Bij mij was alles nog klein. Maar zit nog maar op cd 10. Moet donderdag terug en dan gaan ze tp plannen als goed is. Moet van di wo en do urine sparen zodat ze mijn eisprong kunnen zien. Dus misschien met Pasen tp
Nou hopelijk mooie eitjes op 8 april. Mss krijgen we dezelfde punctiedag haha.of had jij cryos? Zal ff nadenken over fb.zit er sws nooit op dus mijn wachtwoord moet ik even zien te achterhalen haha.
Ik heb nog cryos. Dus ben bezig met ontdooicyclus. Als goed is gaan ze donderdag beginnen met ontdooien
Weer spannende tijden voor sommige. Duimen draaien. Hier vrijdag echo, veel te vroeg natuurlijk maar ze wouden het niet later zetten omwille van pasen ertussen waardoor het dan pas op dag 18 zou kunnen en dit misschien te laat ging zijn. Dus zullen zien wat er vrijdag al te zien gaat zijn. Vorige keer op dag 14 nog maar weinig dus vermoed op dag 13 ook niet veel .
Ik denk paar dagen. Want de gyn zei dat als donderdag ben geweest gaan laten ontdooien en ik in het weekend tp heb
Volgens mij duurt het ook een paar dagen. Dan kunnen ze dacht ik ook weer zien of de embryo zich verder deelt. Spannend Fabace, hoe lang is jouw cyclus meestal? Ik had vanochtend weer fm. De follikel van vrijdag was nu 21 bij 17 mm ongeveer, gemiddeld 19,5 op cd 20. Toen zei de gyn dat het er nu om gaat spannen. Als de cyclus langer is dan 35 dagen wordt het geen ivf in eigen cyclus... Dan hebben we dus twee cycli voor niks gevolgd en gewacht... Nu vraag ik me weer extra af: moeten we niet gewoon voor ivf met hyperstimulatie gaan.. Woensdag weer een echo, dan hopelijk meer duidelijkheid.
Ook even opgezocht: Bij een ontdooicyclus worden de embryos langzaam opgewarmd en wordt de vriesvloeistof weggewassen. Eén embryo op 3 overleeft het invries-ontdooiproces niet. De embryos worden meestal de dag vóór de terugplaatsing ontdooid. Tijdens een extra nacht cultuur kan hun kwaliteit normaal worden gevolgd.
Aha fabace zo zit dat. Anders dan je brood uit de vriezer haha. Onzeker het is te hopen datbhelpt nog gaat lukken. Zou anders wel een domper zijn.ik duim voor je! Ik heb al krampen dus morgen denk ongi.de laatste 'schoonmaak' ongi voor de echo. Amy wanneer wordt jij ongi?
Sorry Dames, weinig op ZP geweest ivm opname door overstimulatie. Maar nu mag ik vol trots melden dat ik gisteren POSITIEF getest heb Kan het nog niet echt geloven.....
Wat super fijn Hope2b!! Eindelijk resultaat nu! Vandaag weer een echo gehad en de follikel is gesprongen, jeeej!! Waarschijnlijk komt de cyclus dan net op 35 dagen uit schat ik in en dan mogen we wel ivf in eigen cyclus doen. Dinsdag bloed prikken en 17 april uitslag daarvan. Dan horen we ook welke ivf versie het wordt, spannend!! Eindelijk komt het dichterbij
Echo gehad. Alles zag er goed uit.morgen beginnen met gonal f en vlgd week vrijdag weer echo. En jij Amy?