Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Hoi allemaal, hier weer even een bericht van mij. Lizinlonden, he bah dat lijkt me echt heel naar die verklevingen. Nog ff volhouden en dan hopelijk een mooie oogst.
    ik ben de 6e ongesteld geworden. Volgende maand meteen bij helder bloed gaan spuiten en hongeveer 2 weken daarna punctie. Spannend!

Volgens mij hebben alle meiden hier ook nog 'gewone' kansen? Jullie hebben t over klussen enzo. Hier helaas niet, maar dat geeft ook wel rust (en toch stiekem hoop ik altijd dat...) fijne avond iedereen!

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Weer, balen dat het met je cryo's niet is gelukt :( Wat krijg jij snel een punctie dan zeg!! Lekker hoor!! Ja, wij zouden we gewone kansen moeten hebben, maar er is nog nooit wat gebeurd helaas, dus het zegt niet zoveel...

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Weer,balen dat je weer ongi bent.
    Amy ik moet mij melden op 1 e dag menstruatie in jan, dus kan nog 1 x zelf proberen, en dan aan de decapeptyl als ik het goed begreep. Vr as is mijn nod.even blijven liggen na de bewuste klussessie is een uur geworden hahahaha. Was met kont op kussen in slaap gevallen en werd uur later wakker dus hebben goed kunnen zwemmen. We waren doodmoe van onze kleine nachtbraker en alletwee ziekjes dus met moeite toch gelukt. Nu super borstpijn maar heb ik iedere maand.

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Gillian: Toch altijd weer spannend!! Ik ga voor je duimen!

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Vandaag nod. Nog niks.wel 2 dagen krampen en super borstpijn. Vandaag wel hoofdpijn dus zal morgen wel losbarsten maar hoop zo van niet....
    Hoe is het met de rest?

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Gillian je weet het nooit dat zou wat zijn zo net voordat je moet beginnen. Ik duim voor je mee!!

Ik had vandaag FM (de vierde al :( ) nog maar vier follikels die meedoen. Drie groot genoeg maar 1 twijfelaar dus morgen weer terug kijken of hij vannacht z'n best wil doen en dan maandag denk ik punctie. Ik ben er wel echt heeeelemaal klaar mee. Ben zo opgeblazen en moe. Dus laat maar komen denk ik!

7. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Lizinlonden kan me voorstellen.Spannend hoor.als alles achter de rug is jezelf maar verwennen en de wachtweken doorkomen

8. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    :( helaas weer niet....

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dikke digiknuff Gillian!!!! 2015 wordt het jaar!! Echt!!!!

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat balen Gillian!! Hoe voel je je nu? Ik weet van toen wij het zelf ook nog mochten proberen wel dat ik echt elke maand dacht dat ik waarschijnlijk zwanger was en telkens zo teleurgesteld was. (ik zeg niet dat jij dit doet hoor) maar het is af en toe net of je lichaam je voor de gek houd ofzo super naar. In elk geval balen! En ja laten we er maar gewoon van uit gaan dat 2015 leuk word!!

Ik ben onwijs nerveus voor morgen:$ maar goed ook blij dat het eindelijk tijd voor een punctie is. Hoop zo dat er ook emmy's uit voort komen. Is toch nog allemaal afwachten zo'n eerste keer of het wel kan/lukt/wil.

11. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes morgen Liz!! Ben echt benieuwd hoe het gaat! Laat je het ons weten zodra je er weer puf voor hebt?

12. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    O ben zo benieuwd liz.hoe het ging en gaat en hoeveel en wat en hoe. Ben twee keer zwanger geweest en alletwee de keren anders.er is geen touw aan vast te knopen. Hoop het iedere maand maar je lichaam kan je ook idd voor de gek houden.
    Amy ook alles ok?

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Met mij alles goed, zit bij de arbo, te wachten totdat ik naar binnen word geroepen. Ik las op een ander topic dat Liz 6 eitjes heeft geoost, super goed Liz!! En dan hoor je donderdag hoeveel er zijn bevrucht toch? Ben je alle dagen na de punctie tot nu toe thuis gebleven? Ik heb net het boek spuiten en slikken besteld.. Ben erg benieuwd! Met jou ook alles goed Gillian?

