Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Woehoeee na 2 dagen een mooi embryo on board!
    9 bevruchtingen waren er. 7 goed doorgedeeld. 1 terug geplaatst nog 6 knallers over. Als die morgen nog weer verder zijn doorgedeeld mogen ze ingevroren worden. Arts zei zaten nog een paar toppers tussen dus die zei er wordt vast wel een aantal ingevroren. Ik krijg daar Schriftelijk bericht van.

5 mrt testen

2. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De fm was goed Fabace! Afgelopen maandag bleek de follikel kleiner :( te zijn geworden dan vrijdag, en het was wat grijzig in plaats van mooi zwart. Dus de gyn dacht dat de eisprong al had ingezet en de follikel daardoor ook kleiner was 13 mm ipv 15 mm op vrijdag. Ook bleek er nog een tweede follikel aan de andere kant te zitten, maar die komt dan niet meer mee en zal vanzelf verdwijnen. Gisteren een potje ingeleverd in het umcg voor de semenanalyse. Daar krijgen we 9 mrt uitslag van en als het dan allemaal goed loopt kunnen we direct de ivf in. A.s. maandag nog bloed afgeven voor progesterongehalte. Als dat goed zit dan ben ik goedgekeurd ;) Jij hebt volgende week dus een echo? Weet je al welke dag?

En anoniem echt super dit resultaat!! Nu een spannende periode tot 5 mrt dus. Toi toi toi...

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gisteren een goed gesprek gehad met vriendlief. We gaan volgende week woensdag testen, zoals het ziekenhuis heeft aangegeven en niet eerder. Ik ga ook proberen iets minder actief te zijn op het forum, zodat ik er wat minder mee bezig ben, hoop dat het lukt!

Meanwhile, good luck for you all ladies!

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Anoniem, mooi resultaat. Duimen op een knaltest de 5de.

Onzeker, super. Ik heb vrijdag de 27ste de echo.

Amy, duimen draaien!!!

5. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Anoniem, spannend ik duim voor je!

Fabace, ik heb ook de 27e echo. Ik heb uitgangsecho en jij?

Onzeker, spannend!

Amy, ik duim!

Hier is de rust weergekeerd. Inmiddels al de hele week weer aan de deca. Gisteren laatste pil. Nu wachten op ms en dan starten met goal op 1 maart. 27 februari uitgangsecho en 9 maart 1e fm.

Manlief zit weer wat beter in zijn velletje. Eigenlijk als we terugkijken heeft het altijd een sjaggie periode als we weer van start gaan. Hij blijft zich schuldig voelen, hoe vaak ik ook zeg dat niemand 'schuld' heeft. En dat ik zielsveel van hem hou.... Zo rot om hem zo te zien :( Weet niet meer wie het vroeg, maar met een psychiater heeft hij helemaal niks. Hij is niet zo'n prater en helemaal niet met vreemden. Hij moet gewoon even uitrazen. Maar soms trek ik het niet. Gelukkig vinden we elkaar nu weer lief;)

6. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    hope2bemama, heb dan de echo om te kijken wanneer mijn eisprong zou kunnen plaats vinden. Zit dan op dag 14 van mijn cyclus.

Fijn dat terug even op zijn plooi is gevallen, hier is het tussen 2 pogingen in ook altijd even moeilijk, ik ben dan meestal een aantal dagen niet om aan te spreken, vriend weet dat ik zo de teleurstelling verwerk.

7. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Nog niet bijgelezen maar zit over vier weken weer id trein! Bloeduitslag was goed dus eindelijk weer beginnen :)

8. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn Gillian! Goed nieuws :)

9. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Oeps 2 uur te laat de utro genomen van de middag.
    Zou dit veel kwaad kunnen?
    Het ziekenhuis zei wel komt niet op uurtje aan.
    Maar 2 uur wel erg veel.

Overigens zijn de 6 overige embryo's allemaal goed gekeurd en zijn ingevroren.

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Anoniem, ik denk niet dat 2 uurtjes een probleem zijn... Wat super dat je 6 cryo's hebt!!! Ik hoor dat woensdagmiddag pas...

