Fabace, spannend dat wachten. Ik hoop voor jullie dat jullie goed nieuws krijgen. En Amy? Hoe ging het? En is er nog wat over? Echt super fijn dat er in ieder geval een embryo is!! Kan me voorstellen dat je alleen daar al heel blij van wordt en dus ook emotioneel. Dan weet je al zo veel meer dan tijdens de IUI behandelingen en weet je in ieder geval dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden en de cellen zijn gedeeld. Ik vind het nu wel spannend voor je hoor, de komende weken...
8 cellig Embryo aan boord! 9 bevruchtingen in totaal, echt veel! Maar we horen over twee weken hoeveel er goed genoeg zijn om in te vriezen, dus dat blijf nog spannend. Kan ook zijn dat er niks ingevroren kan worden.... Ik neem plaats op het wachtbankje!
Thanks ladies. Hebben jouw embryo's het allemaal gered tot in de vriezer Elphaba? Wij horen het pas over een week of twee... 25 februari mag ik testen. 15 dagen in spanning!
Van mij hebben van de overgebleven 11 het 10 de vriezer gehaald. Vraagje Amy zit jij in emc? Want veel dingen klinken zelfde
Echt super veel zeg! Hoop dat mijn 8 emmy's het ook gaan halen! Maar hoop nog meer dat de emmy die nu bij mij is het gaat halen! Nee, AMC Amsterdam.
Idd amy. Dat is allerbeste ik duim voor je Kreeg na ongeveer week al brief terwijl ze ook twee weken zeiden
Amy; goed nieuws, nu maar goed warm in het buikje. Fijn zoveel embryo's. Fabace; spannend zeg, hopelijk toch goed nieuws morgen.
Waaahh ff ego. Ben zo blij er zijn al 4 follikels 17 tot 18 mm. Er liggen nog 8 kleinere klaar die groeien dat is van 12mm tot 16 mm. Moet morgen nog 150 eh menopur spuiten en vrijdag alleen decapeptyl ze gaan nog ff door om de kleinere nog proberen mee te krijgen. Vrijdag 11.50 weer komen. Evt dan nog na FM menopur injecteren. Ze groeiden nu dus in de 2 dagen erg snel. Als het zo doorzet schat ze zondag a maandag de punctie!
Super anoniem! Nou Amy, hopelijk een plakkertje. Succes met wachten!! Ik als het goed is nog 3,5 week en ga dan weer beginnen. Hope so....
Amy, whaaw super. Duimen draaien. Elphaba, 10 van de 11 das mooi. Anoniem, gaat snel ineens. Gillian, nog eventjes wachten en dan kan je ook weer van start. Gisteren uitslag bloed gekregen, deze was zoals verwacht negatief. Ze vroeg gisteren wat voel je. En ik voel dus echt niks, zelfs geen ongesteldheid die er aan zit te komen. Van mij mogen ze vandaag komen dus laat die ms krampen maar komen J.
Hier vanmorgen bruinverlies heb toen ga uurtje niet gedronken te hebben een test gedaan maar negatief. Dus denk dat het voorbij is
Gillian, we tellen met je mee naar je begin moment! Is je ijzerwaarde weer op orde? Fabace en Elphaba, wat kl0te zeg! Had echt gehoopt dat het zou lukken! Heb je nog cryo's Fabace? Anoniem, dat klinkt goed zeg! Veel succes alvast voor morgen!
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Anoniem26: 27 jaar ICSI Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%) Onzeker85: 30 jaar / IVF Fabace: 30jaar / IVF (cryo) Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA Blondje: 32 jaar / ICSI Elphaba1981: 33 jaar / IVF Gillian: 34 jaar / IVF of ICSI AFSPRAKEN: Anoniem26: 13 februari FM 4 Hope2bmama: 27 februari uitgangsecho Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart NOD: Amy1987: 25 februari testen Zwanger: Poefie: 13 feb echo
Elphaba, had bij mijn zoontje ook bruin verlies. Zelfs een aantal weken. Dus hoop dat voor jou nog positief kan worden. Amy, heb er nog 10. Dus kunnen normaal nog wel een paar keer.
Ow Fabace wat een teleurstelling weer! Heel erg jammer zeg.. Bah, niks aan... Elphaba, ik hoop voor je dat het bij bruin blijft en zonder buikpijn. Wellicht is er nog een klein kansje... Als het inderdaad niet gelukt is dan moet je een maand wachten voor een cryo terugplaatsing?