Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, tp was 2 weken geleden op dinsdag. Goed plan! Ik doe mee! Ja, ik laat het weten!

Spannend! Ja, dat was met IUI toch ook altijd goed? Hopelijk wel zeg!!!! Laat jij het ook steeds weten?

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ahhh Amy hoop dat je test toch nog mooi 2 streepjes laat zien.
    Hier is de pregnyl uit mn lichaam.
    Verder ook niet het idee dat het raak is.
    Nog een weekje wachten. Maar mn gevoel blijft nee zeggen.
    Gister had ik een heel klein sliertje roze mee met het witte overige pretje.

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me toch juist wel een goed teken Anoniem! Een teken van innesteling! Spannend hoor!!! Ik blijf duimen!!

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lijkt mij ook goed teken anoniem. Spannend:)

5. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Natuurlijk Amy, dat zal ik doen. Hopelijk komt er bij jullie een goede cryo terugplaatsing.

Dat klinkt inderdaad wel hoopvol anoniem! Spannend hoor!

6. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Onzeker hopen dat jullie dan de komende ronde meteen kunnen starten met ivf. Spannend allemaal he?

Amy hoe was je test vandaag? Hoop echt dat het toch een positieve uitslag heeft gegeven!

Ik zit nog op wachtbankje mn 2e week is aangebroken.
    Sinds gister aan rechter kant zit stukje onder sleutelbeen een ader die blauwer is dan anders vanaf mn oksel horizontaal.
    En ook aan de linker kant buitenzijde borst een paar aders wat blauwer dan anders richting tepel.
    Maar ik durf gewoon niet te hopen en mn gevoel blijft me zeggen dat het niet gelukt is.
    Ik weet dat ik hoop moet houden hoor en probeer dat ook wel maar zo bang om weer teleurgesteld te worden.
    Zou dit ook door de utro kunnen komen?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik weet dat je door utrogestan ook idd symtomen kunt krijgen die op zwanger zijn kunnen lijken. Dus denk dat die aders daar ook onder kunnen vallen. Maar hoop dat je gewoon zwanger bent natuurlijk:)

8. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan Amy?? :(

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Amy, wat jammer van de witte test.

Anoniem, spannend!! nog even geduld. Duimen draaien.

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    He ladies, de test was zoals verwacht negatief gisteren. Ik werd gebeld op het moment dat ik op het punt stond de stad in te gaan en 's avonds kwam er een vriendinnetje op bezoek, dus vandaar even geen berichtje van mij... Ik heb 8 cryo's, dus dat is geweldig nieuws, was alleen super teleurgesteld, want deze cyclus hebben ze geen plek meer om een terugplaatsing te doen. Dus moet weer een maand wachten. Ik heb gevraagd of ik in de 'verloren' maand dan een pipelle kan laten doen, daar word ik maandag over gebeld door een IVF arts. Weten jullie nog meer dingen waarop je getest kan worden? Stollingsonderzoek, schildklier en progesteron staan ook op mijn lijstje om na te vragen...

11. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Amy, het was inderdaad wel verwacht.. Wat ontzettend jammer zeg. Het voelde vast wel anders in vergelijking met de wachtweken na IUI. Ik kan me zo indenken dat je na een tp toch een heel ander beeld hebt. Dan weet je immers dat er echt al 'iets' is en bij de IUI weet je niet of de beide cellen die samen moeten komen dat ook echt doen.

Wel heel super dat jullie nog 8 cryo's hebben liggen!! Dan hebben jullie in ieder geval nog flink wat achter de hand en ben je hoogstwaarschijnlijk niet zo snel toe aan een nieuwe punctie. Ik zou zo snel niet weten wat ze verder nog kunnen testen. Bij een kennis van mij was de verse tp ook mislukt, maar was de cryo tp na een maand rust raak. Wie weet geeft dat jou ook een beetje hoop. Hopelijk gaat het ontdooien volgende maand goed en blijft ie daarna ook goed plakken.

Ik kwam vanochtend via de website van Freya en informatie over de Freya dag op de website van IVF spain terecht. Echt wonderlijk hoeveel verder ze daar alweer zijn dan in Nederland. O.a. met de EEVA test (waarbij de eicel en zaadcel vanaf het moment van bevruchting 24 uur per dag worden gemonitord, heb er ook een filmpje van gezien). Hiermee kunnen ze echt goed bekijken welke embryo's een goed deelproces hebben doorgemaakt. Daarmee liggen de uiteindelijke zwangerschapskansen weer hoger.

Zeker spannend Fabace! Hoe gaat het met jou?

12. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad Fabace erg spannend tijd kruipt dan nu ook voorbij.
    Amy had al gereageerd in ander topic. Maar erg balen sterkte op naar de vele cryo's.

13. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Onzeker heb je dat filmpje ook via freya gevonden dan?
    Eigenlijk moeten de landen hun kennis delen met derest maar volgens mij gebeurd dat niet echt ofwel?

14. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
  15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zo, onzeker, wat een geld zeg!!

16. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, dat viel mij ook op! :$

17. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Amy, 8 cryo's wat mooi.

Onzeker, hier vandaag de echo. Denk ergens midden volgende week de tp. Ben wel al 3 weken verkouden dus hopelijk brengt dit mijn lichaam niet in de war.

18. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hier net de test omo wit en weet te vroeg maar mn gevoel bleef zeggen dat het niet gelukt was. Gezien mn iets donkere blauwe aderen had ik hoop maar die zitten er al een paar dagen dus als door zwangerschap was geweest had ik nu vast iets op test gezien. Gister een dip dag veel gehuild.
    Hebben het over de icsi en alles wat er bij hoort gehad.
    We maken deze cryo's nog op maar we weten niet of we hierna nog weer een behandeling willen. Het is nu al 2 jaar alleen maar negatief en de wachtweek valt me steeds zwaarder.

19. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bah wat rot Anoniem... Het valt niet mee allemaal zo...

Hier ook al een domper. De uitslag van het bloedonderzoek was niet goed. De waarde was veel te laag. Dat betekent dat er geen goede eisprong is geweest (het zag er ook al wat vreemd uit op de echo). Oorzaak is onbekend. We moeten nu weer een maand wachten en kijken of het de komende maand wel goed gaat. Bah, weer een baalmoment hier met waterlanders... Hebben jullie hier nog ideeën over? Dingen die ik 9 maart misschien kan vragen? Als het volgende maand weer niet goed is, wordt het geen IVF in eigen cyclus, maar IVF met hyperstimulatie.

Spannend Fabace, nog een klein weekje dus...

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb volgende maand ook tp. In eige. Cyclus maar dan met stimulatie van clomid omdat ik dus ook geen goede eisprong heb en te weinig progesteron aanmaak vanzelf

Deel Deze Pagina