Hope2bmama, bijna de uitgangsecho! Eindelijk van start!

En Gillian, wanneer mag jij beginnen?

Ik heb het lijstje weer gevonden. Willen jullie het aanvullen voor jullie zelf?

LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF
    Anoniem26: 27 jaar ICSI
    Poefie: 29 jaar / IVF/ICSI (50%/50%)
    Onzeker85: 30 jaar / IVF
    Fabace: 30jaar / IVF (cryo)
    Hope2bmama: 30 jaar ICSI/PESA
    Blondje: 32 jaar / ICSI
    Elphaba1981: 33 jaar / IVF
    Gillian: 34 jaar / IVF of ICSI

AFSPRAKEN:
    Hope2bmama: 27 februari uitgangsecho
    Gillian: weer starten decapeptyl eind februari, begin maart

NOD:
    Amy1987: 25 februari testen

Zwanger:
    Poefie:

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Nou meiden we hopen nu op veel plakkers.Amy spannend. Jij bent de eerste tester toch.hoe voel je je? Ik begin over 3,5 wk met spuiten. 21 e dag van de cyclus en mijn nod is zat. Er vraagt er hier thuis steeds 1 om een broertje of zusje.Pff ja mama doet haar best....

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb niet het idee dat het is gelukt, maar het is afwachten tot woensdag, dan is de officiële testdag... Had zondagochtend bloed aan het inbenghulsje van de utrogestan, maar nu zie ik geen bloed... Ahhh, dat lijkt me ook lastig! Hebben jullie haar uitgelegd dat het niet lukt? Of is ze nog te klein om dat te begrijpen? Mijn neefje van 5,5 vraagt ook wel vaak waarom ik geen kindje heb... Het is ook bijna niet uit te leggen aan die kleintjes...

13. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ow Amy!! Wat spannend zeg! Ik hoop echt met je mee... Nog twee dagen dus...

Dat is zeker lastig Gillian...

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, nog twee dagen wachten. Ik denk dat ik morgenochtend een kruidvat test gaan doen... Wil niet meer wachten!

Wanneer mag jij beginnen?

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    O zo spannend Amy. hoop het zo voor je.morgen testen is toch nog veels te vroeg? Heel spannend... En anders later nog een keer. Ik testte pas 4 dgn na nod posi. Beide keren.geef de moed dus niet gelijk op als t negatief is.
    Ze is net 4. Leg haar maar uit dat ik ook een baby wil maar dat er soms 1 in je buik groeit en soms niet.

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, officiële testdag is woensdag. Maar ik denk echt dat hij negatief is hoor... Dus hoop echt op cryo's.

Nee, dat valt gewoon echt niet uit te leggen aan zo'n klein prinsesje.. Super lastig!

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een negatieve Kruidvat test. Morgen de officiële test doen van het ziekenhuis en de uitslag doormailen. Dan krijg ik tussen 2 en 4 uur 's middags te horen of er diepvries-emmy's zijn.

18. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Jee wat balen zeg.Sterkte wijffie.maar heb je ook t idee dat je ongi gaat worden?

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, heb wel het idee dat de rode heks er doorheen wil breken, maar de utro houdt het tegen... Waarschijnlijk mag ik daar morgen mee stoppen...

20. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He jakkes Amy, wat jammer zeg! :x Morgen dus de officiële dag, maar je zit nu al 14 dagen na de tp toch? Misschien kunnen we met z'n allen een soort heksenkring organiseren waarbij we die rode heks verbannen... We hebben haar al veel te vaak voorbij zien komen... Sterkte met het verwerken. Laat je morgen even weten hoe het gegaan is allemaal?

Ik krijg vrijdag de uitslag van de bloedtest van gisteren (progesterongehalte). Dan hebben we 9 maart het startgesprek voor de IVF en krijgen we ook de uitslag van het zaadonderzoek. Ik ga er vanuit dat dat allemaal goed is. 9 maart ben ik waarschijnlijk al op dag 8 van de nieuwe cyclus dus ik weet niet of we dan die ronde wel meteen van start kunnen/mogen..

Deel Deze Pagina