Mooie score hope. Succes morgen en ik duim voor je. Hier op ongi te wachten. Kan later komen zeggen ze, maar hoop toch niet veel te laat. Wat is jullie ervaring?
Yeaahh H2BM, super score! Veel geluk gewenst!! Elphaba, hoe bedoel je? Onzeker, de tijd gaat langzaam voor mijn gevoel... Gillian, yes, vrijdag eindelijk van start! Nu die hordeloop zien te halen zonder een obstakel te laten vallen! Succes meis! Hier verkouden aan het worden en een blaasontsteking zonder pijn.. Snap er niks van, morgen de huisarts bellen...
Ze zeggen dat soms in de maand na de punctie en mislukte tp je menstruatie langer op zich kan laten wachten was benieuwd of meer van jullie dat hadden
Hhmm.. Dat heb ik nog niet eerder gehoord Elphaba... He jakkes Amy, altijd balen als het voor je gevoel lang duurt. Goede score Hope!! Succes!
Elphaba, zou dat dan deze maand zijn voor mij? Na de mislukte TP kwam mijn menstruatie eigenlijk meteen de dag na het stoppen van de utro. Ik verwacht mijn menstruatie 26 maart. Wanneer had die van jou moeten komen? Ja Onzeker, maar er is niks aan te doen.. Ik geniet nu ook wel van de wachtmaand hoor. Lekker een drankje op een verjaardag is ook gezellig. We moeten het maar positief bekijken allemaal, hoe moeilijk dat ook is...
Toen kwam hij ook op tijd. Heb nu daarna rustmaand en zit nu weer op ongi te wachten voor ik verder kan. Dat bedoelde ik. Sorry als ik wat onduidelijk was
Amy, is inderdaad wel eens fijn. Niet heel de tijd in spanning te leven. Hope2Bmama, wat erg dat zo pijn deed. Maar toch 6 bevruchtingen mooi zo. Heel veel succes vandaag. Elphaba, ik had toen inderdaad ook een langere cyclus dan normaal.
Dat wist ik echt niet Elphaba en Fabace! Hoeveel langer zou dat dan gemiddeld zijn? Wanneer verwacht je je ongi Elphaba? En moet je dan aan de progynova? Of krijg jij wel een TP in je eigen cyclus?
Denk wel niet dat dit voor iedereen zo is. Dat de kans er is maar daarom niet bij iedereen. Ik had altijd rond de 30 dagen en toen een 38 dagen cyclus.
Ohh, ik hoop het echt niet hoor! NOG langer wachten! Wil zoooo graag verder!!! Maar goed, dat willen we allemaal, hihi...
Ik ken het. Gister was officieel mijn nod. Wel al hele tijd ongi buikpijn. Moet aan clomid ivm tekort aan progesteron. Zo weten ze zeker dat ik goede eisprong heb.
Dat jullie maar snel ongi zijn. Hier hopelijk de komende maanden geen ongi. Deze poging is weer totaal anders als de vorige 2 , waar ik anders alle zwangerschap kwaaltjes heb door de utrogestan heb ik op het moment (buiten soms wat menstruatie kramp) totaal niks van kwaaltjes.
Zit nu op dag 10 na eisprong en op dag 7 na tp. Denk woensdag of donderdag te testen. Vrijdag ga ik voor de bloedtest.
Oh ja, natuurlijk! Stom van mij! Ik moet even wennen aan het idee dat ik niet meer hoef te gaan spuiten voorlopig... Alleen wel aan de progynova. Helaas doen ze het in ons ziekenhuis niet in natuurlijke cyclus.
Misschien is een lijstje weer eens leuk... Vullen jullie aan? LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) ZWANGER:
LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 Fabace: 30 jaar / IVF (4) AFSPRAKEN: Fabace: 20 maart: bloedafname NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) Fabace: 23/3 ZWANGER:
LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 Fabace: 30 jaar / IVF (4) Elphaba: 33 jaar/ ivf 1 AFSPRAKEN: Fabace: 20 maart: bloedafname NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) Fabace: 23/3 Elphaba: 15/3 (wachten op ongi voor beginnen cryo cyclus) ZWANGER: