee om hier ook een lijstje op te stellen met naam, leeftijd, afspraken etc. ? Je hebt al een aardig clubje meiden bij elkaar gespaard, hihi...
Welkom nieuwe meiden Lastig nieuwe baan en mmm... Ik wilde ook wat anders gaan doen terwijl ik al in de mmm zat. Tijdens mn eerste sollicitatie niet over gesproken en bij het 2e gesprek open kaart gespeeld. Waar ik in het traject zat, wat het inhield en dat ik dus regelmatig afwezig zou kunnen zijn voor echo's enz enz. Ook zat er nog een kijkoperatie in de planning dus ook gelijk gemeld. Er duidelijk bij gezegd dat ik het zou begrijpen als ze daar geen zin in hadden, was voor een hogere functie, nieuw op te zetten bedrijf dus ja, het hele punt kinderen was misschien al lastig. Ik heb de gok dus genomen, want...als ze er niet voor open zouden staan wilde ik er liever niet werken en bleef ik liever bij mn oude werkgever waar ik 100% medewerking van kreeg omtrent de mmm Gelukkig kreeg ik dat bij mn nieuwe werkgever ook, daar werk ik nu ruim 2 jaar, 100% tijdens de mmm, zwangerschap en nu nog steeds, al heb ik ze nog niet verteld dat we volgende maand aan starten voor een tweede, ga ik pas doen als er weer een punctie nodig is
Als ik de luxe had dat ik nog een werkgever had dan had ik dat ook zo gedaan. Maar goed, dit voelt prima voor nu. Welkom trouwens alle meiden die inmiddels ook er bij zijn gekomen, was nogal gefocust op mezelf maar ik hoop voor jullie dat alles goed gaat verlopen, spannend als je echt voor het 1st de ivf/icsi in gaat!
Ik heb gisteren de intake gehad en ik start op 1 december met Elonva en dan rond 8 december deca en puregon erbij.....fictieve punctiedatum is 15 december. Helemaal blij dat ik eindelijk weet wanneer we echt gaan starten. De afgelopen 8 weken met Lucrin leken echt eindeloos namelijk. Wel een kleine cyste te zien op de echo in mijn eierstok. Dat is balen maar met antibiotica rond de punctie durven ze het wel aan gelukkig. Over het onderwerp werk kan ik ook meepraten pfff. Ik ben mijn baan verloren door mijn endo problemen en zit nu in de ziektewet. Officieel moet ik dus weer gaan kijken naar een baan maar vind het echt niet te combineren. Heel erg knap dat sommige van jullie dat wel kunnen! Een lijstje lijkt me fijn maar ik ben niet erg handig. Iemand anders misschien?
Amy zover ik weet mogen we gelijk beginnen met decapeptyl. heb de 20 ste nog eerst een afspraak met de arts en dan horen we wanneer percies. ik zal proberen te beginnen met het lijstje
Leden: Lizet: 36 jaar, 1ste kindje Afspraken: Lizet: 20-11 afspraak arts voor opstarten ivf NOD: Lizet: 11 november
Eh...ik krijg het niet voorelkaar met dat lijstje. Lekker technisch ben ik. Kan hem kopiëren maar plakken op de iPad lukt me niet. Wil iemand me erbij zetten? Gillian 34 jaar 2 e kindje Nod 12 november Afspraken nog niks. Info avond eerst. Het laatste Wachtweekje is weer aangebroken. Pff zenuwslopend. Anderen al verdachte dingen gemerkt?
Leden: Lizet: 36 jaar, 1ste kindje Gillian: 34 jaar, 2 de kindje Afspraken: Lizet: 20-11 afspraak arts voor opstarten ivf Gillian: info avond NOD: Lizet: 11 november Gillian: 12 november
Leden: Lizet: 36 jaar, 1ste kindje Gillian: 34 jaar, 2 de kindje Amy: 27 jaar, 1ste kindje Afspraken: Lizet: 20-11 afspraak arts voor opstarten ivf Gillian: info avond Amy: 1 december intake in Amsterdam NOD: Lizet: 11 november Gillian: 12 november Amy: 22 november
@Lizet, ik weet niet meer op welke dag van de cyclus ik nou eigenlijk had moeten beginnen met decapeptyl. Maar dat weet jij dan zeker ook nog niet precies? Dat hoor je dan zeker de 20e? @Gillian, is ook lastig op een tablet of telefoon, ik werk het lijstje ook altijd bij in de pauze op m'n werk op een vaste computer! @Lizinlondon, wat fijn dat de punctiedatum nu eigenlijk in zicht komt! Spannend zeg! Hoe is het met de rest van de dames?