LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 Fabace: 30 jaar / IVF (4) Elphaba: 33 jaar/ ivf 1 Onzeker85: 30 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Fabace: 20 maart: bloedafname Onzeker85: 20 maart: fm NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) Fabace: 23/3 Elphaba: 15/3 (wachten op ongi voor beginnen cryo cyclus) Onzeker85: 14/4 (wachten op ongi voor beginnen IVF 1) ZWANGER:
Oh wil iemand me op de lijst zetten? Gillian 34 jaar,ivf 1 vr start decapeptyl. Dank dank. De lijst van zwangeren moet nu wel eens ingevuld worden dames! .Zou leuk zijn
LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 Fabace: 30 jaar / IVF (4) Elphaba: 33 jaar/ ivf 1 Onzeker: 30 jaar / IVF 1 Gillian: 34 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Fabace: 20 maart: bloedafname Onzeker: 20 maart: fm Gillian: 20 maart: start decapeptyl NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) Fabace: 23/3 Elphaba: 15/3 (wachten op ongi voor beginnen cryo cyclus) Onzeker: 14/4 (wachten op ongi voor beginnen IVF 1) ZWANGER:
Je staat er bij Gillian! Helemaal mee eens, hoog tijd dat we dat lijstje kunnen gaan vullen. Wat zou het mooi zijn als dat dit jaar voor iedereen hier lukt. Wisten we maar wat we kunnen doen om het zover te krijgen...
Elphaba, super. Eindelijk terug van start . Wat bedoelen jullie met de 1 achter de IVF in het lijstje?
1 e ivf.maar das idd mss onduidelijk.als er ivf 2 staat is dat denk ik tweede punctie en niet tweede terugplaatsing...... Toch dames? Pff steken in mijn buikjes gaat springen. Dus ong over 16 dgn echo. Doen ze dat bij jullie ook altijd tijdens ongi? Als je ongi bent dan liggen er toch niet al eitjes klaar? Zo snel?
Ah oke, had er bij mij al 4 achter gezet omdat dit de 4de ronde met IVF is maar wel nog van de 1ste punctie . Gillian, lijkt mij inderdaad raar om tijdens ongi een echo te doen. Alle nog nooit voor gehad, lijkt mij ook heel onprettig en dat er dan nog geen eitjes zijn.
Dat is fijn Elphaba!! Nog even en dan is het weer de 27e Bij de iui's heb ik elke ronde een echo gehad tijdens ongi, puur om te kijken of alles schoon was en er geen cyste(s) aanwezig waren. Nu met het volgen van de eigen cyclus voor ivf mnc heb ik dat niet meer, terwijl ik dat liever wel had gehad. Dan hadden we de vorige cyclus de cyste niet aangezien voor een gewone follikel. Jij start morgen met de decapeptyl Gillian toch? Als ik het goed heb ligt dat de cyclus plat? Ik denk dat die echo dient om te kijken of alles schoon is voordat je met alle hormonen etc begint..
Zullen we dan IVF 1, terugplaatsing nr. .. op het lijstje zetten? Ik moest ook echo's aan het begin van de menstruatie. Uitgangsecho noemde ze dat. Om te checken of er geen cyste in de weg ligt bijvoorbeeld..
Vind ik goed idee Amy. Bij mij is dus ivf 1 tp 2 Heb zelf nooit uitgangsecho gehad omdat ik nooit cystes heb gehad vond mijn arts niet nodig
Yeaaah, super meis! Hoe raar het dan is dat je zo blij kunt zijn met je ongi hé... Ik hoop je gauw te volgen volgende week!! Moet jij aan de progynova nu? Ik moet daar mee beginnen op de eerste dag van de menstruatie
Oh heel wisselend dus meiden en zeefjes. gister mijn ei en dan decapeptyl en idd tijdens ongi checken. Echo.ik zal het eens navragen. Zo raar dat dit ei dan gaat springen en dan ineens alles platgelegd wordt. Nou ja ik stap maar op de ivf trein.soms snap je het niet.Ff vragen. Ben ik de enige die nog de eerste punctie moet krijgen?
LEDEN: Amy: 27 jaar / IVF 1 Fabace: 30 jaar / IVF 1, TP 4 Elphaba: 33 jaar/ ivf 1, TP 2 Onzeker: 30 jaar / IVF 1 Gillian: 34 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Fabace: 20 maart: bloedafname Onzeker: 20 maart: fm Gillian: 20 maart: start decapeptyl NOD: Amy1987: 26/3 (wachten op ongi en dan beginnen met cryo cyclus) Fabace: 23/3 Elphaba: 15/3 (wachten op ongi voor beginnen cryo cyclus) Onzeker: 14/4 (wachten op ongi voor beginnen IVF 1) ZWANGER:
Vandaag bloedafname gehad, namiddag zal ik iets weten. Voel echt niks dus denk niet dat het gelukt is. Gillian, voorlopig heb ik geen punctie, heb er nog dus kunnen nog even zonder nieuwe punctie.