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja klopt inderdaad! Sorry hoor meiden had even vluchtig gereageerd bij een ander topic waar ik ook meeschrijf. Ik vond het ontzettend zwaar en heel erg pijnlijk. Vooral het eerste gedeelte met de plaatselijke verdovingen en schoonmaken jeetje ging echt door de grond. De punctie zelf ging heel erg snel echt maar een paar minuten. Er zijn 6 follikels aangeprikt en er zaten 6 eitjes is wat echt een super score is!!! Donderdag horen we inderdaad hoe en wat verder dus het is echt fingers crossed! Bedankt voor jullie lieve medeleven dat stel ik erg op prijs!

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    WoW liz. Wat goed! Dit heb je nu gehad. Nu hopen op een mooie terugplaatsing. Weet je al iets?
    1 jan begin ik met spuiten van decapaptyl en 12 jan echo. En hoor ik wanneer ik begin met gonal. Alle medicijnen in huis. Wat een hoop. Word nu wel zenuwachtig. Pfff.

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vandaag gesprek gehad. Als ik in jan ongi word ga ik ook beginnen met neusspray en gonal f voor de ivf:)

17. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Elphaba,neusspray?
    Zijn de mensen die hebben gespoten ook aangekomen in gewicht? Hoop niet dat ik aankom maar de kans is groot las ik.

18. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Elphaba wat fijn dat je kunt beginnen! Dat wachten is ook niks. Gek die neusspray ik las het gister ook bij iemand dus had het even opgezocht. Heb je het al vaker gebruikt?

Ik heb net mijn TP gehad en ben mega blij!!:D Ten eerste viel het erg mee inderdaad na de punctie was dit niks;) en natuurlijk waren we al blij dat we een TP hadden omdat het de eerste keer is en je toch niet zeker weet of er iets bevrucht wordt. Maar er zijn maar liefst 5 mooie emmy's ontstaan uit mijn 6 eicellen. Super nieuws! Eentje is nu dus bij mij en de rest gaan we hopelijk goed invriezen!

Gillian erg he die bergen medicijnen dat vond ik ook wel weer confronterend maar uiteindelijk als het werkt doen we het toch maar. Spannend begin van 2015 voor jou dus!!

Amy hoe is het met jou?

Groet en voor mij kan de dag niet meer stuk!!!;)

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    He Ladies, ben gisteren ongesteld geworden en ben juist een soort blij, omdat het IVF avontuur nu kan beginnen... Klinkt lekker tegenstrijdig hé.... Vanmorgen eerste anticonceptie pil geslikt...

@Gillian, jij mag lekker snel van start!! Ik volg je gauw hoor, 16 januari aan de decapeptyl en 25 januari de echo. Hoe bedoel je, aangekomen? Van de Gonal F ben ik niet aangekomen...

@Elphaba, neusspray??? Ik dacht echt dat je telefoon of ipad een woord zelf had bedacht, haha... Wanneer verwacht je je menstruatie?

@Lizz, wat een score zeg!!!!! 5 van de 6 !!!!!!!! Jemig!!!! SUPER GEWELDIG!!! Maar laten we hopen dat ze lekker in het vriezertje blijven en dat de verse TP een plakkerd is!! Wanneer mag je testen?

Het wordt wel reuze spannend in 2015 zeg!

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Amy hahaha je onderschrift spreekt ook boekdelen. Ik vind het heel fijn voor je dat je kunt beginnen Amy! Het is inderdaad heel erg tegenstrijdig maar deze weg slaan jullie nu in en daar moet je dan ook weer vol voor gaan denk ik. En nu kun je die start gaan maken

@Gillian ik ben twee jaar geleden explosief aangekomen van Lucrin. Ongeveer 25 kilo in 6 maanden. Heel erg naar ik heb ook de grootste moeite er weer van af te komen. Maar is per persoon heel verschillend. Deze keer heb ik het helemaal niet gehad. Maar kan ook echt niks meer bij (op een baby na dan :D)

Deel Deze Pagina