Ja moet maand wachten idd. Bij mijn volgende menstruatie moet ik bellen en gaan we cryo terugplaatsing doen
Ja, dat dacht ik al. Een kennis was bij de 'verse' tp niet zwanger, maar vervolgens bij de cryo wel. Hopelijk loopt het bij jullie ook zo!
Om je lichaam rust te geven na de hormonenboost. Je lichaam heeft optater gehad dus bij ons in zkh doen ze dan na punctie een rustmaand
Ahh Fabace en Elphaba1981 wat rot zeg. Had nog zooo gehoopt! Sterkte. oniem26 Jaa happy 10 tot 12 gaan door voor punctie morgen laatste follikel meting om 8.00u. Zijn 2 nog wat kleiner dus vandaar nog ff proberen. Rest tussen 16 en 21 mm. Morgenavond of zondagavond pregnyl zetten maandag of dinsdag staat punctie gepland!
Wat een mooi resultaat anoniem!! Hier ook happy. Onze bloedonderzoeken waren goed en vandaag al een mooie follikel van 15 mm. Maandag weer een fm. Waarschijnlijk dus straks IVF in eigen cyclus.
Net om 21.30u de pregnyl moeten zetten ladies. Maandag 9.30 punctie. ML 9.00u melden. 12 goede grote eicellen klaar voor punctie. En nog 1 van 13mm als die nog mee komt dan 13. Zie er nu wel erg tegenop hoor. Tips?
Spannend Anoniem! Eindelijk is het zover! Goed slapen en uitgerust erheen gaan. Wat voor pijnstilling krijg je?
Spannend anoniem. Vooral uitgerust erheen gaan. En als je goede pijnstilling krijgt komt het goed. Niet teveel over nadenken en op je af laten komen
Heb ik ook gehad. En dan plaatselijke verdoving. Ik voelde er bijna niks van. Van die morfine word je dizzy
Heb nog niet bijgelezen. ..... Zit er even doorheen momenteel Manlief zit al tijden niet goed in zijn vel. Maar hij doet er ook niks aan behalve kreunen en steunen. Ik voel me ook k*t in deze situatie, maar probeer het altijd positief te zien. Maar dat is soms erg moeilijk met een pessimistische partner. Heb het gevoel altijd de sterkste te moeten zijn en ik weet niet of ik dat nog wel trek..... Morgen starten met spuiten voor poging 4. Aan de ene kant blij dat we weer kunnen starten. Maar aan de andere bang voor wat komen gaat...... Hebben al zoveel teleurstellingen gehad, dat ik bang ben voor wat er gebeurd als deze poging weer mislukt. Sorry moest het even kwijt, zit nu alweer te janken.
Hope 2 b mama,zeker heftig. Kan het me voorstellen dat je er doorheen zit.al die verschillende factoren die tegen zitten.heb je al eens hulp gevraagd aan huisarts of gyn? Misschien een sessie psych.? Kan heel erg fijn zijn.heel veel sterkte. Anoniem jij ook succes met de punctie. Zet hem.op!
Het is hier ook achter de rug. De punctie was in begin goed te doen dankzij infuus morfine. Laatste 3 eitjes waren wel een hel. Maar in zn geheel meegevallen. Nu wel erg duf nog en behoorlijk wat napijn en na bloeding.11 eicellen gevonden dus goed resultaat. En geloof het ofniet ML heeft nu voor het eerst van alles topzaad. Hoogste ooit was 6.5milj zonder bewerken maar vanmorgen ineens 22 milj. Woensdag tussen 9 en 10 hoor ik of we eind ochtend of begin middag kunnen komen voor een tp.
Spannend anoniem. Hier was hetzelfde. Bik de IUI was maximum 4 milj na bewerking wn bij ivf ineens 30 milj.
Anoniem, mooi resultaat, veel succes vandaag!!! Duimen voor een plakker. Onzeker, hoe is de fm geweest? Hope2Bmama, dikke knuffel. Hier aan het wachten op de eerste echo, deze is volgende week.