Stil hier..... Pff ben nu wel echt dood en doodmoe en zo'n super hoofdpijn de hele dag. Denk dat dat alsnog vd hormonen decapeptyl komt? Vandaag pas eerste gonal gezet dus daar kan ik nog niks over zeggen. Wel een lekker dun naaldje....
Zit je daar ook op? Das echt helemaal anoniem verder? Niet dat anderen je kunnen checken? Mss moet ik dat ook maar doen
Nee niemand uit je gewone fb kan zien wat er gezegd word en niet zien dat de groep bestaat. Verschijnt alleen op je eigen tijdlijn. Als je ook wil moet je df Amy een pb sturen
Gillian, het is gezellig hoor op de FB pagina. Ja, het komt inderdaad op je eigen tijdlijn, dus je moet je telefoon niet aan iemand anders geven.. Maar niemand kan het zien! Totally anoumymos Als je erbij wilt, stuur mij dan even je e-mail adres in een PB'tje, dan voeg ik je toe! Dus volgende week vrijdag de spannende echo!! Ik vond die altijd het meest spannend, om te kijken wat de hormoontjes doen! Ik moet volgende week woensdag weer terug. BMS was nog niet dik genoeg... Het was nu 6 mm.