Dank jullie wel voor het warme welkom. Elphaba, hopelijk blijft deze dan plakken, heel veel succes met wachten en aftellen en wat een mooie score zeg! Blondje wat vervelend dat het niet gelukt is Hope2Bmama dan gaan we gelijkt oplopen, ben ook gisteren ongesteld geworden! Gillian2009 spannend he dat wachten ook vooral dat je in de boeken wel weet hoe en wat maar dan ga je straks ineens beginnen. Waarom moet jij nog 5 weken wachten? Fabace ook heel veel succes met wachten en hopelijk blijft hij of zij plakken! Ik dus gisteren ongesteld geworden en inplaats van dag 21 ga ik waarschijnlijk op dag 23 beginnen omdat mijn cyclus gemiddeld wat langer is namelijk zon 32 dagen. Moet dan eerst bloedprikken of mijn ovulatie echt is geweest. Wordt spannend allemaal, ben ook zeer benieuwd hoe ik het prikken ga ervaren. Ik krijg echt super snel blauwe plekken dus hoop dat ik niet een soort blauwspelden kussen word.
Blondje, succes vandaag. Elphaba, whaaw mooi resultaat. Hope2bmama, wat ontzettend jammer. Siepie, spannend he nu het echt begint . Hier zitten we op dag 4 na tp. Gisteren avond heel licht wat menstruatiekrampjes. Maar buiten dat nog niets . Normaal reageer ik op de utrogestan maar zelfs dat blijft uit. Nog een week te gaan en dan testen.
@ Blondje: heel veel succes vandaag! Hopelijk krijg je op zn minst duidelijkheid... @ Siepie: welkom hier, heel veel succes! @ Elphaba: mooi resultaat. Hopelijk hebben ze een plakkertje uitgekozen! @ Fabace: ook veel succes met wachten! Hier nog steeds spannend. Ik lees overal over mensen met vroege miskramen na ICSI... Hopelijk kan ik na 13/2 iets meer genieten.
Hoi meiden, Ik hoop me bij jullie aan te mogen sluiten. Wij hebben inmiddels meer dan 2 jaar lang een kinderwens en lopen sinds december 2013 in het ziekenhuis. Ik blijk pcos te hebben en ML slecht zaad. Eerst iui's geprobeerd en geen 1 gelukt en de zaadkwaliteit bleef laag schommelt na bewerken tussen de 100.000 en 1 miljoen. Laatste iui was het 500.000 en toen uiteindelijk de keuze maar gemaakt om over te gaan op icsi. Hiermee zijn we gestart in december 2014. Eerste 6 weken de pil geslikt en vanaf 17 januari begonnen met decapeptyl spuiten en sinds 29 januari de menopur 112.5 EH erbij. Deze menopur wat laag gestart ivm pcos en meer kans op overstimulatie. Komende woensdag eerste fm en dan wordt er ook gekeken of we nog omhoog gaan of zo doorgaan met de menopur. Deze zenuwen komen hier inmiddels flink door en ben erg benieuwd of de weinig eh menopur voldoende zijn of dat er toch nog niet veel gebeurd. Mochten jullie nog iets willen weten vraag gerust! Hoop ook hier wat steun te kunnen vinden als een ieder het oke vind dat ik me bij de groep voeg? Digitale knuffel voor iedereen.
Siepie ik was al met decapeptyl begonnen maar was zo moe.uit bloedonderzoek bleek dat mijn ijzer heel laag was.Moest die eerst omhoog krijgen dus ong over 5 weken zal ik ook op 21 e cyclusdag weer zitten en kunnen beginnen met decapeptyl. Heb een cyclus van 33 maar moet wel op 21 e dag beginnen. Moet wel mijn ijzer beter zijn. Elphaba mss een innesteling. Hoop t voor je!
Dankjewel alpha en gillian! apha net een tp gehad lees ik? Hoeveel eicellen had je na punctie en hoeveel bevrucht? En gillian ook deze maand net gestart lees ik? Hoever ben je nu en met wat?
Ik had 17 eicellen waarvan 12 bevrucht. Er is er 1 teruggeplaatst en van de andere hoor ik nog hoeveel sterk genoeg waren om in te vriezen.
Wow wat veel!! Goed zeg jeetje. Heb je niet onwijs veel buikpijn gehad dan? En hoe vond je de punctie? Ik ben laag ingedoseerd nu met menopur maar daardoor ook wel weer ontzettend bang dat ik maar 3 of 4 eitjes mag krijgen snap je? Beetje dubbel want met pcos kan het ook snel overgestimuleerd raken maar als ik anderen hoor dan klinkt dit zo enorm weinig. Ik hoop ook gewoon veel eitjes te mogen krijgen zodat er misschien nog een paar mooie cryo's overblijven. Mijn leeftijd is trouwens 27
Ik ben vandaag ongesteld geworden, bevestiging van wat we al wisten, helaas niet gelukt. Nu hopen op die ene cryo.
Poefie, moeilijk he. Nog eventjes geduld. Zelfs na positieve test blijft het afwachten. Anoniem, welkom. Veel succes woensdag. Blondje, knuffel!! Duimen voor een plakkercryo.
Hallo allemaal, Als jullie groep te groot wordt, laat het dan gerust weten... Anders zou ik graag meeschrijven met jullie. Hier is na iui6 vandaag de menstruatie weer doorgebroken. Morgen hebben we de intake voor IVF. Weer met frisse moed aan een nieuwe behandeling beginnen..
Welkom Anoniem26 en Onzeker85! Zetten jullie jezelf ook op het lijstje? Even knippen en plakken... @Blondje, dikke digiknuff!! En inderdaad te hopen dat ze hebben gewed op het verkeerde paard en dat je cryo jullie mooie kindje wordt! @Hope2bmama, ook een dikke digiknuff voor jou!! Op naar poging 4! LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi AFSPRAKEN: Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart NOD: Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1 Hcg 468, echo 13/2
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi Onzeker85: 30 jaar / IVF AFSPRAKEN: Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart Onzeker85: 3 feb intake IVF NOD: Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? ZWANGER: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1 Hcg 468, echo 13/2[/QUOTE]
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi Onzeker85: 30 jaar / IVF Anoniem26: 27 jaar ICSI AFSPRAKEN: Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart Onzeker85: 3 feb intake IVF Anoniem26: 4 febr 1e FM NOD: Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: ?? Zwanger: Poefie: 23/1 met action en kruidvattest, bloedname 26/1Hcg 468, echo 13/2
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar /ivf of icsi Onzeker85: 30 jaar / IVF Anoniem26: 27 jaar ICSI AFSPRAKEN: Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart Onzeker85: 3 feb intake IVF Anoniem26: 4 febr 1e FM NOD: Fabace: 12 feb Amy1987 : ?? Elphaba1981: 14 feb Zwanger: Poefie: 13 feb echo